Witam kolegów hondziarzy! Zarejestrowałem się, bo potrzebuję dużo informacji na temat silnika d13b2!
Silnik ma jeździć w 2os buggy. Chce dołożyć niewielką turbinę od toyoty yaris 1.4d w następujący sposób: gaźnik->turbina->kol.ss. Podobno takie rozwiazanie świetnie się sprawdza.
Jedyny problem jaki widzę to że najprawdopodobniej sterowanie silnikiem d13b2 nie jest takei proste jak myślałem. Moim celem jest zrobienie maksymalnie prostej jednostki napędowej.
Pytania sa takie:
Jak sterowany jest zapłon i czy można jego sterownaie uprości?
Czy można usunąć skrzynkę podcisnień i zmodyfikować gaźnik tak żeby chodził na "najwyższej mocy"? Bez podwójnej przepustnicy itd...
Generalnei czy da się odciąć jakiekolwiek sterowanie po za tym co sam ustawie. Zapłon na sztywno bez kompa gaźnik na sztywno-jak w starych motorach.
Mam nadzieje że mi pomożecie bo nie za bardzo wiem gdzie to sprawdzić z wyjątkeim forum.
Silnik ma jeździć w 2os buggy. Chce dołożyć niewielką turbinę od toyoty yaris 1.4d w następujący sposób: gaźnik->turbina->kol.ss. Podobno takie rozwiazanie świetnie się sprawdza.
Jedyny problem jaki widzę to że najprawdopodobniej sterowanie silnikiem d13b2 nie jest takei proste jak myślałem. Moim celem jest zrobienie maksymalnie prostej jednostki napędowej.
Pytania sa takie:
Jak sterowany jest zapłon i czy można jego sterownaie uprości?
Czy można usunąć skrzynkę podcisnień i zmodyfikować gaźnik tak żeby chodził na "najwyższej mocy"? Bez podwójnej przepustnicy itd...
Generalnei czy da się odciąć jakiekolwiek sterowanie po za tym co sam ustawie. Zapłon na sztywno bez kompa gaźnik na sztywno-jak w starych motorach.
Mam nadzieje że mi pomożecie bo nie za bardzo wiem gdzie to sprawdzić z wyjątkeim forum.
Comment