Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

ścinanie opon V gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • ścinanie opon V gen

    Witam koledzy mam pytanie ogladalem dzisiaj swoje opony letnie i zauwazyłem ze ma sciete przednie opony od zewnątrz fakt ze tam duzo bieznika nie zostalo ale widac ze na prawym i lewym kole jest starte co to moze byc. myslalem o zbieznosci ale powinny wtedy scinac od srodka nie. dzieki za rady pozdro.

    P.S wstawiam zdjecie

    Last edited by pain; 25-10-2010, 14:54.

  • #2
    1.zbieżność
    2.zużycie amortyzatorów
    3.niewłaściwe ciśnienie powietrza
    4.gwałtowne ruszanie i hamowanie


    To są cztery najważniejsze przyczyny.
    1 i 2 możesz sprawdzić za jednym zamachem na stacji diagnostycznej
    3 własnym sumptem
    4 nie wiem jak jeżdzisz
    ビートル ジョン

    Comment


    • #3
      zdarzalo mi sie czesto ruszac z tzw. piskiem a pozniej raptownie hamowac. Jeżeli chodzi o cisnienie chyba ok bo jakby bylo za duzo to scieral by sie srodek opony jak za malo do zewnterzna i wewnetrza strona opony a jak mam tylko zewnetrzna stronw starta. Dzieki za rady jak bede zmienial opony na letnie bo kupuje nowe kapcie to sprawdze zbieznosc i amorki. dzieki

      Comment


      • #4
        Opony o zbyt miękkiej ściance bocznej. Jesli dość ostro upalasz po zakrętach opony zwyczajnie się kładą i zaczyna zjadać im boki. Mialem ten sam problem w Delcie gdy jeździłem na Falkenach. W zakręcie gdy zewnętrzne kolo jest mocno dociążone właśnie ta powierzchnia pracuje.Po przesiadce na Bridgestone problem zniknął całkowicie.

        Oznaki zużytych amortyzatorów to "placki". Opona jest bardziej wytarta w jednym miejscu.

        Zbyt dużo powietrza to jak słusznie zauważyłeś wytarty środek.
        Zbyt mało powietrza to wytarte oba boki.

        Zle ustawiona geometria to przeważnie wycięte wewnętrzne strony opon (zbyt duży negatyw).
        Zle ustawiona zbieżność (zbyt duza zbieznosc) to czesto wyciete zewnetrzen strony opon.
        Zle ustawiona rozbieznosc (zbyt duza rozbieznosc) to czesto wyciete wewnetrzne strony opon.

        Jesli jestes pewien stanu zaiweszenia i jego ustawien to wyprobuj opony o twardszej sciance bocznej.

        Comment

        Working...
        X