Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D15B2 ponizej 2500-3000 obr. chodzi na 3 gary

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D15B2 ponizej 2500-3000 obr. chodzi na 3 gary

    Witam, jak w temacie, moja Hanka ponizej 2500-3000 obr. chodzi na 3 gary, myslalem ze to swieca ale po wymianie nadal to samo. Dodam jeszcze ze jakies 8 m-cy temu wymienialem uszczeke pod glowicą bez planowania no i najgorsze ze ubywa mi plynu chlodniczego, choć niewiele, na jalowym sporo kopci na biało.
    Pytanie brzmi: czy to są objawy zalewania świecy przez plyn (jesli to w ogole mozliwe) i czy istnieje możliwość że pękła głowica?

    Z góry dziekuje za odpowiedzi.

  • #2
    Zamieszczone przez Dr@gon Zobacz posta
    Pytanie brzmi: czy to są objawy zalewania świecy przez plyn (jesli to w ogole mozliwe)
    A wyobraź sobie że to możliwe.
    Tak wychodzi "oszczędność", nie wydałeś około 100zł. na splanowanie głowicy to teraz wydasz, plus druga uszczelka i robota.

    Tylko nie zakładaj jakiej badziewnej uszczelki bo trzeci raz będziesz robił i kasę wydawał.
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

    Comment


    • #3
      Uszczelke wymienialem ze znajomym mechanikiem, planowanie sobie odpuscilem z tego powodu iz autko mialo isc do "zyda", a i w portfelu susza byla :P To pięknie, jak to mówią, czlowiek uczy sie na bledach. Wyczytalem w ktoryms poscie ze istnieje taka możliwoś, żeby wymienić samą uszczelkę gniazda świecy, ale podejrzewam, że przy okazji trzeba by bylo wymienic uszczelke pod pokrywa zaworów. Jak zdiagnozuję i rozwiążę problem to napisze co w koncu Hanke bolało. Peace.

      Comment


      • #4
        Kolego, gdyby to była uszkodzona uszczelka gniazda świecy to na świecy w górnej części (tam gdzie zakładasz kabel W/N) miałbyś olej spod klawiatury i nie znikałby płyn chłodniczy.
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          A więc wszystko wskazuje na to, że to uszczelka pod głowicą, Tomo1 łap browarka. Odwiedziłęm dobrego mechanika i postanowiliśmy jeszcze sprawdzić cylindry specjalnym urządzeniem, jeśli teza sie potwierdzi nie pozostaje mi nic innego jak zabrać sie do roboty. Poprzez paskudną pogodę, po brak chęci chyba zdecyduje się na tymczasowe rozwiązanie problemu, mianowicie sprobuje dosypać proszku uszczelniającego do ukłądu chlodzacego, może na chwile pomoże. A może zna ktoś lepsze i sprawdzone rozwiązanie tymczasowe? pozdrowka

          Comment


          • #6
            Co to za proszek nigdy nie słyszałem choć niezbyt mi się to podoba... o mojej glowie widnieji groźba uszczelnionego termostatu...

            Comment

            Working...
            X