Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.3 16v problem z silnikiem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.3 16v problem z silnikiem

    Witam, ma problem z silnikiem w hondzie civic 1.3 16v KAT, `94 rok.
    Mianowicie:
    -nie chce palić, trzeba długo kręcić i gazu dodawać.
    -nie równo pracuje na wolnych obrotach, gaśnie.
    -gaśnie np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania kiedy schodzi z obrotów. Dzisiaj nawet zgasł przy zmianie biegów.

    Auto bez LPG. Mam od sierpnia, wcześniej problemów nie było pojawiły sie chyba przedwczoraj. Czego to może byc wina? Gaznik brudny, filtry do wymiany? Proszę o pomoc

  • #2
    Może być gaźnik, ale na początek przeczyść silniczek krokowy. Było o tym na forum, poszukaj a znajdziesz
    Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

    Comment


    • #3
      Również obstawiam czyszczenie i regulację gaźnika. Objawy które opisujesz bardzo często własdnie o tym swiadczą. Dodatkowo taka mała uwaga jeśli chodzi o odpalanie... Zawsze przed odpaleniem silnika, a po przekręceniu kluczyka na zapłon podpompuj pedałem gazu ze 3 razy i dopiero przekręć kluczyk by zapalić silnik. W D13B2 tak niestety jest ze na zimnym szybciej Ci zakręci jak go podpompujesz.

      Comment


      • #4
        Z tym pompowaniem to zauważyłem że trzeba przed odpaleniem. Spróbuje z gaźnikiem i silniczkeim krokowym mam nadzieje że pomożę, póki co dziękuje

        Comment


        • #5
          Silniczek krokowy przeczyszony i nic. Dalej nie odpala.

          Comment


          • #7
            No to ruszaj z gaźnikiem...
            Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

            Comment


            • #8
              No nic trzeba bedzie walczyc z gaznikiem... hol i heja. Kable wysokiego napięcia tez mogą miec w tym udzial czy raczej nie?

              Comment


              • #9
                A skąd jesteś? Ja znam bardzo dobrego gaźnikowca i tani. Zajmuje się moją Hondą i jestem zadowolony. Gość potraf niemali po samym dźwięku wydawanym przez auto,powiedzieć, co boli... Ja jestem z okolić Człuchowa (pomorskie). No i powodzenia z Hanią, też mam 1.3 z 94r ;]

                Comment


                • #10
                  Dolny śląsk, Nowogrodziec Koło 15 bede mial kable zapłonowe spróbuje może to to. nawet nie mialem czasu ostatnio do auta zagladac....

                  Comment


                  • #11
                    Jestem w idealnie takiej samej sytuacji jak Ty;p też mam 1.3 16v, też ją kupiłem w sierpniu i też dopiero ostatnio zaczęły się pojawiać problemy z obrotami (dokładnie takie same jak opisałeś wyżej). Czy nowe kable zapłonowe pomogą? Nie wiem, ale mi nie pomogły Ostatnio wymieniłem świece, kable zapłonowe, kopułkę i filtr powietrza. Jest ciut lepiej, ale obroty i tak lecą. Pozostaje jeszcze pobawić się z gaźnikiem, a potem się zobaczy co dalej.

                    Comment


                    • #12
                      No jak z obrotami się cos dzieje w D13B2 to najczęściej sprawa gaźnika... Regulacja u dobrego gaźnikowca zawsze pomaga (przynajmniej w moim przypadku)

                      Comment


                      • #13
                        Popieram kolegę Sebulerbin'a. W D13B2 gaźnik to "jaja" auta (kolokwialnie mówiąc), bardzo wrażliwy... Jednak niełatwo dziś znaleźć dobrego i taniego gaźnikowca...

                        Comment


                        • #14
                          Autko już sprawne Nie odpalał bo coś z zapłonem było nie tak. Kable i świece wczesniej wymienilem ale to nie pomoglo, całe szczescie juz dziala Pozdro.

                          Comment


                          • #15
                            Mitsu ja również mam identyczny problem który wystąpił u Ciebie. Czy mógł byś mi dokładnie powiedzieć co wymieniłeś/zrobiłeś przy swoim aucie??

                            Comment

                            Working...
                            X