Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

bierze olej

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• bierze olej

sam jestem nie dowiarkiem jeżel chodzi o ulepszacze do oleju ale jeżeli ktoś ma jakieś pozytywne dpświatczenie prosze o opinie chodzi głównie o branie oleju

"ulepszacze" jak doktor itd daruj sobie to nie jest nic dobrego, lepiej wymien pierscienie jesli chcesz jezdzic
    sedan 89r ED3 USDM http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=25716

Comment

to nic nie daje takie specyfiki to zaleyz ile ci bierze tego oleju i ile chcesz jeszcze tym autem pojedzic bo remint to wydatek ok1500zł wiec przekalkuluj sobie koszty oleju roczne

Comment

jeżdzic zamieżam jak naj dłóżej planuje remont w lato ten specifik miam byc dorażnie .Rozumiem że próbowaliście i nic nie dalo?W pszeszlości sam jestem mechanikem co prawda nie samochodowym ale reguła jest taka sama cudów nie ma.Dzięki i pozdrawiam braci hondziarzy.

Comment

1500zl nie przesadzaj. u mnie sączyl olej kolo 1l na 80km
          kupilem pierscienie za 250 zl i wymienilem co prawda sam ale robocizna wiecej nie wyniesie niz 1500 zalezy co chcesz robic.
          sedan 89r ED3 USDM http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=25716

Comment

a ile tego oleju Ci zje??

Comment

ja ta cene podalem za wymiane uszczelniaczy pierscieni oleju z filtrem regulacja zaoworow to jest cena czesci plus robota

Comment

około litra na3000km

Comment

ja ci powiem tak...takie ubytki to juz jakis pobor oleju...to okolo 0.3 na 1000km
                  to nie jest jeszcze tak duzo...pytanie czy auto ma moc...,nie zostawia za soba chmury czarnego dymu??
                  bo z dosw wiem ze jezeli chcesz robic to nie ma sensu robienie np samych uszczelniaczy bo to wszystkie czesci sa zuzyte rownomiernie. wiec jak wymienisz jedna to druga bedzie wtedy slabsza i ona zacznie coraz bardziej puszczac.
                  wiec trzeba zrobic pierscienie glowice uszczelniacze...koszt okolo 1500zl i wyzej