Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

CDV Delete - usunięcie zaworu opóźniającego sprzęgła

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Czasem warto podjechać dalej żeby było dobrze zrobione, bo juz to robili

    Comment


    • #32
      Cześć - gdzie kupiłeś nówke za takie pieniądze

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez CHRIS1969 Zobacz posta
        Cześć - gdzie kupiłeś nówke za takie pieniądze
        Do IX gen. nie kupisz nowki takiej jak idzie na pierwszy montaż - wiem, bo próbowałem. Zarówno ASO Hondy jak i niezależne hurtownie po numerze VIN podają wysprzęglik z VIII gen. Ale żeby pasował do IX gen. trzeba dorobić przewód sztywny, który do niego wchodzi, bo wysprzęglik z VIII gen ma w innym miejscu wejście na ten właśnie przewód. W IX gen najprościej usunąć zaworek z fabrycznego wysprzęglika i założyć go z powrotem.

        Do X gen możesz kupić wysprzęglik firmy TRW i on tego zaworka nie ma, wiec kupujesz go i zakladasz bez żadnych przeróbek.

        Comment


        • #34
          Mój który kupiłem był NISSIN taki jak oryginał i musiałem wyjąć środek.

          Wysłane z mojego 2211133G przy użyciu Tapatalka
          Moja Honda
          https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

          Comment


          • #35
            Ja kupiłem TRW do X gen. W środku był nissin i brak zaworka.


            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

            Comment


            • #36
              Nie ,żebym się wymądrzał czy coś , ale co się ma zepsuć w kastracji wysprzęglika ?

              W warsztacie ,poinformowali mnie ,że jak się ma odpowiednie narzędzia do usunięcie pierścienia to całość operacji to kilka minut .

              Najdłużej demontaż i odpowietrzenie chyba. Wysprzeglik blisko wydechu i można się poparzyć ,najlepiej na zimnym.

              Nie kupowałbym drugiego , szkoda kasy moim zdaniem ,ale jak kto woli.

              Pozdrawiam

              Comment


              • #37
                Taka ciekawostka: hatchback i kombi w IX gen ma CDV, a sedan nie, bo ma inny wysprzęglik

                Comment


                • #38
                  Witam,
                  Dzisiaj miałem czas więc wymieniłem wysprzęglik na taki z Civica 1,4 bez zaworka. Roboty na jakieś 40 minut z dorobieniem przewodu i opowietrzeniem. Pojeździmy zobaczmy.
                  Załączone pliki

                  Comment


                  • #39
                    Ja u siebie też zamontowałem wysprzęglik z 1.4 i jeżdżę już od roku, lepiej to działa jak seryjny wysprzęglik, ale czasami i tak mi się zdarzy, że przymuli przy zbyt szybkim ruszaniu. Oryginalny mam wystawiony na olx jak ktoś nie chcę w oryginale dłubać.

                    Comment


                    • #40
                      Dorzucę swój kamyczek do tego ogródka - przy okazji wymiany płynów poprosiłem mechanika o usunięcie zaworka. Pomstował na wyjmowanie zabezpieczenia i sposoby tutaj podane niby nie pomagały. Powiedział, że zrobił delikatne nacięcie na zabezpieczeniu, żeby mieć się o co zaczepić. Ciekawe, że nie dali tak normalnego segera tylko goły drucik.
                      Jeśli chodzi o wrażenia, to jazda z zaworkiem to jak jazda na symulatorze, a bez zaworka już pełen analog - czuć pod nogą co tam się dzieje. Po demontażu nie zdarzyło mi się jeszcze żadne szarpnięcie, albo zamulenie, a z zaworkiem nieraz poleciałem z obrotami na sprzęgle. Nawet moja żona, która nie zdążyła się przejechać z zaworkiem, bez niego rusza i zmienia biegi bezproblemowo, a nie jeździ dużo.
                      Można ostrzej ruszyć z miejsca, jeszcze tylko shortshifter i będzie bajka!
                      Wspaniały mod, będę polecał każdemu

                      Comment

                      Working...
                      X