Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

dusi się i szarpie na 2 i 3 biegu jak przycisne mocniej ale tylko jak silnik zimny

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • dusi się i szarpie na 2 i 3 biegu jak przycisne mocniej ale tylko jak silnik zimny

    Witam
    Honda civic 1,5 16v 93r 180tys. Na zimnym silniku jak mocniej przycisnę gaz to szczególnie odczuwane na 2 i 3 biegu dusi się i szarpie. Podczas przyśpieszania szarpnie kilka razy, przydusi się i nagle jak gdyby nigdy nic idzie jak strzała. Wiem że silnik nie rozgrzany ale chyba nie powinno tak być. Wymieniłem filtr paliwa, oleju, powietrza, świece, olej na 10w40(taki jak był). Co dalej ??? Proszę o pomoc.

  • #2
    jeśli dobrze rozumiem piłujesz swoje autko do konca na zimnym silniku. Nie wiem czy tak powinno byc ze sie dusi ale wiem ze na zimnym silniku sie nie powinno tak robic czyli jedno przez 2 moze sie jednak dziac. wiec jesli masz zamiary co do tego autka to lepiej daj mu kilka chwil zeby wszedl na temperaturke zanim pocisniesz. pomysl silnik zimny olej zimny(gestszy) wszystko zimne to nie jest najlepszy sposob. Odpal niech pochodzi przejedz sie chwile i dopiero jak musisz to piłuj to az Honda ale zawsze tylko maszyna wiec nie wymagaj od niej cudow. Ale niech wypowie sie ktos starszy. Tak wiec wedlug mnie przed rozpoczeciem sciganka czekasz na odpowiednia temperaturke a potem jak masz zamiar tak dluzej pojezdzic to pilnujesz zeby nie zrobilo sie zbyt cieplo. Takie odnosze wrazenie bo piszesz "i nagle jak gdyby nigdy nic idzie jak strzała" wedlug mnie temperatura robi sie odpowiednia wszystko staje w normie a wczesniej tak jak masz np w zime ciezej odpalic bo zimno. Tak jak mowielem nie wiem czy ide w dobra strone ale tak mysle.
    Last edited by Gość; 22-11-2008, 01:28.

    Comment


    • #3
      nie chodzi tu o kitowanie auta na zimnym silniku, przed jazdą zawsze auto chodzi kilka minut, po wyjeździe na drogę nawet podczas normalnego rozpędzania dostaje tych objawów (nie należę do tych co kupili hondę dla szpanu i ścigania) po 10 minutach jazdy wszystko wraca do normy. Prawdopodobnie masz rację że to po prostu wina zimnego silnika ale czy powinny być aż takie objawy? Mimo wszystko dzięki za odpowiedź.

      Comment


      • #4
        Podłączam się pod wątek z tym samym problemem ... Dokładnie te same objawy + dodatkowo szarpania i duszenie się przy przyspieszaniu na pierwszym biegu , wymieniłem filtr paliwa, myślałem też o przewodach, - najlepsze były by te NGK ale drogie jak smok, ale czego się nie robi dla hondzi, dla tego dźwięku , ryku silnika .... mmmmm :-) no i jeszcze jedną rzecz mi podpowiadają znawcy - silniczek krokowy - - jak zdiagnozować co faktycznie wymienić, co by nie wymieniać metodą prób i błędów ???? pozdro...

        Comment


        • #5
          na przewodach nie ma co oszczedzac,bo lepiej raz a dobrze:
          a na zimnym nie gazujemy nie potrzebnie bo pierscienie szlak trafi.
          -filtr powietrza
          -swiece
          -kopulka
          -paklec rozdzielacza
          -przewody wn
          -silniczek krokowy mozna wyczyscic( diagnoza-na cieplym silniku falowanie obrotów)

          Comment


          • #6
            miałam ten sam problem. moja honda tez się dusiła. Wymieniłam filtr powietrza i paliwa i nadal było tak samo. pewnego dnia w ogóle nie odpaliłam-poszła pompa paliwa. Po wymianie duszenie ustąpiło. Nawet teraz na zimnym silniku nie szarpie.
            powodzenia

            Comment


            • #7
              zapomnialem dodac ze jeszcze do sprawdzenia

              filtr paliwa
              czujnik polozenia przepustnicy

              moze tez byc rozrzad,zalezy kiedy ostatnio byl wymieniany

              Comment


              • #8
                Ja był sprobował od sprawdzenia kopułki nieraz ona potrafi duzo namieszac!!!!

                Comment


                • #9
                  ja mam ten sam problem i nie chodzi tutaj o źle rozgrzany silnik. z tego co sie dowiadywałem to prawdopodobnie jeden z wtrysków wysiadł albo za bardzo leje. pompa paliwa hmm warto sprawdzic tylko jak i gdzie? mechanik to wykryje?

                  Comment


                  • #10
                    Witam!
                    Weglug mnie to wina przewodow WN,do tego wymiana komulki i palec!

                    Comment

                    Working...
                    X