Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kapitalny remont silnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kapitalny remont silnika

    Witam. Jestem tu nowy więc prosze nie biczować na wstępie. Mam Hanie 1,3 16V z 93r I chce zrobić jej kapitalke. Chciałbym się dowiedzieć jakiej firmy części będą bardzo dobrej jakości tkaie jak : pierścienie, panewki, zawory, uszczelki i uszczelniacze, rozrząd kompletny wraz z pompą wody, pompa paliwa. Mam przeznaczone na to 3500zł nie licząc robocizny bo sam będe to robił. Prosze o informacie. Z góry dzięki.

  • #2
    za tyle to możesz kupić fajnego swapa a nie męczyć się z 1.3... ale to już twoja sprawa.

    Comment


    • #3
      Wiem o tym. Tylko ja chce kapitalke.

      Comment


      • #4
        jesli zrobisz kapitalkę to wiesz co masz przy nowym silniku pomimo że to pewne źródło nie wiesz czy zrobisz 20 tyś km czy 600 jak ja :/
        panewki acl proponuje naprawdę dają radę , pasek mam mitsuboshi , uszczelkę pod głowicę najlepiej dać OMOWA ja mam Corteco ( taką polecali ludzie co grzebią by d16a9) i tej firmy mam też symeringi wału, pompa wody GMB to część moich propozycji
        VGEN NAJWAŻNIEJSZY GEN W MOIM DNA

        "...Mnóstwo ludzi marzy o sukcesie. Według mnie, sukces można osiągnąć tylko dzięki
        powtarzającym się porażkom, które ciągle należy analizować.
        Tak naprawdę sukces to 1% pracy wykonanej w 99% dzięki niepowodzeniom..."

        Soichiro Honda - Honda Corporation

        Comment


        • #5
          szczerze nie warto obic kapitalki lepiej uchodzic dobry silnik w dobrej cenie tak ja ja szukalem silnika jak mi padl i szukalem na allegro i koles sprzedawal silnik w idealnym stanie za 350zl i do tego D16Y7 szukaj a znajdziesz ja bym wolal zrobic swapa na twoim miejscu

          Comment


          • #6
            kompletny rozrząd sam brałem polecam
            PASEK ROZRZĄDU GATES lub MITSUBOSHI
            ROLKA NAPINAJĄCA (NAPINACZ) JAPOŃSKA SAKURA/KOYO
            POMPA WODY GMB (Made in Japan)

            Comment


            • #7
              Dzięki. Zostaje przy kapitalce. Tylko jeszcze pierścienie, jakie najlepsze? Zamienniki często bywają tandetne. Przykład moje eclipse gdy wymieniłem na zamienniki to ciągnoł gorzej niż na starych, agdy kupiłem oryginały ( 430 zł Komplet na tłok) to pracował jak marzenie.

              Comment


              • #8
                Ma kolega racje zostań przy kapitalce.Wiesz co masz i wiesz ze jak zrobisz to nie padnie.
                kupisz nowy silnik w ideal stanie a za rok trzeba bedzie robić przykladowo pierscienie.
                zrobisz kapital masz spokój na długie lata.

                PS. I koniki wrócą pod maskę bo z czasem to one gdzieś uciekły...

                Comment

                Working...
                X