Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problemy z temp silnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemy z temp silnika

    Witam. Mam problem z temperatęura silnika a dokladniej taki ze jak jest zimny to odpala jak jest zagrzany bardzo to nie chce i kopci bardzo i czuc plyn chlodniczy z tlumnika . a najciekawesze jest to ze temperature pokazuje mi na liczniku ze jest okey a jak zgasze auto to slychac jak sie wszytko gotuje, bąble slychac. Czy to moze miec zwiazek z uszczelka pod glowica chociaz w oleju nie widac zadnych plynow, czy cos z pompa wody jest nie tak?

  • #2
    Jak ty słyszysz bąble to ty lepiej tym samochodem jak najszybciej do jakiegoś mechanika popylaj.
    W celu sprawdzenia czy padła uszczelka pod głowicą wystarczy odkręcić korek wlewu oleju. Jeśli od spodu będzie dużo masełka to znaczy ,że
    padła uszczelka (masełko też pojawia się gdy samochód jest używany na krótkich trasach ).
    A to że pokazuje , że z temp. jest wszystko ok to być może padł termostat, a w nim jest bodajże czujnik temp. ukł. chłodzenia.

    Comment


    • #3
      Wali pewnie spalinami do układu chłodzenia stąd "bąble" a płynem do komory spalania stąd smród z tłumika także uszczelka pod głowicą powiedziała dziękuje.

      Comment


      • #4
        uszczelka do wymiany ale nie słuchaj tego ze jak jest walnieta uszczelka to musi byc masło pod korkiem, owszem moze tak byc ale nie w twoim przypadku a dodam na marginesie ze moze być masło pod korkiem a uszczelka bedzie dobra ale to zachowam dla siebie jak narazie

        Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
        Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez sebastanlec Zobacz posta
          dodam na marginesie ze moze być masło pod korkiem a uszczelka bedzie dobra ale to zachowam dla siebie jak narazie
          mysle ze wiekszosc wie ze to normalne w pewnych warunkach pracy silnika

          Comment


          • #6
            no nie jest to normalne, jesli wszystko jest ok to nie jest to nnormalne

            Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
            Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

            Comment


            • #7
              Nie normalnym dla Ciebie będzie że jeżdżąc krótkie odcinki na niedogrzanym silniku będzie masło pod korkiem ?

              Comment


              • #8
                tak, a napewno nie w hondzie, jezdziłem po 3km do roboty i nic, z reszta ja wiem swoje i kazdy tak samo

                Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                Comment

                Working...
                X