Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Witam mam taki problem ;p

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Witam mam taki problem ;p

    JAK ZAPALE SAMOCHÓD I JESZCZE JAK JEST ZIMNY I OTWORZE KUREK Z CHŁODNICY TO CIECZ CHŁODZĄCA MI WYWALA TAKIE CISNIENIE SIE ROBI A SAMOCHÓD CHODZI MOŻE PRZEZ 10 SEKUND . CO TO MOŻE BYĆ ??? USZCZELKA POD GŁOWICĄ CZY COS INNEGO ?? AHA I JESZCZE JEDEN PROBLEM MAM SWIECI MI DIODA AWARYJNOSCI SILNIKA SPRAWDZIŁEM TO I TYLKO RAZ MIGŁA WIEC JEST TO : Sonda lambda lub jej obwód . WYKRĘCIŁEM SONDE PRZECZYSCILEM WSZYSTKIE PRZEWODY ZAKRECILE SPOWROTEM I DALEJ SWIECI CO TO MOZE BYĆ ???

  • #2
    co do sondy to ją wymień zapewne zakończyła swój żywot

    Comment


    • #3
      tylko jest taki mały szkopół ja miałem silnik d15b7 i wymienilem go na d15b2 kolektor ssacy jest z d15b7 i wszystkie czesci a w d15b2 jest sonda z 1 kabelkiem i tyo mi nie pasowało wiec wkreciłem tam ta z d 15b7 która ma 4 kabelki ;p

      Comment


      • #4
        a komputer masz od d15b7 to i sonda 4 żyłowa, wszystko dobrze podłączyłeś ? co do ukłądu chłodzenia to jakieś niepokojące objawy w czasie jazdy, w korkach ?

        Comment


        • #5
          tak komputer mam od d15b7 a samochód był w warsztacie jak mi to robili ;p a co do układu chłodzenia to na korku z chłodnicy zbiera sie osad tak jak by z oleju ;p no i robi sie wielkie cisnienie

          Comment


          • #6
            Sonda i uszczelka pod głowicą (o ile nie pękła głowica) do wymiany.
            Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

            Comment


            • #7
              też tak myslalem z ta uszczelka a glowice dalem splanowac i do sprawdzenia ;p i niech odrazu mi dotrza zawory i wszystko zrobia na tip top ;p

              Comment

              Working...
              X