Wszelkie znaki na niebie na to wskazują, ale zanim zwalę głowicę, wolę na forum się podzielić 
D15B2
-ubywa płynu z chłodnicy, około 700ml na 100km, przy czym w zbiorniku wyrównawczym poziom się ostatnio zwiększył
-na zimnym już silniku, przy otwieraniu korka chłodnicy słychać że panuje tam ciśnienie - na moje to nie powinno tak być, skądś musi się nadciśnienie brać
-przy dodaniu gazu poziom płynu zwiększa się, ale fontanny nie ma. Być może dlatego że chwilowo wyjąłem termostat - myślałem że się zacinał.
-olej czysty, klarowny, bez plasteliny. podczas pracy silnika widać spieniony płyn w chłodnicy (ale jak pisałem wyżej - na dużym obiegu było, nie wiem czy to ma znaczenie)
Dymić nie dymi, kopyto występuje
Co o tym myślicie? No i jakie uszczelki wchodzą w grę - hondowy OEM, czy może być np taki wynalazek: https://www.allegro.pl/item108787756...a_d15_d16.html
Co w ogóle myślicie o doprężających? Nie planuję w przyszłości nic modować, chociaż pusta przestrzeń od spręzarki po klimie kusi

D15B2
-ubywa płynu z chłodnicy, około 700ml na 100km, przy czym w zbiorniku wyrównawczym poziom się ostatnio zwiększył
-na zimnym już silniku, przy otwieraniu korka chłodnicy słychać że panuje tam ciśnienie - na moje to nie powinno tak być, skądś musi się nadciśnienie brać
-przy dodaniu gazu poziom płynu zwiększa się, ale fontanny nie ma. Być może dlatego że chwilowo wyjąłem termostat - myślałem że się zacinał.
-olej czysty, klarowny, bez plasteliny. podczas pracy silnika widać spieniony płyn w chłodnicy (ale jak pisałem wyżej - na dużym obiegu było, nie wiem czy to ma znaczenie)
Dymić nie dymi, kopyto występuje

Co o tym myślicie? No i jakie uszczelki wchodzą w grę - hondowy OEM, czy może być np taki wynalazek: https://www.allegro.pl/item108787756...a_d15_d16.html
Co w ogóle myślicie o doprężających? Nie planuję w przyszłości nic modować, chociaż pusta przestrzeń od spręzarki po klimie kusi

Comment