Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wysokie obroty biegu jałowego d16z6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • wysokie obroty biegu jałowego d16z6

    Witam

    Po włączeniu zimnego silnika trzyma 1500 w momencie gdy złapie troche temperatury jest chwilowy spadek obrotow a nastepnie powrot do 1500 lub wiecej, tak jakby ssanie zostało odłączone na chwile. W czasie jazdy potrafia dojsc do 2000 oczywiscie na biegu jałowym, chociaz tez czasami schodzą do 1000, a momentami trzyma tak jak powinno te 700 około. Nie znam sie na tym zabardzo dlatego jesli ktos sie spotkal z podobnym problem lub ma jakis pomysł co jest przyczyną, to z góry dziekuje za pomoc i wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam

  • #2
    Proponuje panie kolego poszykać na forum czyszczenie silniczka krokowego i bedzie gitara
    Wpisz w opcji szukaj swój problem i wszystko dokładnie będziesz miał opisane wraz ze zdjęciami
    Pozdrawiam

    Comment


    • #3
      Dzieki za odpowiedz, miałem problem z odkreceniem jednej sruby przy blaszce tam gdzie wychodza dwa przewody gumowe, a wiec tylko wyczysciłem silniczek tam gdzie dałem rade, nie pomogło, nadal sa wysokie obroty, widocznie przyczyna tkwi własnie tam, dzisiaj jeszcze raz sprobuje odkrecic te srube. Czy ktos moglby przedstawic zasade działania silniczka krokowego? jak rozumiem przez te dwa przewody przepływa czynnik chłodzący silnik, czyli w zaleznosci od temperatury tego czynnika przymykany jest lub otwierany dopływ powietrza i ustalana wartosc obrotow? czyli jesli jest cos tam przypchane to woda nie przepływa prawidłowo i silnik cały czas trzyma wysokie obroty. Jesli zle to rozumiem prosze mnie poprawic.
      Pozdrawiam

      Comment


      • #4
        udało mi sie odkrecic te srube przeczysciłem cały silniczek według instrukcji i nie ma poprawy, po czyszczeniu zrobiłem reset kompa - tez nic nie pomogło, ogolnie przy dodaniu gazu na biegu jałowym i puszczeniu go obroty spadają przez chwile dochodzą do ok 1000 i szybko wskakuja na te 1500 tak samo przy włączaniu ciepłego silnika. Wszelkie sugestie mile widziane

        Pozdrawiam

        Comment


        • #5
          a sprawdz gumowy wezyk który idzie Ci od kolektora ssacego koło listwy paliwowej i wtrysków sprawdz czy on nie jest pekniety?
          a co do czyszczenia to jak go czysciłes? i czym? Bo najlepiej zalac go całego benzyna ekstrakcyjna i niech sie pomoczy...

          Comment


          • #6
            mniej wiecej tak jak znalazłem w instrukcji na tym forum, nie zalewałem całego bo bałem się o te połączenie elektryczne do ktorego dochodzą kabelki, czy to nic sie nie stanie i śmiało zalewać całego? jutro sprawdze ten wezyk. pozdrawiam

            Comment


            • #7
              Wystarczy jak wlejesz do środka benzyny i za około 10 min wylejesz potem wlejesz nów i potrząsniesz... nie który rozkręcają to i potem na legalu skladaj... ja tego nigdy nie robiłem...

              Comment


              • #8
                patrzyłem ten przewod jest w porządku. Wyczyszcze jeszcze raz ten silniczek i moze bedzie ok, ale watpie... mam jeszcze jeden problem, z samodiagnostyki wywala mi błąd ze mam uszkodzona grzałke sondy lambda lub jej obwod, po odpieciu wtyczki od sondy lambda i ponownej diagnostyce tez mi pokazuje tylko ten jeden błąd, w zwiazku z tym mam pytanie: jak mam całkowicie odpiętą sondę lambda to chyba powinien mi pokazywać błąd ze uszkodzona sonda lambda ? a czy da sie jakos sprawdzic czy dochodzi odpowiednie napiecie do sondy lambda ? chodzi mi o to czy jest wszystko w porządku do momentu gdzie jest wtyczka do ktorej podłączam sonde.

                Comment


                • #9
                  Ja też miałem wysokie obroty na luzie czy sprzęgle. Już zabierałem się za odkręcanie krokowca i przepustnicy, gdy zauważyłem, że jeden cienki wężyk odpiął się od kolektora. Podpiąłem i po sprawie. Obroty wróciły do normy czyli jakieś 800 rpm
                  Civic 5D 1996r. 1,4is 90KM D14A2 MA8

                  Comment

                  Working...
                  X