Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy to uszczelka pod głowicą?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Czy to uszczelka pod głowicą?

    Wszelkie znaki na niebie na to wskazują, ale zanim zwalę głowicę, wolę na forum się podzielić
    D15B2

    -ubywa płynu z chłodnicy, około 700ml na 100km, przy czym w zbiorniku wyrównawczym poziom się ostatnio zwiększył
    -na zimnym już silniku, przy otwieraniu korka chłodnicy słychać że panuje tam ciśnienie - na moje to nie powinno tak być, skądś musi się nadciśnienie brać
    -przy dodaniu gazu poziom płynu zwiększa się, ale fontanny nie ma. Być może dlatego że chwilowo wyjąłem termostat - myślałem że się zacinał.
    -olej czysty, klarowny, bez plasteliny. podczas pracy silnika widać spieniony płyn w chłodnicy (ale jak pisałem wyżej - na dużym obiegu było, nie wiem czy to ma znaczenie)

    Dymić nie dymi, kopyto występuje

    Co o tym myślicie? No i jakie uszczelki wchodzą w grę - hondowy OEM, czy może być np taki wynalazek: https://www.allegro.pl/item108787756...a_d15_d16.html

    Co w ogóle myślicie o doprężających? Nie planuję w przyszłości nic modować, chociaż pusta przestrzeń od spręzarki po klimie kusi

  • #2
    tak jak piszesz na bank do wymiany upg. dużo ludzi w tym i ja założyłem sobie takome metalową 0.6mm i daje radę,ta co podałeś też powinna, jeśli nie metalowa no to tylko oem

    Comment


    • #3
      Jesli UPG to tylko OEM. Sam się o tym przekonałem ostatnio... A jak zwiekszasz obroty to leca Ci babelki powietrza w wyrownawczym?
      LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
      sigpic

      Moja była Hanula... niestety ;(

      Comment


      • #4
        nie oem ale metalowa też daje radę

        Comment


        • #5
          Nie widać żeby przy przegazówce pompowało powietrze do wyrównawczego. Mam nadzieję, że dojadę do domu, bo w piątek czeka mnie ponad 200km jazdy. Zdejmę głowicę i obejrzę ją dokładnie, czy nie uszkodziło bloku, potem będzie się myśleć czy wstawić metalową jak będzie cacy - równo i bez przekoszeń i nadżerek, czy bezpieczniej OEM, która wydaje mi się że swoją grubością łatwiej zniweluje wady. Kto wie, jak będzie trzeba to i planowanie się zrobi, póki co nie ma co gdybać. Dam znać, tymczasem dzięki za konsultacje.

          Comment


          • #6
            Witam . I wiadomo jaka to przyczyna bo mam podobne objawy poziom płynu rośnie w wyrównawczym.Wymieniłem już korek chłodnicy na nowy org. z serwisu hondy i płyn.

            Comment


            • #7
              a wraca do chłodnicy ?

              Comment


              • #8
                Majonez pod korkiem jest? Pluje olejem?

                Comment


                • #9
                  Objaw jest naprawdę dziwny:
                  -olej w normie i czysty bez śladów płynu
                  -płyn czysty
                  -kopyto jest tak jak było
                  -chodzi normalnie odpala bez problemu,rano nie przebiera
                  -korek wlewu chłodnicy nowy oryginalny 100 w serwisie
                  -płyn nowy.
                  Wymieniłem płyn na nowy odpowietrzyłem układ wyrównałem poziom w zbiorniczku na min (przy zimnym silniku).Jak silnik się rozgrzeje w wyrównawczym płyn podnosi się powyżej maksa i tak już zostaje a pod korkiem chłodnicy jest stan pełen.
                  Jeszcze chcę wymienić termostat może za słabo się otwiera i za szybko zamyka

                  Comment


                  • #10
                    Wydaje mi się że znalazłem przyczynę wzrostu płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
                    Jak nacisnę wąż który idzie od termostatu do chłodnicy to coś tam dzwoni na wyjściu z obudowy termostatu.Jak by tam coś w środku było luźne.Jutro wymienię termostat na inny i napiszę czy to była ta przyczyna.

                    Comment


                    • #11
                      to normalne zjawisko że rośnie poziom płynu w wyrównawczym ale w rozsądnych granicach, jeśli przelewa na tyle że w chłodnicy jest niedobór płynu i szaleje wskaźnik temp to uszczelka
                      Last edited by jasiek09; 26-07-2010, 21:38.

                      Comment


                      • #12
                        Temperatura utrzymuje się na połowie,wentylator się włącza

                        Comment


                        • #13
                          to jest wszystko ok

                          Comment


                          • #14
                            Pompa wody? "Jeśli są problemy w zbiorniku wyrównawczym, w niektórych przypadkach sprężyna uszczelki mechanicznej pompy może się zepsuć wskutek nadwyżki ciśnienia w stosunku do oszacowanego"

                            Comment


                            • #15
                              witam, ja mam taki problem, temperatura nie szaleje, płynu ubywa w śladowych ilościach, nie ma majonezu pod korkiem ale strasznie cieknie olej spod głowicy, praktycznie dookoła. Czy to wina uszczelki?

                              Comment

                              Working...
                              X