Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zawory "klekoczą"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zawory "klekoczą"?

    Cześć wszystkim,
    Jest problem, który w ostatnim czasie przybrał trochę na sile, otóż na 2,3,4,5 biegu przy niższych obrotach słychać takie czy to lekkie klekotanie czy to taki krystaliczny dźwięk (sam tego nie mogę dokładnie określić ). Podejrzewam, że to zawory i wina niewłaściwie dobranego oleju, który zresztą został zaproponowany przez mechanika. Kilka miesięcy temu ten problem też występował, ale tylko na 5 biegu. Pod koniec jesieni został wymieniony olej i od tego czasu było coraz gorzej.

    Jeżeli to faktycznie zawory to czy wystarczy je wyregulować i zmienić olej czy konieczna będzie tam wymiana jakiś części?

    Silnik d13b2

    Pozdrawiam.

  • #2
    Jeśłi klekoczą Ci zawory to wystarczy wyregulować zawory. A co do oleju to nie jestem w stanie Ci powiedzieć. Na jakim oleju wcześniej jeździło auto i jaki olej polecil Ci mechanik?

    Comment


    • #3
      Po pierwsze - regulacja zaworów, po drugie możliwe że to wina oleju. Szczególnie często takie objawy występują na Castrolu.
      Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

      Comment


      • #4
        Regulacja zaworów, plus (jak jeździł na półsyntetyku) olej Valvoline 10W40 albo Mobil 10W40 i powinno banglać

        Comment


        • #5
          Piszecie "regulacja zaworów", ale jak to w końcu jest przy d13b2? Jeden mechanik powiedział mi, że można je normalnie wyregulować, pojechałem na warsztat do drugiego mechanika, zostawiłem tam samochód, a przy odbiorze mechanik powiedział tyle, że zdjął pokrywę i założył ją z powrotem, bo się okazało, że w tym silniku nie można regulować tych zaworów i w grę wchodzi tylko ich wymiana. Wymiana jest mało opłacalna, bo jeden zawór wychodzi 72zł razy 16 plus koszt wymiany.

          Jak to w końcu jest z tą regulacją w d13b2?

          Comment


          • #6
            to pojechałeś do zarąbistego mechanika, niech ten mechanik weźmie się za lepienie babek w piaskownicy a nie za naprawę samochodu! Odkręcasz pokrywę i normalnie regulujesz zawory. Udaj się do prawdziwego mechanika a nie jakiegoś papudraka jak nie możesz sam ich wyregulować

            Comment


            • #7
              To widać że masz jakieś umowocześnione b2 bo w moim normalnie idzie je wyregulować a tak na serio zmień "mechanika"

              Comment


              • #8
                w najgorszym przypadku moze nie dac sie ustawic dobrze zaworów bo beda wyklepane dzwignie zaworowe i wtedy trzeba wymienic ale to jest raczej nie realne, regulacja i koniec

                Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                Comment


                • #9
                  Witam ja mam problem z regulacja zaworow w d15b2 a mianowicie, luzy ustawione na ssacych 0,2 a na wydechowych 0,25mm i jest gorzej niz bylo przed regulacja, wyciagnelem klawiature z mojego poprzedniego silnika i zauwazylem ze te srobki w miejscu styku z zaworem sa wyrobione i maja delikatne wglebienie w ksztalcie litery u, w obecnym silniku jest pewnie podobnie, szczelinomierz nie wchodzi w to wglebienie przez co luz w rzeczywistosci jest wiekszy niz ustawiony. Jutro zmniejsze luzy, poprawcie mnie jesli zle mysle.

                  Comment


                  • #10
                    jeśli tak masz jak piszesz to nigdy dobrze nie ustawisz zaworów, zeszlifuj tą powierzchnie zeby była równa i tyle

                    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                    Comment


                    • #11
                      Witam, napisze w tym temacie bo nie chce robic smietnika na forum bo byc moze to ten sam problem. jestem całkiem zielony i mam podobny problem mianowicie w silniku D16B7 na biegach 1,2,3 przy 2 tys obrotów słychac cos w stylu klekotania. czy to tez zawory ?? jakies sugestje? dopiero jutro pojade do mechanika

                      Comment

                      Working...
                      X