Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

TESTER DIAGNOSTYCZNY NT301 FOXWELL do Hondy - warto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • TESTER DIAGNOSTYCZNY NT301 FOXWELL do Hondy - warto?

    Witam,
    Tydzień temu była okazja zakupu TESTER DIAGNOSTYCZNY NT301 FOXWELL w tańszej cenie.
    Oczywiście w spisie aut widnieje Honda, ale co można zrobić/przetestować takim urządzeniem co nie da się zobaczyć najtańszym modułem OBD?
    Czy jesteśmy skazani jedynie na HDS?
    Pytam, bo czasem przydałoby się zobaczyć coś u siebie (Honda), u taty (Fiat), znajomym...

    Czy warto ten tester kupić z zamiarem odczytania ilości obrotów i skasowaniem błędów w silniku, które mogę zrobić modułem OBD?

    P.S. Najbardziej zależałoby mi na teście poduszek u siebie...

  • #2
    Mam Autocom i po podłączeniu do Hondy można skasować, błędy i coś tam posprawdzać ale do Civica podłączam HDS HIM. Tym pierwszym to odczytanie i skasowanie błędów, reszta mało czytelna i problematyczna, myślę, że tak samo będzie z opisanym.
    Last edited by maciej_mariusz; 24-05-2020, 09:56.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez Krzychup Zobacz posta
      TESTER DIAGNOSTYCZNY NT301 FOXWELL
      uwaga:
      Zamieszczone przez Krzychup Zobacz posta
      ajbardziej zależałoby mi na teście poduszek

      zauważ ten Skaner nie posiada takiej funkcji, nie diagnozuje żadnych obszarów SRS:
      Funkcje skanera
      • Odczyt oraz kasowanie błędów: P0, P2, P3, U0
      • Odczyt oraz kasowanie błędów charakterystycznych P1, P3, U1
      • Kasowanie statusu kontrolki MIL (CHECK ENGINE)
      • Odczyt oraz kasowanie błędów chwilowych
      • Odczyt oraz kasowanie błędów stałych
      • Odczyt informacji o pojeździe (vin,cin,cvn)
      • Odczyt zamrożonych ramek
      • Odczyt parametrów bieżących
      • Sprawdzenie opisu kodu błędu (nie tylko kodów obd2 ale także charakterystycznych dla danej marki)
      • Test sondy lambda
      • Test komponentów
      • Monitory gotowości


      to za drogi skaner do jego możliwości kupisz równie dobry bez kolorowego wyświetlacza który potrafi tyle samo do 200zł. Więcej bajeru w nim niż możliwości.
      Większość Skanerów potrafi dokonywać diagnostyki silnika.
      Jeśłi chcesz diagnozować inne obszary jak SRS, Hamulce to musi być innego rodzaju skaner lub urządzenie co ma w sobie kilka systemów oprócz diagnostyki silnika.
      Last edited by rambo7; 25-05-2020, 08:51.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Dzięki, u mnie SRS chwilowo nie pokazuje błędu, a zdarza się to w dość duże upały, więc na razie mi to nie grozi.
        Miałem okazję kupić ten tester taniej, ale z Twojego opisu wnika, że byłyby to pieniądze wyrzucone w błoto.
        Dzięki za informacje, większość tych rzeczy mogę odczytać testerem za 25 zł na bluetooth.

        Comment

        Working...
        X