Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wyciekający płyn chłodniczy i problemy po wymianie rozrządu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wyciekający płyn chłodniczy i problemy po wymianie rozrządu

    Witam,
    mam problem z wyciekającym płynem chłodniczym...
    wyciek jest intensywny tzn jak rano zaleje pełną chłodnicę to po 9 godzinach chłodnica jest pusta
    Zlokalizowałem wyciek lecz dostęp do tego miejsca jest bardzo ograniczony i nie jestem w stanie dokładnie go zlokalizować...
    Cieknie gdzieś w okolicach paska rozrządu jakby z korpusu silnika; czy to jest może wyciekać z pompki płynu chłodniczego?
    Tak w ogóle to gdzie dokładnie znajduje się pompka płynu chłodniczego w D15B2?
    Z góry dziękuję za wszystkie sugestie
    Pozdrawiam

  • #2
    No to pewnie Ci pompa wody cieknie... Znajduje się ona przy pasku rozrządu. Kiedy był wymieniany ostatni rozrząd w aucie?

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez Sebulerbin Zobacz posta
      No to pewnie Ci pompa wody cieknie... Znajduje się ona przy pasku rozrządu. Kiedy był wymieniany ostatni rozrząd w aucie?
      Kupiłem Hanke 3 lata temu ale koleś (zaufany) od którego ją kupiłem twierdził że niedawno wymieniał komplet rozrządu.
      Od tego momentu przejechałem jakieś 30000 km.

      Comment


      • #4
        Powstaje pytanie czy wymieniał komplet czyli pasek, rolki, napinacz i pompę, czy poprzestał tylko na rolkach, pasku i napinaczu. Często tak ludzie robią że wymieniają rozrząd bez pompy wody, co jest moim zdaniem błędem, ale o tym było już wiele tematów, m.in. pisalem o tym tutaj -> https://www.civicforum.pl/showthread...ht=rozrz%25B1d

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Sebulerbin Zobacz posta
          Powstaje pytanie czy wymieniał komplet czyli pasek, rolki, napinacz i pompę, czy poprzestał tylko na rolkach, pasku i napinaczu. Często tak ludzie robią że wymieniają rozrząd bez pompy wody, co jest moim zdaniem błędem, ale o tym było już wiele tematów, m.in. pisalem o tym tutaj -> https://www.civicforum.pl/showthread...ht=rozrz%25B1d
          Więc nic innego nie pozostaje jak wymiana pełnego kompletu, bo jak już robić to od A do Z
          Bardzo dziękuję Ci za odpowiedź bo już się przestraszyłem że mam korpus silnika dziurawy

          Comment


          • #6
            Dla pewności zanim kupisz jakiekolwiek części to podjedź do mechnika niech obejrzy, czy aby na pewno to jest to co mówię. Jeśli masz możliwosć to zrób fotkę i wstaw na forum zaznaczając miejsce skad Ci cieknie płyn- dla pewnosci.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Sebulerbin Zobacz posta
              Dla pewności zanim kupisz jakiekolwiek części to podjedź do mechnika niech obejrzy, czy aby na pewno to jest to co mówię. Jeśli masz możliwosć to zrób fotkę i wstaw na forum zaznaczając miejsce skad Ci cieknie płyn- dla pewnosci.
              Jadę jutro do mechanika niech zobaczy co i jak... jak mi się uda to jeszcze dziś zrobie zdjęcie i wrzucę na forum

              Comment


              • #8
                czy oby napewno na postoju wylecialaby cala woda z chlodnicy przez pompe wody? hmm
                sedan 89r ED3 USDM http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=25716

                Comment


                • #9
                  u mnie cieknie przez pompe wody ale nie w takim szybkim tempie i nie na postoju jak silnik pracuje to cieknie i to też nie zawsze ja uzpełniam zbiorniczek raz na 3-4 tygodnie

                  Comment


                  • #10
                    Być może koledze nie puszcza sama pompa tylko wąż dochodzący do pompy, jednak ciężko określić jak się dokładnie nie widzi. Może na zdjeciu będzie coś wiecej widać.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Sebulerbin Zobacz posta
                      Być może koledze nie puszcza sama pompa tylko wąż dochodzący do pompy, jednak ciężko określić jak się dokładnie nie widzi. Może na zdjeciu będzie coś wiecej widać.
                      Witam,
                      byłem u mechanika...miałeś rację...pompa wody się "rozkraczyła"
                      Wymieniłem więc komplet rozrządu tak dla pewności.
                      Po wymianie Hanka straciła zupełnie moc... jakby miała 30 koni...
                      Okazało się że mechanik źle ustawił rozrząd hehehehe po czym jeszcze raz go ustawił i jest prawie ok lecz Hanka jakby straciła moc przy wyższych obrotach a zyskała przy niższych Dodatkowo stożek zaczął cudownie głośno huczeć a wcześniej prawie go nie było słychać...
                      Zastanawiam się czy jeszcze raz nie odwiedzić tego mechanika....

                      Comment


                      • #12
                        a aparatu zapłonowego się nie czepiał ? niezły fachura....

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez jasiek09 Zobacz posta
                          a aparatu zapłonowego się nie czepiał ? niezły fachura....
                          Aparatu nie ale był święcie przekonany że padł katalizator jak się okazało że to nie katalizator to zdjął poktywe zaworów, poruszał nimi po czym spowrotem ją założył

                          A tak w ogóle to jak myślicie, czy to że wzrosła moc na dole obrotów a spadła na górze to może być spowodowane złym ustawieniem rozrządu?
                          Last edited by Karl1985; 10-10-2010, 10:47. Powód: łącz posty, używaj do tego opcji edit

                          Comment


                          • #14
                            jak nic inne nie było grzebane to tak

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez jasiek09 Zobacz posta
                              jak nic inne nie było grzebane to tak
                              Hmmm... szczerze mówiąc to jest nawet fajne że Hanka ma dół lepszy ale... lubię ją pałować więc dołu specjalnie nie używam
                              Zastanawiam się czy takie ustawienie rozrządu nie będzie miało negatywnego wpływu na żywotność silnika?

                              Comment

                              Working...
                              X