Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.6 i-DTEC - wersja bez DPF - bypass decat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.6 i-DTEC - wersja bez DPF - bypass decat

    Wyczytałem w necie, ze Honda na inne rynki nie europejskie wysyła swoje silniki bez DPFa. Chodzi tutaj o Indie i tamte rejony.

    Czy ma ktoś dostęp do bazy danych ASO z częściami i jest w stanie wskazać część zamienną która podmienia cała puchę z DPFem na zwykłą rurkę która jest częścią wydechu?
    Jeśli to jest OEM część no to wiadomo musi posiadać swój numer w bazie danych.

    Mówimy tutaj o tej części dla EU: 18180RZ0G02 lub zestawie jako całości:


    dpf.jpg


    Rurka decat jest dostępna dla wersji 2.2 i zastępuje ten element.

    takie cusik:

    4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

    If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
    Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


    Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ


  • #2
    A takie ECU jest do zdobycia? I czy będzie kompatybilne z wersją euro pod kątem tempomatów,ekonomizerów i reszty,bo :tamte rejony" mają często okrojone wyposażeniowo wersje.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
      A takie ECU jest do zdobycia? I czy będzie kompatybilne z wersją euro pod kątem tempomatów,ekonomizerów i reszty,bo :tamte rejony" mają często okrojone wyposażeniowo wersje.
      Ale to zbędne bo moim zdaniem to wystarczy jakis piggyback do oszukiwania ecu ze nadal ma dpfa. Czujniki zawsze mozna oszukac
      4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

      If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
      Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


      Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez fetorman Zobacz posta
        Czujniki zawsze mozna oszukac
        Można i ja bym zaczął właśnie od próby oszukania przed wypruciem Dpf-a.
        Wcześniej wystarczało poprzepinać rurki czy zrobić zastawki albo podłożyć świnię ,teraz jest coraz ciężej.
        Nie wiem jak ten 1.6 tam ma,ale już sie przejechałem na tym że stare sposoby nie zadziałały,kat był we współnej obudowie z filtrem i to rodziło problem.

        Comment


        • #5
          No testy to na pewno przed wypruciem, tylko ciekawi mnie jak moze wygladac ten kawalek wydechu bez dpf'a. Co on posiada, jakie wejscia, kroćce itp

          A tak mowiac czysto teoretycznie to zasada działania czujnikow jest analogowa, wiec jak na wyjsciu drugiego czujnika damy niższe napiecie (wzorcowe - kiedy dpf jest nowy) od tego co wchodzi do dpf'a to ecu "pomyśli" ze ma dobry przeplyw i nie trzeba wypalac. Na pewno jest jeszcze czujnik temperatury spalin aby ecu wiedzial ze sie wypala dpf ale to nie trzeba modyfikowac.

          Teraz pytanie wraca: czy mamy kogos w czeluściach ASO kto moze cos takiego sprawdzić
          4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

          If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
          Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


          Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez fetorman Zobacz posta
            c jak na wyjsciu drugiego czujnika damy niższe napiecie (wzorcowe - kiedy dpf jest nowy) od tego co wchodzi do dpf'a to ecu "pomyśli" ze ma dobry przeplyw i nie trzeba wypalac.
            Nic z tego ,ciśnienia zmieniają się z obciążeniem silnika i wiele aut z euro5 to w programie uwzględnia żebyś nie oszukiwał,to jest właśnie ten kłopot.
            Daj znać jak czegoś się dowiesz w kwestii tego silnika,bo ciekawy jestem co tam porobili

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
              Nic z tego ,ciśnienia zmieniają się z obciążeniem silnika i wiele aut z euro5 to w programie uwzględnia żebyś nie oszukiwał,to jest właśnie ten kłopot.
              Daj znać jak czegoś się dowiesz w kwestii tego silnika,bo ciekawy jestem co tam porobili
              A to ze zmienia sie cisnienie to wiadomo, troche spłyciłem ta wypowiedz odnosnie mierzenia. Oczywiscie uklad symulujacy musi podażać za czujnikiem wzorcowym na wejsciu dpfa i odpowiednio obniżyc jego wartość na wyjsciu.

              Pozostaje kwestia próbkowania tych czujników i zrobienie logów
              Last edited by fetorman; 14-08-2018, 14:50.
              4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

              If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
              Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


              Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez fetorman Zobacz posta
                Pozostaje kwestia próbkowania tych czujników i zrobienie logów
                No właśnie,bo jak zostawisz na jednej wartości to masz zaraz jest błąd o uszkodzeniu.
                Nie potrafię programować Arduino,bo tam są możliwości za grosze praktycznie żeby takie sygnały emulować...

                Comment


                • #9
                  Nowy DPF w serwisie z montażem to koszt do 1.6 idtec Tourer ok. 3600zł. Czy naprawdę trzeba kombinować i zatruwać srodowisko?

                  Comment


                  • #10
                    Tak,tylko po to żeby doprowadzić do tego żeby diesel stał się złem tempionym, i wyginął wreszcie.
                    Niech śmierdzi i denerwuje a zostanie szybciej obłożony zakazami wjazdu a finalnie zakazami montażu w osobówkach i posiadania do innych celów niż napęd okrętów,ciężarówek i urządzeń stacjonarnych dużej mocy.

                    Comment


                    • #11
                      To tylko polityka. Nic więcej. Diesel nie jest zły o ile wszystko z nim w porządku. Niech usuną wszystkie te auta które mają niesprawne silniki i problem się skończy. Dziś mówią o Dieslu a jutro zaczną o Benzynie. Państwo nie zarabia bo nie ma podatku ze sprzedaży aut. A Polskie społeczeństwo raczej do bogatych nie należy. W końcu statystyczny Polak ma kilkunastoletnie auto, a w Europie jesteśmy na czele państw w których obywatele mają stare auta. Także o czym tu mówić. Diesel jest był i będzie pytanie tylko w jakim stanie państwo pozwoli mu na istnienie.

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez hama Zobacz posta
                        Niech usuną wszystkie te auta które mają niesprawne silniki i problem się skończy
                        Sprawny diesel truje skuteczniej niż żrący olej benzyniak.
                        Zamieszczone przez hama Zobacz posta
                        statystyczny Polak ma kilkunastoletnie auto, a w Europie jesteśmy na czele państw w których obywatele mają stare auta.
                        No i co to ma wspólnego z ropniakiem?

                        Comment


                        • #13
                          Coś tam znalazłem na temat diesla poza UE.



                          Nie jest to 1.6 ale jak widać ma zamontowany tylko katalizator bez DPFa.
                          4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                          If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                          Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                          Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                          Comment

                          Working...
                          X