Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D15B2 swap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D15B2 swap

    Witam czeka mnie najprawdopodobniej wymiana uszczelki pod głowica, o ile głowica i blok sa dobre nie wiem jak z braniem oleju bo moze sie okazac ze rownierz pierscienie do wymiany i tuleje do honowania ale przejechane 187tys i czuć to 90koni jak jakies 110-130 w VW nie wiem jeszcze jak z stanem oleju bedzie (w razie koniecznosi zrobie sobie probe olejowa)
    Mam kilka pytań mianowicie czy robicie szlif loku? jesli zamontuje uszczelke metalową jak gdzies ktos napisał szlif głowicy nie jest konieczny? szlif glowicy tak czy inaczej bym zrobil pytanie tylko ile zebrać żeby stukowego nie zrobić? zebrać tyle żeby było równo?
    Myślałem nad zrobieniem swapu, do d15b2 na przekładke z tego co wyczytalem naaje sie w przypadku przerobki wtrysku d15b7 moc nieznacznie wzrosnie a koszty okolo 600zł i został bym na starej glowicy bez Vtec, jednak interesuje mnie swap na d16z6 w zwiazku z tym mam pytanie jaki koszt na chwile obecna i czy odczuje duza roznice pomiedzy d16z6 a d15b7 (mam n amysli swapy nie cale przekladki)
    bede wdzieczny jesli ktos moze podeslac link do tematu jakie graty sa konieczne do przelozenia a jakie mogą zostac D16Z6.
    Mam równiez pytanie czy po zamontowaniu turbinki lub kompresora zrobi mi to roznice czy zamontuje w d16z6 czy d15b7? odczuje dużą roznice? jak się sprawuja zmienne fazy rozrzadu przy doładowaniu turbiną?- znacząco pomga czy też nie robi rożnicy?

  • #2
    oddasz głowicę do planowania to zbiorą Ci tyle ile będzie potrzebne aby wyrównać głowicę, do tego nowa uszczelka kilka oringów i simeringów i fura lata jak ta lala, jak chcesz zmieniać silnik i coś dalej modzić to kolektor z6 jest lepszy niż z b7

    Comment


    • #3
      mogłbyś podać jakiś link do opisu takiego swapa>? pełno jest ale z b2 na b7. Mam jeszcze pytanie czy przy swapie z b2 na z6 musze zmienic blok
      Last edited by jerzynew; 21-06-2010, 09:31.

      Comment


      • #4
        ponawiam pytanie, znalazłem informacje że trzeba zmieniać cały silnik zostaje tylko skrzynoa i rozrusznik ale nie wiem czy to prawidlowa informacja.
        równierz szukam informacji czy przy swapie na b2 bez zmiany glowicy (na b7) moge zrobic tak jak kazdy i zastosowac kolektor dolotowy od z6?

        Comment


        • #5
          wysłałem Ci pw wczoraj gdzie szukać więcej info

          Comment

          Working...
          X