Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

samodiagnostyka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • samodiagnostyka

    Witam.robiłem dzis samo diagnostyke zmostkowałem na właczonym zapłonie i chceck sie jarzy.nie ma blędów ale od roku mam taki problem ze jak silnik ma normalna tmp to bardzo sie duzi czasem szarpie,bardzo ja muli.silnik d15b7.gdzie nie pojade na podpięcie pod kompa to nie maja kabla do takiego auta albo za stare....co dalej zrobic zmieniłem filtry zawory ustawiłem.rozrząd zmieniłem auto jest takie słabe

    jeszcze pytanie co do rozrządu jak ustawiałem to jak ustawie znaki do głowicy to ten znak pod spodem mi sie nie zgrywa jakies poł moze centymetr.a jak jego ustawie dobrze to wtedy nie zgrywa mi sie do głowicy dobrze.i ustawiłem rowno znaki do głowicy a ten nizej sie nie zgrywa.na wcześniejszym pasku tez tak było ustawione.
    Last edited by Sebulerbin; 26-06-2010, 17:10. Powód: brak użycia opcji EDYTUJ

  • #2
    na nowym pasku masz takie objawy ?czy na starym który może być już trochę wyciągnięty?

    Comment


    • #3
      na starym i na nowym to samo.własnie tak myśle moze ten stary ktoś źle załozył.nie orjentujesz sie jak z tymi znakami ten nizej ma sie zgrywac dobrze a te do poziomu głowicy lekko tak jeden nizej drugi wyzej???bo na manualu raz jest tak pokazane raz tak i teraz jestem ciemny

      Comment


      • #4
        mają się zgrywać oba i na dolnym kółku i na górnym do płaszczyzny głowicy, a przypadkiem nie masz na dole luzu na klinie i nie przestawiło Ci się trochę dolne kółko?

        Comment


        • #5
          nie mam luzu.zle sie zrozumieliśmy.chodzi mi o to koło tylko u góry.na nim jest up to do góry potem po jednej i po 2 stronie znaki do płaszczyzny gółowicy i na tym samym kole jest znak pod skosem i tez ma sie zgrywac?w jednym manualu on ma sie zgrywac,a to do płaszczyzny lekko nie....a na innym on ma sie nie zgrywac a te do płaszczyzny tak...i co to zrobic?ja ustawiłem do płaszczyzny

          byłem u mechanika innego teraz.i podbioł mi pod komputer.i nie mam żadnych błędów.wypatrzyłem jak miał podpięte ze jak wciskam gaz to czujnik przepustnicy otwiera sie tylko 79proc.i tak on mowi ze auto normalnie idzie tylko ja muli do 3 tys potem juz idzie dobrze.ja pytam go i co jest zrąbane?a on mowi nic nie wiem ale to jest do zrobienia zostaw auto ja zrobie.koles wie ale nic nie powie....mowi ze rozrząd dobrze ustawiony.i dalej jestem w kropce nic nie wiem nic nie wykazało zero błedów
          Last edited by Karl1985; 30-06-2010, 17:26. Powód: łącz posty, używaj do tego opcji edit

          Comment


          • #6
            Olej go ciepłym (nie wie, ale zrobi - moim zdaniem chce Cie na kaskę stuknąć). Przeczyść przepustnicę, jeśli nie otwiera się cała.
            Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

            Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



            TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

            PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

            OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

            Comment


            • #7
              właśnie czyściłem nic to nie pomogło auto dalej tak lekko zrywa i bardzo słabe na niskich obrotach juz sam nie wiem co z tym...

              Comment


              • #8
                tps może wysyłać błędne dane do ecu na temat kąta uchylenia przepustnicy, możesz go spróbować podmienić, i map sensor też może powodować także takie skutki.Nie odnotowałeś wyższego spalania ostatnio?
                ?

                Comment


                • #9
                  nie mam od kogo podmienic a nie opłaca kupić jak to nie bedzie to....mozliwe ze kąt podawania sie zmienia albo nie podaje dokładnie i przez to takie objawy a jak sprawdzic czujnik przepustnicy i sensora?miernikiem sprawdzi?

                  Comment


                  • #10
                    w manualu jest opis i na sprawdzanie mapa i tps

                    Comment


                    • #11
                      nie moge znajść mam tez tego manuala po ang ale nie czaje kapkeale znalazłem na forum ze mozna odkręcic tego tps i go wyczyścic da to co?opłaca sie z tym bawić?jeszcze bede szukał na manualu jak sprawdzić te czujniki

                      Comment

                      Working...
                      X