Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Sterowanie silnikiem d13b2 swap do buggy + turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sterowanie silnikiem d13b2 swap do buggy + turbo

    Witam kolegów hondziarzy! Zarejestrowałem się, bo potrzebuję dużo informacji na temat silnika d13b2!

    Silnik ma jeździć w 2os buggy. Chce dołożyć niewielką turbinę od toyoty yaris 1.4d w następujący sposób: gaźnik->turbina->kol.ss. Podobno takie rozwiazanie świetnie się sprawdza.

    Jedyny problem jaki widzę to że najprawdopodobniej sterowanie silnikiem d13b2 nie jest takei proste jak myślałem. Moim celem jest zrobienie maksymalnie prostej jednostki napędowej.
    Pytania sa takie:

    Jak sterowany jest zapłon i czy można jego sterownaie uprości?

    Czy można usunąć skrzynkę podcisnień i zmodyfikować gaźnik tak żeby chodził na "najwyższej mocy"? Bez podwójnej przepustnicy itd...

    Generalnei czy da się odciąć jakiekolwiek sterowanie po za tym co sam ustawie. Zapłon na sztywno bez kompa gaźnik na sztywno-jak w starych motorach.

    Mam nadzieje że mi pomożecie bo nie za bardzo wiem gdzie to sprawdzić z wyjątkeim forum.

  • #2
    oj wątpie zeby ci sie to udało, gaznik jest podcisnieniowy takze steruje go podcisnienie i inne czujniki, zapłon nie wiem jak jest w d13b2 czy cos go steruje czy nie, niech inni sie wypowiedzą

    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

    Comment


    • #3
      w d13b2 jest pompka przyspieszajaca zaplon gdzie ida z puszki podcisnien 2 wezyki. jesli dlatego ze przy wyzszych obrotach zmienia kat zaplonu.jesli sie waz odepnie to zaplon sie raczej przestawia bo obroty sie zmieniaja jak sie jakis odepnie

      Comment


      • #4
        Podciśnienia to żaden kłopot. przyspieszacz też. Wszystko da sie sterować prostymi zaworami. czy d13b1 ma wtrysk dualpoint? Czy jest prostszy w budowie od b2? jesli ma ten wtrysk to jak jest on sterowany?

        Comment


        • #5
          po pierwsze to turbina z diesla w silniku benzynowym wysokoobrotowym ?? jeżeli będzie działało to bardzo krótko , taka jest moja opinia ropnika odcina się przy 4,5 - 5 tyś civic dużo wyżej .

          jesli chodzi o b2 to masz kompa podpinasz wiązkę , nie masz zabawy z gaźnikiem a
          VGEN NAJWAŻNIEJSZY GEN W MOIM DNA

          "...Mnóstwo ludzi marzy o sukcesie. Według mnie, sukces można osiągnąć tylko dzięki
          powtarzającym się porażkom, które ciągle należy analizować.
          Tak naprawdę sukces to 1% pracy wykonanej w 99% dzięki niepowodzeniom..."

          Soichiro Honda - Honda Corporation

          Comment

          Working...
          X