Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

nie zbiera sie...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • nie zbiera sie...

    witam
    co to moze byc za przyczyna ze np. przy troche ponad 2 tys obr. na 3 biegu po wcisnieciu gazu do podlogi auto wogole sie nie chce zbierac wrecz sie dusi... wogole zeby w miare zwawo sie poruszac to trzeba trzymac go na wysokich obrotach... bo watpie zeby seryjnie ono takie slabe bylo.. jest to silnik 1.5 90 km bez gaznika..o i jakie jest oznaczenie tego silnika?? z gory dzieki

  • #2
    tez tak mam

    Comment


    • #3
      To jeszcze napiszcie Panowie czy to tylko tak na tej nieszczęsnej trójce ?
      Jak z innymi biegami i rozpędzaniem auta ?
      Jak auto zachowuje się na wolnych obrotach ?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez zbychopata Zobacz posta
        witam
        co to moze byc za przyczyna ze np. przy troche ponad 2 tys obr. na 3 biegu po wcisnieciu gazu do podlogi auto wogole sie nie chce zbierac wrecz sie dusi... wogole zeby w miare zwawo sie poruszac to trzeba trzymac go na wysokich obrotach... bo watpie zeby seryjnie ono takie slabe bylo.. jest to silnik 1.5 90 km bez gaznika..o i jakie jest oznaczenie tego silnika?? z gory dzieki
        sprawdz dokladnie oznaczenie silnika ,mysle ze masz d15b2 dwu-punktowy wtrysk ale lepiej sprawdz,w dowodzie rejest,karcie pojazdu lub na bloku silnika,tabliczce znamionowej,jesli tak to powinna zapier.....c:
        kiedy ostatnio wymianiales filtry ,swiece,olej.cisnienie w kolach sobie sprawdz .jesli sie nie poprawi zmierz kompresje
        Zamieszczone przez shczepcio Zobacz posta
        To jeszcze napiszcie Panowie czy to tylko tak na tej nieszczęsnej trójce ?
        Jak z innymi biegami i rozpędzaniem auta ?
        Jak auto zachowuje się na wolnych obrotach ?
        trojka niestety jest dluga,mozesz przelozyc z crx i bedzie gitara.na wolnych obrotach powinna pracowac rowniotenko

        Comment


        • #5
          z pozostalymi biegami jest tak samo przy nie duzych obrotach i to jest troche dziwne bo lepszego buta ma fabia 1.2 :/ cisnienie jest ok filtry wymienione olej rozniez swiec nie wymienialem ale poprzedni wlasciciel mowil ze on to robil i nie trzeba ...przynajmniej tak mowil... i mam wrazenie jak by jakis czas temu oleju w silniku mi przybylo ale od tamtej pory stan sie utrzymuje..

          tak to jest d15b2...
          Last edited by pain; 22-11-2009, 14:42.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez zbychopata Zobacz posta
            z pozostalymi biegami jest tak samo przy nie duzych obrotach i to jest troche dziwne bo lepszego buta ma fabia 1.2 :/ cisnienie jest ok filtry wymienione olej rozniez swiec nie wymienialem ale poprzedni wlasciciel mowil ze on to robil i nie trzeba ...przynajmniej tak mowil... i mam wrazenie jak by jakis czas temu oleju w silniku mi przybylo ale od tamtej pory stan sie utrzymuje..
            pamietaj ze to silniki wysoko-obrotowe i przy pewnych obrotach te silniki zaczynaja pracowac,tak czy siak sprawdz to co napisałem bo jak popredni wlasciciel mówił to nie znaczy że wymieniał

            Comment


            • #7
              tak ja wiem ze to wysoko obrotyowy ale watpie zeby przy 90 km tak to auto chodzilo....wszystko tyo co m,owiles jest ok no tylko procz tych swiec no i jescze ta kompresja..:P

              Comment


              • #8
                ale wez pod uwage ze 90 km to masz przy obrotach kolo 6,5tys a nie od 1-9

                Comment


                • #9
                  no tak ale lepsza elastycznosc mial escort 1.3 60 km... a procz tych wymienionych rzeczy co to morze byc jeszcze za przyczyna moze cos z wtryskami ??

                  Comment


                  • #10
                    to jest honda ona zaczyna żyć powyżej 3 tyś . moja też poniżej 3 tyś jest mulasta, ale pamiętaj ze escort nie kręci się do 7 tyś tak jak hania
                    VGEN NAJWAŻNIEJSZY GEN W MOIM DNA

                    "...Mnóstwo ludzi marzy o sukcesie. Według mnie, sukces można osiągnąć tylko dzięki
                    powtarzającym się porażkom, które ciągle należy analizować.
                    Tak naprawdę sukces to 1% pracy wykonanej w 99% dzięki niepowodzeniom..."

                    Soichiro Honda - Honda Corporation

                    Comment


                    • #11
                      cześc mam to samo autko i ten sam motor miedzy 2 a 3,5 to muł jak astra I 1,4 ale powyzej 4tys ciągnie jakby miała ze 130KM. W praktyce na trasie silniejsza wydaje sie wersja 1,3 75KM ma sie wrazenie większej mocy pod nogą. Popatrzylem w suche liczby i potwierdzily to. 1,3 ma niewiele mniej Nm ale przy 3100obr min a 1,5 przy ponad 4. W ogóle 1,3 są lepiej wykonanie. Własciciele 1,5 skarżą sie na branie oleju i padające pierścienie.

                      Comment


                      • #12
                        powiem szczerze. nie jestem specjalistą jeśli chodzi o silniki. ale tak jak kolega drajwerek powiedział że 1.3 w praktyce lepiej sie sprawdza - ja to powtwierdzam bo jeżdziłem 1.5 a 1.3- to moja własność. testowałem osobiście wole 1.3

                        Comment


                        • #13
                          w starcie na 400m wygrała by 1,5 ale co z ego jak w praktyce jeździmy na przedziale 2 - 3,5 tys obr a w tym przedziale lepiej ciągnie 1,3 ( sprawdzilem na wlasnej skórze) co mi z tego ze zapiernicza powyzej 4 tys jak wtedy mi pali srednio ponad 9na 100km więc jezdze miedzy 2 a 3 i zamykam sie w 6/100km wiec górą są silniki 1,3 szkoda ze mają gaznik poniewaz jakby mialy wtrysk to kupilbym zdecydowanie 1,3

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez drajwerek Zobacz posta
                            w starcie na 400m wygrała by 1,5 ale co z ego jak w praktyce jeździmy na przedziale 2 - 3,5 tys obr a w tym przedziale lepiej ciągnie 1,3 ( sprawdzilem na wlasnej skórze) co mi z tego ze zapiernicza powyzej 4 tys jak wtedy mi pali srednio ponad 9na 100km więc jezdze miedzy 2 a 3 i zamykam sie w 6/100km wiec górą są silniki 1,3 szkoda ze mają gaznik poniewaz jakby mialy wtrysk to kupilbym zdecydowanie 1,3
                            zapierdziela dzieki przelozeniom w skrzyni ,sa krotrze

                            Comment


                            • #15
                              1,3 75KM 102Nm przy 3100obr/min
                              1,5 90KM 119Nm przy 4700obr/min --- mi sie taka charakterystyka podoba ale są ludzie których to może irytować. Chcesz oszczędzić potrafi spalić 6 średnio ale wtedy jest mułem bagiennym, chcesz wyprzedzić wieśniaka w golfie III 1,8? nie ma problemu trzy i faja!!!!

                              Comment

                              Working...
                              X