Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Montaż wydechu z CTR do 1,8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Montaż wydechu z CTR do 1,8

    Hej,
    Znalazłem w necie Civica 1,8 z przełożonym tyłem od CTR (dyfuzor, dokładki błotników, wydech) i zaczęło mnie męczyć żeby do wiosny pozbierac graty i w to się pobawić bo wygląda i mruczy bardzo fajnie. Czy widzicie jakieś przeciwwskazania lub coś na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy takiej przekładce (od strony wydechu bo plastiki wydaje mi się, że wiem co i jak)?
    Moja Hanka: http://www.civicforum.pl/showthread....AS-Connect-%29

  • #2
    Wkleisz te zdjęcie ? Zderzak bedzie pasował ? CTR ma chyba szersze nadkola. Dla samego mruczenia wystarczy wymiana tłumika końcowego, można taki dorobić np w EL-TEC.

    Comment


    • #3
      I nie powiedziałbym, że seryjny wydech do CTR fajnie mruczy - raczej w ogóle nie brzmi.
      CTR

      Comment


      • #4
        Mógłbym wrzucić ale muszę zapytać o zgodę właściciela zdjęć Dla 1.8 nawet wydech z CTR będzie fajnie mruczał
        Dyfuzor podobno zakladasz na zasadzie, sciągasz sporta i wsadzasz CTR, dokładki błotników tak samo. Próg wsadził z CTR VIII i splittter przedni trochę naciął i dopasował do serii Do tłumika dospawał tylko 1 uchwyt. Wygląda to zajebiście ale jak znam życie to okaże się, że jest jakaś pierdółka, która wpłynie na jeden z pierdyliona czujników i może być problem dlatego pytam bardziej ogarniających budowę zarówno jednego jak i drugiego Civa

        Dostałem zgodę właściciela więc zdjęcia poniżej:
        20106804_1100176146749278_8304842188294621658_n.jpg19959328_1100176236749269_3468928057387032807_n (1).jpg20228739_1108161739284052_3804550673273957523_n.jpg19990565_1100176110082615_1324168494160893069_n (1).jpg20228372_1108161705950722_2310322019356248504_n.jpg
        Last edited by PeGie; 25-07-2017, 13:00.
        Moja Hanka: http://www.civicforum.pl/showthread....AS-Connect-%29

        Comment


        • #5
          Szczerze, to dla mnie trochę obciach robić taki tuning. Auto będzie wyglądać na 300+ koni a mieć ich będzie 140, o skręcaniu nie wspominając. A swap silnika też bez sensu, już wtedy lepiej kupić CTR. Ogólnie nie rozumiem koncepcji. Jak ktoś chce wygląd, to niech już lepiej zrobi coś unikalnego.

          Comment


          • #6
            Modyfikacje zewnetrzne robi sie tylko dla aut 300+?
            Z dostepem do dodatkow dla IX FL jest bardzo slabo wrecz znalezienie czegos jest niemożliwe. Zrobienie czegos na zamowienie wiaze sie z irracjonalnymi jak na to auto kosztami. Kazdy moze miec swoje zdanie i szanuje ale temat dotyczy czego innego
            Moja Hanka: http://www.civicforum.pl/showthread....AS-Connect-%29

            Comment


            • #7
              Wygląda super, prawie jak Ctr ( oryginał ma m. in.szerszy rozstaw kół ). Jednak ctr ma bardzo hardcorowy wygląd i wielu kierowców chce się z nim ścigać i próbować, typek ma jednak wiele argumentów by odpierać ataki, nawet dużo mocniejszych aut, bo oprócz ponad 300 koni ma wspaniałe właściwości jezdne. Natomiast z całym szacunkiem do 1,8, to zwykłe 1,4 tsi vaga go objedzie, nie wspominając o gti czy innych trochę mocniejszych turbo benzynach, więc gdyby miał tak z 200KM, to jeszcze taki wygląd ma sens, ale w zwykłym 1,8 właściciel wystawia się na pośmiewisko. To tak jakby się ledwo obroniło mgr, a pisało przed nazwiskiem prof., bez sensu

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez PeGie Zobacz posta
                Modyfikacje zewnetrzne robi sie tylko dla aut 300+?
                Modyfikować wizualnie można na różne sposoby i takie modyfikacje dobrze wykonane będą fajne na każdym aucie. Natomiast pakowanie wielkich skrzydeł, spoilerów, dokładek, czterech wydechów itp do wolnych aut to.. no cóż Wygląd auta powinien być adekwatny do możliwości. IMO. A tu dochodzi jeszcze podszywanie się pod konkretny model, czego też osobiście nie szanuje (z wyjątkiem naprawdę konkretnych projektów replik).

                Comment


                • #9
                  Czyli Honda zrobila faux pas montujac podwojny srodkowy wydech i projektujac agresywna sylwetke w aucie ktore ma raptem 180km. Moze rzeczywiscie minusem jest tu montowanie czesci stricte z CTR ale podyktowane jest to brakiem czegokolwiek na rynku. Nie uwazam ze osoba chcaca wyroznic swoje auto na tle innych, ktore juz sila rzeczy sylwetka, ledami stwarzajacymi wrazenie ze pod maska jest cos wiecej niz 140km, nie moze waszym zdaniem zrobic przy aucie nic oprocz powieszenia choinki zapachowej bo przeciez to wiocha porownywalna z tuningiem sprzed 15 lat.
                  Last edited by PeGie; 25-07-2017, 19:15.
                  Moja Hanka: http://www.civicforum.pl/showthread....AS-Connect-%29

                  Comment


                  • #10
                    Rób co chcesz, nie ma powodu się obrażać, ja tylko wyrażam swoją opinię. I nie jestem jedyną osobą, która to tak postrzega.

                    Nie nazwałbym X gena jakoś szczególnie agresywnym. Gdyby te 180 km Civice wychodziły z fabryki z wyglądem FK8R, to tak, byłoby to zabawne.

                    Jakbym miał coś robić przy wyglądzie "cywilnego" IX to bym go pewnie trochę obniżył, założył jakieś ładne felgi plus inne drobnostki.

                    Comment


                    • #11
                      Ale ja sie bron Boze nie obrazam próbuje kontynuowac dyskusje, ktora zacząłeś. Tak jak mowilem sa gusta i gusciki jednym to sie podoba a innym szczegolnie posiadajacym CTRa juz nie. Nie zrownywalbym montazu dokladek zderzakow do auta, ktore juz z fabryki wyjechalo o agresywniejszym wygladzie do ludzi, ktorzy robia chinski tuning z allegro i podswietlaja podwozie.
                      Moja Hanka: http://www.civicforum.pl/showthread....AS-Connect-%29

                      Comment


                      • #12
                        Przyjmij na klatę opinie innych a rób wg swojego uznania. Każdy ma inny gust i jeśli Ci się to podoba to dlaczego nie. Dobrze się prezentuje z tymi przeróbkami, właściciel się postarał i ładnie wszystko razem wygląda, sam kiedyś myślałem o czymś takim, tylko zabrakło mi w tym najważniejszego, serca i duszy CTRa
                        Moja Hondzia http://www.civicforum.pl/showthread....-Blue-Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez Piotrek3841 Zobacz posta
                          sam kiedyś myślałem o czymś takim, tylko zabrakło mi w tym najważniejszego, serca i duszy CTRa
                          No właśnie. Serce i dusza. Chciałem jakiś czas temu malować zaciski w swoim 1,8, myslałem o spoilerze, bo mi się strasznie podoba ten z CTR. Wiadomo, zaciski czerwone najfajniejsze, ale odpuściłem, bo to udawanie czegoś czym się nie jest. Taka trochę cepeliada Koniec końców dbam o nie po prostu czyszcząc przy każdej okazji i niemal po roku są nadal czyściutkie i błyszczą

                          Comment


                          • #14
                            Wiadomo, ze gdybym mial wybierac to CTR nie ma konkurencji ale niestety nie wszystko zawsze mozna miec co by sie chcialo Kazda opinia jest cenna i rzeczywiscie po dyskusji teoche zapalu ze mnie zeszlo ale w dalszym ciagu nie uwazam zeby wlasciciele 1.8 nie mogli nic zmieniac we wlasnych autach bo kazda modyfikacja sprowadza ich do wiochy
                            Moja Hanka: http://www.civicforum.pl/showthread....AS-Connect-%29

                            Comment


                            • #15
                              Patrząc na zdjęcia w równoległym temacie Twój 1.8 wygląda ładnie. Osobiście to bym może coś z progami zrobił, ten taki plastik z wycięciem na drzwiach niezbyt mi się podoba. Może te elementy wokół nadkoli zmienił - czarne pasuje do białego, ale przynajmniej na zdjęciach optycznie powiększa nadkola, czyli zmniejsza koła. Ale to by trzeba na żywo zobaczyć. Takie pomysły raczej mi do głowy przychodzą.

                              Comment

                              Working...
                              X