Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Podczas jazdy gasnie mi silnik:( POMOCY!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    uszczelka bedzie dobrze założona ale dopóki bedzie wystawac koło lusterka to nic nie zrobisz, musisz uszczelke pociągnąc do dołu zeby ten fałd co wyszedł wszedł z powrotem w swoje miejsce, da sie to zrobic bo robiłem

    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

    Comment


    • #32
      uszczelka nie wystaje nie ma zadnego fałdu. w czym moze byc jeszcze problem ze sie tak dzieje z szyba ??

      Comment


      • #33
        Panowie co ma uszczelka szyby do silnika?? Nie zbaczajcie z tematu.

        Belorws na forum jest opcja wyszukiwania i jeśli się trochę postarasz to znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie dotyczące szyby.
        Temat poruszany kilkakrotnie!!

        Comment


        • #34
          szukam i niemoge znalesc odpowiedz na moj problem .

          Comment


          • #35
            Witam, mam ten sam problem co kolega 'Civic1.6Vtec':/ na poczatku zdarzało sie to raz na jakiś czas, podczas jazdy, np: podczas postoju na światłach. Powtorzylo się to jeszcze 2 razy. Ostatni raz wczoraj. Jedyne co mogłem wtedy na szybko zrobić, było odłączenie klemów(stałem jak debil na środku skrzyzowania). i jak mam być szczery, za 5 czy 6 razem, po odłaczeniu masy i ponownym podlaczeniu, zapalił. Po 2 godzinach jazdy, i pozostawieniu go na 1 godzine na postoju, umarł. Nigdy wczesniej nie mialem tak, zeby juz z postoju mi nie odpalał.zazwyczaj jak to napisałem wyżej, zdarzało sie to podczas jazdy na wlaczonym silniku. Objawy są takie:
            Gaśnie od po 1 sek od momentu zapalenia silnika (tak jakby odlaczył sie zaplon). Jezeli chodzi o obroty (jeszcze jak mialem okazje je poobserwować podczas jazdy) byly wporzadku- utrzymywały sie w przedziale 800-900.nie bylo żadnych dziwnych skoków.Po przelutowaniu przekaźnika (wszystkich styków), nadal gaśnie:/Wczoraj, jak już "umarł", odłaczyłem na noc klemy.Dzis rano po podłaczeniu ich spowrotem odpalił za pierwszym razem. Odłaczyłem przekaźnik, przelutowałem, przeczyscilem całą płytkę, styki od kostki i samą kostke "Flu" i dalej to samo:/Proszę o pomoc.

            Comment


            • #36
              zbadaj czy jest iskra odpowiednia i czy paliwo dochodzi w odpowiednim czasie i odpowiednich ilosciach i bedziemy gadac dalej

              Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
              Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

              Comment

              Working...
              X