Witam forumowiczów
Mój pierwszy post i od razu pytanie. Kupiłem Hondzie 93 HB z silnikiem 1,5 16V. Oprócz kilku drobnych problemów mam jeden który jest dość nieprzyjemny i wolałbym go skonsultować zanim wydam fortunę u mechanika.
Problem jest taki że bardzo ciężko jest mi tak nacisnąć pedał gazu żeby płynnie przejść z 1000 do powiedzmy 2500-3000 RPM. Obroty skaczą dość gwałtownie w tym przedziale (w zakresie drobnego ruchu pedała gazu). Tak samo ciężko jest płynnie zejść z obrotami w dół - minimalny ruch pedała gazu i obroty spadają gwałtownie, co skutkuje dość szarpaną jazdą. Zastanawiam się czy to może coś bardzo prostego (sam pedał gazu, sprężyna powrotna linki, linka itd.) czy też coś bardziej skomplikowanego.
Od razu zapytam jeszcze w tym miejscu - gdzie mogę kupić niewielki pojemniczek z oryginalną Hondowską farbą do uzupełnienia rys i odrdzewionych miejsc?
Przepraszam za styl pytań - nie jestem mechanikiem
. Dzięki za wyrozumiałość.
Pozdrawiam
Paweł
Mój pierwszy post i od razu pytanie. Kupiłem Hondzie 93 HB z silnikiem 1,5 16V. Oprócz kilku drobnych problemów mam jeden który jest dość nieprzyjemny i wolałbym go skonsultować zanim wydam fortunę u mechanika.
Problem jest taki że bardzo ciężko jest mi tak nacisnąć pedał gazu żeby płynnie przejść z 1000 do powiedzmy 2500-3000 RPM. Obroty skaczą dość gwałtownie w tym przedziale (w zakresie drobnego ruchu pedała gazu). Tak samo ciężko jest płynnie zejść z obrotami w dół - minimalny ruch pedała gazu i obroty spadają gwałtownie, co skutkuje dość szarpaną jazdą. Zastanawiam się czy to może coś bardzo prostego (sam pedał gazu, sprężyna powrotna linki, linka itd.) czy też coś bardziej skomplikowanego.
Od razu zapytam jeszcze w tym miejscu - gdzie mogę kupić niewielki pojemniczek z oryginalną Hondowską farbą do uzupełnienia rys i odrdzewionych miejsc?
Przepraszam za styl pytań - nie jestem mechanikiem

Pozdrawiam
Paweł
Comment