Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Po remoncie silnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Po remoncie silnika

    Witam,

    Dzisiaj odebrałem auto od mechanika w aucie wymienione zostało kilka rzeczy, a mianowicie

    - uszczelka pod głowicą
    - uszczelniacze
    - chłodnica
    - termostat
    - filtr paliwa
    - planowanie głowicy
    - czyszczenie zaworów
    - olej Mobil2000 10W40
    - komplet szpilek
    - uszczelka pod pokrywę zaworów

    Rzeczy wymienione mniej lub bardziej przyczyniają się do sprawności auta, a raczej silnika. Problem w tym, że dzisiaj odebrałem auto i dalej pali oleju po zakręceniu go na wyższe obroty, co mogę jeszcze zrobić? Kupiłem auto z rodziny za 1500zł, ale już w nie wsadziłem ok.2000zł razem z przerejestrowaniem, ubezpieczeniem itd.

    Na pewno będę robić jeszcze pierścienie bo to pewnie teraz ich wina, panewki wydają się ok, coś jeszcze ktoś mi podpowie? Chyba muszę kupić motocykl wtedy może nie będę mieć takich problemów...

    Po pomiarze ciśnienia na cylindrach wyszło 6,8,6,8 nie wiem na ile w to wierzyć bo nie widziałem na oczy wg. mechanika ta opinia. Honda 1.5 90km, ale kur** mój Swift 1.6 90km robi go bez szału więc nie wiem o co chodzi jakieś podpowiedzi?

    Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie?
    Można wymienić pierścienie od dołu nie ściągając głowicy ?

  • #2
    Dziwne ze mechanik nie sprawdził tego jak już miał bebechy na wierzchu... Teraz drugi raz to rozbierać...

    Nie wiem dokładnie jaka powinna kompresja ale na pewno 7 to za mało... Na pewno gdzieś kiedyś czytałem ze 14:1 ale czy w tym konkretnym silniku tez taka ma być to nie wiem.
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Silnik był przegrzany? Jeśli tak to prawdopodobnie zapiekło pierścienie, nie trzyma kompresji, nie trzyma oleju. Nominalne ciśnienie sprężania to 13, a minimalne 9,5 więc jak masz 6-8 to ten silnik nie ma prawa dobrze jechać. Pierścieni nie wymienisz od dołu, konieczne jest zdjęcie głowicy (a więc i nowa uszczelka) - szkoda że nie wymieniono ich od razu, oryginalne można kupić poniżej 200zł za komplet, więc koszt nie duży względem całej zabawy. Decyzję o remoncie góry podjąłeś z powodu uszczelki pod głowicą czy brania oleju? Jeśli także to drugie to dziwię się mechanikowi że zrobił kompleksowo górę a zostawił stare pierścienie.

      Z drugiej strony, nie spodziewaj się wiele po aucie za 1500zł, bo chyba nie myślałeś że kupisz, opłacisz i będziesz śmigał bezawaryjnie Ja mam taką teorię że jeśli dany model auta w dobrym stanie kosztuje X, a kupisz taki model za 1/3 X, to i tak dołożysz do niego tyle aż osiągnie wartość X i dalej to nie będzie to samo - przynajmniej jeśli chodzi o nastoletnie auta i starsze. Niestety.

      Comment


      • #4
        Silnik był przegrzany bo sam mechanik mi go przegrzał jeżdżąc autem po mieście kiedy mu go oddałem :|

        Z tego co mówisz to mój silnik jest kaplica pod względem ciśnienia, jeśli wymienię pierścienie to pytanie czy to coś pomoże, pytanie czy cylindry są w dobrym stanie i nie będzie trzeba z nimi coś robić ?!

        Ogólnie auto z zewnątrz wygląda praktycznie na rodzynka no, ale cóż...

        Hmmm ciekawe jak te cylindry ?

        Comment


        • #5
          nie wiadomo jak mocno go przegrzał, ale w tym momencie powinien robic remont na swój koszt, jesli troche to wymienic pierscienie, uszczelki, ewentualnie panewki i smigac, ja wiem ze jak kupisz tanie auto nawet z uszkodzonym silnikiem to zrobisz i bedziesz jezdził tylko to kasa bo ja np sam sobie zrobie a to juz jest duzo, cylindry jesli sie nie zatarły na bokach to mozna je poddac honowaniu i gitara, a mechanik niech sie chowa skoro robił remont góry a nie wymienił pierscieni albo celowo to zrobił zeby jeszcze raz kase sciągnac, chcesz to przyprowadz a zrobie i bedziesz zadowolony, juz dwojgu kolegom z forum robiłęm i jest gitara,

          Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
          Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

          Comment

          Working...
          X