Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Noga na sprzęgle, czy to bardzo źle?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nogę trzymam na podstopnicy, hamuje silnikiem, trzymam obie ręce na kierownicy (chyba że się zmęczą z jakiegoś powodu, to daję którejś odpocząć trochę), na światłach obserwuje zieloną strzałkę lub światła przejścia dla pieszych by się przygotować do ruszenia zanim światła się zaczną zmieniać.

    Jeden z nietypowych nawyków jaki mam to częste lekkie zaciąganie ręcznego po zatrzymaniu na skrzyżowaniach - często jest jakaś pochyłość lub nierówność, denerwuje mnie toczenie się auta i weszło mi to w nawyk.

    Ogólnie podstopnica nie jest tylko po to, żeby lewa noga miała gdzie spocząć - trzymanie tam nogi pozwala również lepiej wyczuć, co dzieje się z autem.

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez Doctor Zobacz posta
      trzymanie tam nogi pozwala również lepiej wyczuć, co dzieje się z autem.
      I wszystko w temacie.
      Ja złapałem się jeszcze na tym ,że dociskam kolano do furtki jak jest szybko i ciasno

      Comment


      • #33
        Ja zauważam, że mam chyba coś nie tak z nogą lewą bo sięgam do podstopnicy tylko jak jeżdżę w szpilkach ( oczywiście do pedałów sięgam normalnie więc nie jest to kwestia przysunięcia się! )

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez Doctor Zobacz posta

          Jeden z nietypowych nawyków jaki mam to częste lekkie zaciąganie ręcznego po zatrzymaniu na skrzyżowaniach
          Też często zaciągam ręczny, zwłaszcza po zmroku. Robię to po to, żeby nie walić po oczach światłem stopu osobie, która stoi za mną.
          Szczególnie w deszczu jest to denerwujące.
          Moje FD7

          Comment


          • #35
            Też trzymam stopę lewą na podstopnicy. I zaciągam ręczny na światłach. Prawa ręka zazwyczaj na podłokietniku, chyba że na dłoniach rękawice do auta, to wtedy obie na kierze i .... Niekoniecznie ogień
            www.4kolkaszczescia.pl

            Comment


            • #36
              żeby nie walić po oczach światłem stopu osobie, która stoi za mną
              No i za to wielki PLUS. Niestety bardzo mało jest takich kierowców.
              Moje cudo: http://www.civicforum.pl/showthread....wonym-kosmitą

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                Normalny civic
                O kręceniu liczników słyszałem, ale kręcenie prędkościomierzy to coś nowego
                LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
                sigpic

                Moja była Hanula... niestety ;(

                Comment


                • #38
                  Ja jak widzę zapalające sie światło pomarańczowe to wrzucam jedynkę odrazu,bo zdarzyło mi się parę razy że czekalem do końca i jak na złość jedynka nie chciała wejść i zaczęło się trabienie,wymijanie i pukanie się w głowę,bo nikt nie pomyśli że w nowym aucie nie chce wejść jedynka

                  Wysłane z mojego Lenovo A3500-FL przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • #39
                    A ja testuje trzymanie obu łapek na kierownicy... Może to autosugestia, ale jak lewarek zmiany biegów nie jest głaskany, to biegi zaczęły jeszcze lepiej wchodzić. Czuję, że szybko się odzwyczaję trzymania ręki na lewarku zmiany biegów

                    Comment


                    • #40
                      Zamieszczone przez introne Zobacz posta
                      żeby nie walić po oczach światłem stopu osobie, która stoi za mną
                      No i za to wielki PLUS. Niestety bardzo mało jest takich kierowców.
                      Z tym, że jak ktoś trzyma nogę na hamulcu i puści, to wiem, że zmieniły się światła na zielone więc mogę już się szykować do startu spod świateł.

                      Moja

                      Comment


                      • #41
                        Z tym, że jak ktoś trzyma nogę na hamulcu i puści, to wiem, że zmieniły się światła na zielone więc mogę już się szykować do startu spod świateł.
                        Żeby wiedzieć, że auta ruszają nie trzeba się przyglądać światłom stopu.
                        Wystarczy patrzeć przed siebie przez szyby kolejnych aut i można zobaczyć jak rusza auto stojące 3-4 samochody przed nami.
                        Last edited by bartekos; 01-12-2016, 10:18.
                        Moje FD7

                        Comment


                        • #42
                          Zamieszczone przez solarlodge Zobacz posta
                          Z tym, że jak ktoś trzyma nogę na hamulcu i puści, to wiem, że zmieniły się światła na zielone więc mogę już się szykować do startu spod świateł.
                          Niestety jest sporo pacanów którzy nie zwracają uwagi na sygnalizator i gdy kierowca w poprzedzającym aucie puści hamulec zaczynają już sunąć do przodu (sugestia, że auta przed nim zaczęły się poruszać) i stłuczka gotowa.
                          LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
                          sigpic

                          Moja była Hanula... niestety ;(

                          Comment


                          • #43
                            Jeden z nietypowych nawyków jaki mam to częste lekkie zaciąganie ręcznego po zatrzymaniu na skrzyżowaniach
                            Właśnie, a czy to jest dobrze, czy źle, jeśli taki nawyk ma się cały czas? Chyba po to jest ten ręczny.
                            Moje cudo: http://www.civicforum.pl/showthread....wonym-kosmitą

                            Comment


                            • #44
                              Jak wiesz, że będziesz stał dłużej na skrzyżowaniu to bardzo dobrze, że zaciągasz trochę ręczny, nie ma nic w tym złego, też tak robię, czekam aż dojedzie do mnie z tyłu auto wtedy zdejmuję nogę z pedału hamulca i zaciągam ręczny, przynajmniej nie zużywa się pompa hamulcowa
                              Moja łódka Civic..
                              Mój "klekocik" Ceed..
                              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                              Coś na temat olejów..

                              Comment


                              • #45
                                Hamulec jest postojowy,a nie zatrzymaniowy i do takiego użytku jest zaprojektowany.
                                Nie służy do pracy ciągłej,zaciąganie go cały czas to lekka przesada.
                                Potem jak "trzeba będzie",to nie będzie czym.
                                Światła stop są od tego żeby świeciły kiedy stoisz na środku ulicy i mają dawać po oczach żeby było widać auto z kilometra.
                                Stań na ręcznym i czekaj na zaspanego kierowcę tira jadącego pod słońce.
                                Odpowiedz sobie sam czy to jest dobry nawyk.

                                Comment

                                Working...
                                X