Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zdjęcie głowicy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • zdjęcie głowicy

    Witam,

    wziąłem się za wymianę uszczelki pod głowicą, zawiesiłem się przy zdejmowaniu paska rozrządu. rozumiem że muszę zdjąć poduchę silnika i później jakoś zdjąć napinacz, na razie go jeszcze jednak nie widzę, bo zasłania mi dolna pokrywa paska, czy muszę zdejmować z wału dolne koło pasowe, by zdjąć pokrywę? silniczek d 13

    z góry dzięki za podpowiedzi

  • #2
    nie wiem jak jest w d13,ale po co sciagac lape jesli paska nie wymieniasz? Luzujesz napinacz i zsuwasz pasek!Tak jest D15b2 i D16y3 i pewnie wszystki
    Zobacz sobie w instrukcjach

    Comment


    • #3
      jesli nie wymieniasz paska do go tylko zrzuc ale zeby ustawic rozrzad i tak bedziesz musiał zdjac koło pasowe i wszystkie osłony, ja zdejmuje głowice bez rozbierania rozrządu i zakładam ale to trezba robic samemu i jest duze ryzyko ze sie nie uda

      Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
      Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

      Comment


      • #4
        jeśli chcesz zdjąc dolną pokrywe to koło musisz też zdjąc, a jak będziesz później ustawiał rozrząd będzie Ci dużo łatwiej

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez sebastanlec Zobacz posta
          jesli nie wymieniasz paska do go tylko zrzuc ale zeby ustawic rozrzad i tak bedziesz musiał zdjac koło pasowe i wszystkie osłony, ja zdejmuje głowice bez rozbierania rozrządu i zakładam ale to trezba robic samemu i jest duze ryzyko ze sie nie uda
          Pierwsze słyszę, w jakim celu jak na pasowym i osłonie jest znacznik GMP ?

          Comment


          • #6
            w takim celu ze mam lekkie koło pasowe i na nim nie ma znaków a sam nie bede nabijał bo to moze zle sie skonczyc a po drugie to napinacz trzeba napiąc takze do niego trzeba osłone zdjąć

            Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
            Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

            Comment


            • #7
              AA, ale myślę że założyciel tematu nie ma lekkiego koła pasowego,a co do napinacza to jest przecież zaślepka w osłonie żeby nie trzeba było jej ściągać.

              Comment


              • #8
                udało mi się po ciężkich bojach zdjąć głowicę, oczywiście zaślepkę znalazłem i poluzowałem rozrząd, dzięki za podpowiedzi. Mam jeszcze pytanko, bo uszczelka nie wygląda nigdzie na pękniętą? o so chodzi?

                Comment


                • #9
                  a widzisz w D15 nie ma zaślepki, nie powiedziałes co sie dzieje ze wymieniałes uszczelke wiec nie wiadomo czy była potrzeba wymiany, powiedz co i jak to bedziemy myslec

                  Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                  Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                  Comment


                  • #10
                    woda w oleju, białe spaliny, znikająca woda z chłodnicy, wzrastający poziom oleju. Z tego co widzę nie ma pęknięcia na uszczelce, ale jest nalot między cylindrami (na uszczelce) uszczelka nie wygląda źle, więc podejrzewam że była wymieniana wcześniej bez planowania głowicy i się roszczelniła , ale to tylko moje przypuszczenia. czy to możliwe ?

                    Comment


                    • #11
                      musiał bym ja sam zobaczyc ale wiesz co sprawdz sobie na mikropekniecia głowice

                      Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                      Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                      Comment


                      • #12
                        A ja właśnie niedawno wymieniłem upg na nową oczywiście z aso w d15b7 i po wymianie wszystko śmiga ,nie bierze oleju ani płynu chłodniczego ani grama,ale- właśnie mam mały problem gdyż silnik nie kręci się jak wczesniej do 7 tys a tylko do 5,6 tys. Dodam że założyłem uszczelke od d16y8 gdyż pasuje do do serii b7 a w aso jest tańsza o jakieś 60 zł .Jest niby cieńsza i odrobine podnosi kompresje.Może ktoś ma pomysł co jest nie tak że hania się nie dokręca tak jak wczesniej? Robiłem reset kompa ale to nic nie dało.Sprawdzałem czy pasek rozrządu nie jest przestawiony o ząbek ale wydaje mi się że jest ok ale szczerze to juz zgłupiałem.Może ktoś zna jakąś inną przyczyne prócz przestawionego rozrządu przez którą silnik nie dokręca się do swoich obrotów? Poza tym wszystko ok auto pali na dotyk i nie ma żadnych innych probłemów.

                        Comment


                        • #13
                          Witam, wymieniałeś sam, czy robił to ktoś inny? Pytam bo czasem taka prosta rzecz jak niepodłączenie jakiegoś przewodu powietrza lub czujnika powoduje że rozbebeszamy pół samochodu. Zakładam, że jeżeli robiłeś sam to podłączenia powinny być ok, a warsztatom często się bardzo spieszy i jeżeli samochód tylko odpala to wypychają furę bez dokładnego sprawdzenia.
                          Inna rzecz, która przychodzi mi do głowy to wyprzedzenie zapłonu, ale nie wiem jak to jest w d15b7, czy tam wogóle można to manualnie ustawić, u mnie w d13b2 był ustawiony źle i samochód też źle się wkręcał.
                          Pozdrawiam
                          Kuba

                          Comment


                          • #14
                            W D15B7 zapłon też ustawia się ręcznie, zwierasz styki w kostce do samodiagnostyki, luzujesz śruby mocujące aparat zapłonowy i ustawiasz przy użyciu lampy stroboskopowej obracając aparatem, znaki masz na kole pasowym i obudowie rozrządu, jak już ustawisz to wyjmujesz zworkę z kostki samodiagnostyki i już w normalnej eksploatacji resztę załatwia komputer.
                            Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                            Comment

                            Working...
                            X