Witam wszystkich
Jest to mój pierwszy temat na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość.
Posiadam Hondę civic Hatchback 1.5 16v 90km z 93r. Zaczęło się tak, że z własnej głupoty kupiłem auto w rozsypce, za które sporo przepłaciłem... oddałem auto do mechanika, u którego przeszło wymianę amortyzatorów, sprężyn, komplet hamulców przód i tył, pół oś z przodu, rozrząd, olej, filtry itd.
Pozostaje kwestia silnika... Problem polega na tym że po przejechaniu troszkę ponad 1500km ubyło z silnika 1/3 oleju.
Wydaje mi się, że zamiast ładować w remont lepiej będzie go po prostu zmienić na sprawny o tej samej pojemności by uniknąć dodatkowych kosztów
I tu rodzi się moje główne pytanie
Czy podejdzie bez większych modyfikacji silnik 1.5 115km z VI gen??
Ewentualnie co dodatkowo trzeba zmienić/dodać itp??
Na znanym portalu aukcyjnym można taki silniczek z VI gen dostać do 1000zł a zawsze to te 25km więcej niż teraz mam, dlatego też zrodziła się u mnie taka myśl.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
Jest to mój pierwszy temat na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość.
Posiadam Hondę civic Hatchback 1.5 16v 90km z 93r. Zaczęło się tak, że z własnej głupoty kupiłem auto w rozsypce, za które sporo przepłaciłem... oddałem auto do mechanika, u którego przeszło wymianę amortyzatorów, sprężyn, komplet hamulców przód i tył, pół oś z przodu, rozrząd, olej, filtry itd.
Pozostaje kwestia silnika... Problem polega na tym że po przejechaniu troszkę ponad 1500km ubyło z silnika 1/3 oleju.
Wydaje mi się, że zamiast ładować w remont lepiej będzie go po prostu zmienić na sprawny o tej samej pojemności by uniknąć dodatkowych kosztów
I tu rodzi się moje główne pytanie

Czy podejdzie bez większych modyfikacji silnik 1.5 115km z VI gen??
Ewentualnie co dodatkowo trzeba zmienić/dodać itp??
Na znanym portalu aukcyjnym można taki silniczek z VI gen dostać do 1000zł a zawsze to te 25km więcej niż teraz mam, dlatego też zrodziła się u mnie taka myśl.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
Comment