Zamieszczone przez majonez26
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Biegi wchodza z oporem
Collapse
X
-
Zamieszczone przez majonez26 Zobacz postaJa po 9tys km stwierdzam ze skrzyniach chodzi coraz lepiej aczkowiek trojka nadal haczy,nie zawsze oczywscie. a wsteczny, fakt nie raz nie wchodzi do konca tylko do polowy i boje sie ze wyskoczy i ponawiam probe..
Comment
-
Zamieszczone przez MILANO RED Zobacz postaSkrzynia w tym aucie jest średnia - nie ma co piać z zachwytu. U mnie z 3-ką tez jest słabo. VW to ma skrzynie - palce lizać, ale przy Toyocie, Hania wypada wyśmienicie
Comment
-
Coraz lepiej chodzi, aczkolwiek nie tak jakbym oczekiwal i chcialdziwi mnie tylko ze w testach zachwycaja sie ludzie ta skrzynia no i niektorzy posiadacze Civica rowniez. I teraz pytanie czy My mamy jakies problemy ze skrzynia czy ze soba??;d Znajomemu jak powiedzialem i sie przejechal(jezdzil toyota) to rzekl ze ta skrzynia jest idealna
Comment
-
Wg mnie trochę się z czasem pogarsza, na początku wszystkie biegi wchodziły bez oporów, teraz po 20000 km, czasami jest problem z wrzuceniem wstecznego i jedynki. Ale może to tylko moje fanaberie, czasem też drążek wyczuwalnie drży przy 2200- 2500 obrotów na 2 i 5 biegu, drżenie wyczuwalne po dotknięciu drążka, na oko nic nie widać.
Comment
-
Wyczuwalne drżenie zauważyłem na 1 biegu. Od 2-ki nic takiego nie występuje a w mieście jeżdże z ręką praktycznie cały czas na drążku. Człowiek to taka bestia, która szybko się przyzwyczaja do dobrego dlatego żeby po jakimś czasie ocenić skrzynię trzeba przejechać się czymś innym i wtedy dostrzega się różnice.
Comment
-
Wsteczny to znany problem i na to nie ma lekarstwa. Po prostu to cecha tych skrzyń, że ciężko wchodzi i potrafi zgrzytnąć (nawet jak jest auto rozgrzane).
Inne biegi "chodzą" IMHO bardzo dobrze na tle konkurencji.
VAG'owska 6 biegów pracuje lżej ale czy to zaleta to nie wiem. Brakuje jej charakterystycznego kliku - po prostu jest nastawiona na komfort.Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Mam 22k km przebiegu. Potwierdzam sporadyczne haczenie. Czasami 1nka, czasami inny bieg (raczej niższe 2,3). Na początku tak nie było....
Też mnie zastanawiają te peany pochwalne w testach odnośnie skrzyni. Może chodzi o to,że jak piłujesz i jeździsz dynamicznie to skrzynia sama "pomaga" wyrzucić bieg i wrzucić wyższy (przy wysokich obrotach) . To akurat JEST fajne.
Comment
-
5 nie wchodzi
Zamieszczone przez Alix Zobacz posta...(no chyba, że Ci biegi nie wchodzą z tego powodu to inna kwestia...).
O wersji kombi jeszcze nic nie ma na forach więc ciężko się czegoś dowiedzieć.
Comment
-
Zamieszczone przez KeRIS Zobacz postaO wersji kombi jeszcze nic nie ma na forach więc ciężko się czegoś dowiedzieć
Do aso jedz jak najszybciej.Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Potestowałem trochę i chyba wiem gdzie jest przyczyna. Z tego co wyczytałem to jest tu blokada wstecznego podczas jazdy. Blokada ta blokuje ostarni rząd (góra pusty dół wsteczny). U mnie czasam ustawia się tak że po przesunięciu w prawo wskakuje mi na tem pusty "slot" (lub na nim chaczy), a do wrzucenia piątki muszę lekko przesunąć w prawo. Dziwne, że po wdzuceniu 6 biegu blokada ustawia się prawidłowo i po ponownym przesunięciu dziwigni w prawo i góra nic już nie chaczy.
Cóż mogą poradzić w ASO (jeżeli uda mi się ich przekonać że coś jest nie tak)? Wybebeszyć pół samochodu żeby wyjąć skrzynię? Nie oto mi chodziło kupując nówkę z salonu.
Przy okazji, jak w tym modelu jest z czujnikami ciśnienia? wg specyfikacji są w standardzie, ale nie widzę żadnej kontrolki przy uruchomienu silnika. Wziłąłem w salonie komplet kół zimowych (na nieoryginalnych aluskach) i nie było żadnej rozmowy o dodatkowych zaworkach z czujnikami. Czy jeżeli ich brak powinna się palić jakaś kontrolka? a może można je jakoś wyłączczyć.
Dzięlki za odpowiedź.
Comment
-
Nie ma dodatkowych zaworków, to nie jest pomiar bezpośredni. Ciśnienie wzorcowe ustawiasz kalibrując system, który reaguje potem na odstępstwa w obrotach koła. Stąd zmieniając średnicę obreczy trzeba system skalibrować. A co do skrzyni...niech robią. Od tego są. A jak Ci się za chwile cos rozp....? Nie będzie gadania i jeszcze problemy z uznaniem reklamacji bo ktos stwierdzi ze niewłaściwie użytkowałes...Last edited by markow71; 18-01-2015, 15:03.
Comment
Comment