Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czyszczenie gaźnika - kilka pytań

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Czyszczenie gaźnika - kilka pytań

    Ostatnio miałem niemałe problemy z gaźnikiem, (problem z wolnymi obrotami), sprawa jest póki co rozwiązana, zrobiłem już 1000km od awarii ale ciągle nie daje mi to spokoju, a zarówno na tym forum jak innych jakie przeglądałem nie można znaleźć wyczerpujących informacji na ten temat Mój silnik to D13B2, w moim przypadku pomogło odkręcenie górnej płyty gaźnika, przedmuchanie wszystkich dysz jakie były, nalałem też do komory pływakowowej płyn, dodatek do paliwa, do czyszczenia gaźników (Xeramic) resztę wlałem do baku i niby wszystko jest o.k. ale
    - czy lanie do baku takich preparatów obojętnie czy jest to xeramic czy stp nie spowoduję pociągnięcia wszystkich brudów z dna baku ?
    - czy psikanie gaźnika preparatami typu STP CARB Spray nie spowoduje uszkodzenia uszczelek w gaźniku, co z wężykami podciśnienia - gumowymi, czy odkręcenie górnej płyty gaźnika i psikanie do środka to dobry pomysł ?
    - czy przyspieszanie np. na pierwszym biegu do 50km/h jest korzystne dla gaźnika - czyści go, czy nie uszkodzę czegoś innego (np. pompę wody)
    Może ktoś ma inne cenne uwagi odnośnie w/w tematu - z pewnością takie wiadomości będą cenne nie tylko dla mnie.
    Za rady w stylu: znajdź dobrego gaźnikowca i jedź do niego, z góry dziękuję

  • #2
    Jak zmieniałem u siebie kolektor dolotowy to odme czyścilem takim specyfikimiem jak One Shot i on równiez on nadaje sie do czyszczenia kolektorów, przepustnic, gaźnikow etc. zasada działania jest prosta na załączonym silniku wstrzylujesz specyfik do gardzieli gaźnika... zresztą instrukcja jest na opakowaniu.

    Comment


    • #3
      Ja powiem Ci tak
      odp na pyt.3
      jak któś wymyślił sinik Hondy i dał mu obroty max na liczniku do 9000 tys. to czemu każdy boi się ich używać???
      jak mi jakiś śmietoł wpadnie potrzymam z 5 sekund z nogą wciśnietą w opór i problem znika,tyle razy to robiłem i nic nie padło.
      jeśli nie znika zabieram sie za szukanie problemu.

      Odp na pyt.1
      problem z brudami w baku masz już rozwiązany
      japońscy konstruktorzy Hondy wymyślili filtr paliwa

      Odp na pyt.2
      Taki płyn w sprayu to Ci kolego gaźnika nie rozpuści
      prędzej czysta benzyna i wyższe ciśnienie by go umyło jak taki preparat
      a gumy to nierozpuści.
      a w sprawie odkręcania górnej płytki gaźnika to lepiej tego nie robić
      na wolnym powietrzu.
      dużo drobnych części coś odpanie i szukaj wiatru w polu.
      Last edited by mr_szakal6; 07-09-2010, 01:49. Powód: dopiski

      Comment


      • #4
        Dzięki za konkretną odpowiedź,
        Rozwaliłem już pompę wody na bardzo wysokich obrotach (rozszczelniła się) ale po 220.000 km miała do tego pełne prawo,
        co do carb spray to na nim jest napisane że usuwa resztki starych uszczelek, więc nie wiedziałem co z tymi nowymi

        Comment

        Working...
        X