Hej, napiszcie proszę, czy tak ma być, czy może coś jednak szwankuje...
Otóż: hamując, naciskam lekko pedał ... zaczyna hamować. Puszczam pedał i wciskam ponownie (efekt pompowania - ale tylko jeden ruch) - hamulec bierze znacznie wyżej.
W poprzednich autach - hamowanie zaczynało się w chwili, kiedy "servo" zaczynało ciągnąć.... tutaj - trzeba nieco głębiej wcisnąć. Niepokoi mnie, że pedał inaczej reaguje przy "pompce". Normalnie zrobiłbym zadyme u mechanika, że "skręcił" mnie na klocki albo nie potrafi wyregulować. Ale nie wiem, czy civic ma regulację, czy może automatycznie reguluje zacisk, czy po prostu tak jest. Jakie są Wasze doświadczenia?
Żeby nie było, autko hamuje, tyle że moim zdaniem "wysokie C" nie jest tak wysokie jak tego oczekuję
. Po prostu "jałowy" ruch jest moim zdaniem zbyt długi. To kolejne ułamki sekund do skutecznego zatrzymania pojazdu.
Otóż: hamując, naciskam lekko pedał ... zaczyna hamować. Puszczam pedał i wciskam ponownie (efekt pompowania - ale tylko jeden ruch) - hamulec bierze znacznie wyżej.
W poprzednich autach - hamowanie zaczynało się w chwili, kiedy "servo" zaczynało ciągnąć.... tutaj - trzeba nieco głębiej wcisnąć. Niepokoi mnie, że pedał inaczej reaguje przy "pompce". Normalnie zrobiłbym zadyme u mechanika, że "skręcił" mnie na klocki albo nie potrafi wyregulować. Ale nie wiem, czy civic ma regulację, czy może automatycznie reguluje zacisk, czy po prostu tak jest. Jakie są Wasze doświadczenia?
Żeby nie było, autko hamuje, tyle że moim zdaniem "wysokie C" nie jest tak wysokie jak tego oczekuję

Comment