Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z przewodami paliwowywmi i ciśnieniem paliwa:/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem z przewodami paliwowywmi i ciśnieniem paliwa:/

    Witam,

    Kilka dni temu zaczęła mi kapać benzyna spod auta więc wiechałem sobie na kanał aby zobaczyć skąd...
    Winowajcą okazał się przewód paliwowy biegnący w korytku pod autem od pompy paliwowej do filtra. Wpadłem na pomysł żeby wyciąć ten walnięty kawałek i wstawić gumowy zbrojony przewód na zaciski. Niestety gdy tylko spróbowałem delikatnie poruszyć to korytko pękł przewód hamulcowy od lewego tylniego koła:/ Wniosek: wszystkie 5 rurek tak skorodowało że trzeba wymienić i się nieźle przy tym narobić... Złapałem za tel. no i za jakieś 2 tyg będę miał przewody używane z anglika.
    Ale czekać mi się nie chciało... Zatem kombinerkami zagiąłem i zaklepałem na razie ten przewód hamulcowy liwkidując wyciek i rezygnując z hamowania tym kołem Skoczyłem do sklepu motoryzacyjnego, wytłumaczyłem jaki przewód potrzebuje i zakupiłem metr czegoś takiego: https://allegro.pl/przewod-paliwowy-...463680321.html
    Wstawiłem, skręciłem zaciski - fura śmiga.
    Niestety po kilku dniach jadę sobie spokojnie a tu nagle słyszę strzał, zapach beznyny w kabinie i silnik dead.
    Pomyślałem że pewnie zsunął się ten przewód lub pękł dalej ten metalowy skorodowany i poruszony wcześniej przeze mnie.
    Zły, zostawiłem auto i wróciłem komunikacją miejską... Chcąc zminimalizować dodatkowe koszty wybrałem się dziś na miejsce zaopatrzony w 3 metry przewodu (tym razem takiego: https://www.fagumit.com.pl/oferta/r5/paliwa.htm )i narzedziami z planem odkrecenia kanapy, podłaczenia sie bezposrednio do pompy i puszczenia przewodu pod fotelami przez scianke grodziowa wprost do filtra. Zdaje sobie sprawe ze to straszna rzezba ale dopoki nie bede mial tej wiazki pod podloge chcialbym tak pojezdzic.
    W pol godziny udalo mi sie to ladnie polaczyc wszystko, odpalilem fure i wszystko ok. Niestety wężyk jest bardzo twardy, wydaje mi się że jest w nim bardzo duże ciśnienie. Przyjechałem autem, zerknąłem pod podłogę i szczęka mi opadła!!!
    Ten nowy gumowy przewód gatesa który powinien wytrzymywać spokojnie do 10 barów nie spadł... - on został rozerwany ciśnieniem na odcinku 3 cm!!!!
    W tym układzie według posiadanej przeze mnie wiedzy powinno być 2,6 bara - no niech będzie 3-4 bary. Czemu więc go rozerwało????
    Teraz ten przewód fagumit jest co prawda lepszy, może pracować przy ciśnieniu 10 barów, a ciśnienie przy którym go rozerwie to wg producenta 30 barów. Ale nadal jestem pełen obaw czy mi go nie rozsadzi - strach tym większy że przewód na tą chwilę jest w środku Gaśnica pod ręką jest no ale...
    Pytanie: Czy jest możliwe aby ta pompka paliwa wytwarzała tak olbrzymie ciśnienie???
    Nawet gdyby nie działał powrót paliwa lub regulator ciśnienia... czy ona jest w stanie tyle wytworzyć??
    Samochód jeździ świetnie, żadnych błędów, równe obroty, bardzo dobrze przyśpiesza.
    Nie chciałbym się narobić z tymi przewodami przy wymianie tylko po to żeby znowu popękały:/
    Czy ja dobrze rozumiem że jeśli filtr paliwa będzie zabity to ciśnienie będzie mi rosło w układzie tak bardzo?? Bo regulator ciśnienia jest za filtrem... No ale przy zapchanym filtrrze chyba samochód by kiepsko chodził?
    Last edited by Gość; 22-02-2011, 14:49.

  • #2
    Nikt?? nic??

    Comment


    • #3
      Kolego, niestety to dużo roboty Cię czeka W układzie jest ciśnienie około 2 bar, więc nie takie niskie Moja rada wymień przewody na używane (i paliwowe i hamulcowe jak idzie do Ciebie komplet z anglika) bo jak tamte były skorodowane to reszta pewnie też, i oczywiście razem z filtrem. Roboty minimum na 2 dni i nie należy ona do tanich.
      Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

      Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



      TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

      PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

      OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

      Comment


      • #4
        Zrobie to sam w 1 dzień
        Ale teraz czekam na przewody...
        Więc skoro jest 2 bary to czemu mi rozerwało przewód który wytrzymuje 5 razy większe ciśnienie??

        Comment


        • #6
          2 dni to w toyocie carinie silnik wymieniałem

          Comment


          • #7
            Jeden dzień, da się..ja własnie wymieniam hamulcowe i paliwowe kpl. bo mi tez zaczęło lecieć, okazało się że pogniły..i tak mi mechanik powiedział 1 dzień..
            Mój szarak

            Comment


            • #8
              przewód dlatego ci pękł bo to ze wytrzyma do 10bar jest popropstu nieprawdą i tyle, musisz zobaczyc co z regulatorem cisnienia paliwa bo to on odpowiada za cisnienie w układzie, byc moze cos mu sie stało i mocno trzyma, jak mozesz to podmien na inny od kogos

              Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
              Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

              Comment

              Working...
              X