Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Biegi wchodza z oporem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez majonez26 Zobacz posta
    (...) trojka nadal haczy,nie zawsze oczywscie(...)
    U mnie taka sama sytuacja, trója potrafi się czasami przychaczyć, najwyraźniej TTTM ....

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez majonez26 Zobacz posta
      Ja po 9tys km stwierdzam ze skrzyniach chodzi coraz lepiej aczkowiek trojka nadal haczy,nie zawsze oczywscie. a wsteczny, fakt nie raz nie wchodzi do konca tylko do polowy i boje sie ze wyskoczy i ponawiam probe..
      Ja po 8tys km w 100% podpisuję się pod wypowiedzią kolegi.

      Comment


      • #18
        Skrzynia w tym aucie jest średnia - nie ma co piać z zachwytu. U mnie z 3-ką tez jest słabo. VW to ma skrzynie - palce lizać, ale przy Toyocie, Hania wypada wyśmienicie

        Comment


        • #19
          Mnie się manual już w salonie na sucho nie podobał.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez MILANO RED Zobacz posta
            Skrzynia w tym aucie jest średnia - nie ma co piać z zachwytu. U mnie z 3-ką tez jest słabo. VW to ma skrzynie - palce lizać, ale przy Toyocie, Hania wypada wyśmienicie
            U mnie z kolei (5d 1.8 z 2012r.) trójka wchodzi gładko. Jedynie dwójka na podczas zimnych dni jest zbyt twarda. Z innymi biegami nie ma problemu.

            Comment


            • #21
              To wam od początku tak źle biegi wchodzą czy z czasem coś się pogarsza? Jak dla mnie skrzynia po 2500km to czysta przyjemność mam nadzieję że się nie pogorszy.

              Comment


              • #22
                Coraz lepiej chodzi, aczkolwiek nie tak jakbym oczekiwal i chcial dziwi mnie tylko ze w testach zachwycaja sie ludzie ta skrzynia no i niektorzy posiadacze Civica rowniez. I teraz pytanie czy My mamy jakies problemy ze skrzynia czy ze soba??;d Znajomemu jak powiedzialem i sie przejechal(jezdzil toyota) to rzekl ze ta skrzynia jest idealna

                Comment


                • #23
                  Wg mnie trochę się z czasem pogarsza, na początku wszystkie biegi wchodziły bez oporów, teraz po 20000 km, czasami jest problem z wrzuceniem wstecznego i jedynki. Ale może to tylko moje fanaberie, czasem też drążek wyczuwalnie drży przy 2200- 2500 obrotów na 2 i 5 biegu, drżenie wyczuwalne po dotknięciu drążka, na oko nic nie widać.

                  Comment


                  • #24
                    Wyczuwalne drżenie zauważyłem na 1 biegu. Od 2-ki nic takiego nie występuje a w mieście jeżdże z ręką praktycznie cały czas na drążku. Człowiek to taka bestia, która szybko się przyzwyczaja do dobrego dlatego żeby po jakimś czasie ocenić skrzynię trzeba przejechać się czymś innym i wtedy dostrzega się różnice.

                    Comment


                    • #25
                      Wsteczny to znany problem i na to nie ma lekarstwa. Po prostu to cecha tych skrzyń, że ciężko wchodzi i potrafi zgrzytnąć (nawet jak jest auto rozgrzane).
                      Inne biegi "chodzą" IMHO bardzo dobrze na tle konkurencji.
                      VAG'owska 6 biegów pracuje lżej ale czy to zaleta to nie wiem. Brakuje jej charakterystycznego kliku - po prostu jest nastawiona na komfort.
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • #26
                        Mam 22k km przebiegu. Potwierdzam sporadyczne haczenie. Czasami 1nka, czasami inny bieg (raczej niższe 2,3). Na początku tak nie było....
                        Też mnie zastanawiają te peany pochwalne w testach odnośnie skrzyni. Może chodzi o to,że jak piłujesz i jeździsz dynamicznie to skrzynia sama "pomaga" wyrzucić bieg i wrzucić wyższy (przy wysokich obrotach) . To akurat JEST fajne.

                        Comment


                        • #27
                          5 nie wchodzi

                          Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                          ...(no chyba, że Ci biegi nie wchodzą z tego powodu to inna kwestia...).
                          A jaka to ta inna kwestia? U mnie biegi wchodzą bez problemów poza piątką. 1,2,3,4 i piątki nie mogę wrzucić. Jakby był zablokowany. Jak wrzucę 6 to do 5 już mogę wrócić bez problemu. Mam nowego Civica Tourer 1.8 z przebiegiem 100 km. Problem nie występował od nowości, ale zdarza się coraz częściej.
                          O wersji kombi jeszcze nic nie ma na forach więc ciężko się czegoś dowiedzieć.

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez KeRIS Zobacz posta
                            O wersji kombi jeszcze nic nie ma na forach więc ciężko się czegoś dowiedzieć
                            To ta sama skrzynia co w 5d.
                            Do aso jedz jak najszybciej.
                            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                            Comment


                            • #29
                              Potestowałem trochę i chyba wiem gdzie jest przyczyna. Z tego co wyczytałem to jest tu blokada wstecznego podczas jazdy. Blokada ta blokuje ostarni rząd (góra pusty dół wsteczny). U mnie czasam ustawia się tak że po przesunięciu w prawo wskakuje mi na tem pusty "slot" (lub na nim chaczy), a do wrzucenia piątki muszę lekko przesunąć w prawo. Dziwne, że po wdzuceniu 6 biegu blokada ustawia się prawidłowo i po ponownym przesunięciu dziwigni w prawo i góra nic już nie chaczy.
                              Cóż mogą poradzić w ASO (jeżeli uda mi się ich przekonać że coś jest nie tak)? Wybebeszyć pół samochodu żeby wyjąć skrzynię? Nie oto mi chodziło kupując nówkę z salonu.
                              Przy okazji, jak w tym modelu jest z czujnikami ciśnienia? wg specyfikacji są w standardzie, ale nie widzę żadnej kontrolki przy uruchomienu silnika. Wziłąłem w salonie komplet kół zimowych (na nieoryginalnych aluskach) i nie było żadnej rozmowy o dodatkowych zaworkach z czujnikami. Czy jeżeli ich brak powinna się palić jakaś kontrolka? a może można je jakoś wyłączczyć.
                              Dzięlki za odpowiedź.

                              Comment


                              • #30
                                Nie ma dodatkowych zaworków, to nie jest pomiar bezpośredni. Ciśnienie wzorcowe ustawiasz kalibrując system, który reaguje potem na odstępstwa w obrotach koła. Stąd zmieniając średnicę obreczy trzeba system skalibrować. A co do skrzyni...niech robią. Od tego są. A jak Ci się za chwile cos rozp....? Nie będzie gadania i jeszcze problemy z uznaniem reklamacji bo ktos stwierdzi ze niewłaściwie użytkowałes...
                                Last edited by markow71; 18-01-2015, 15:03.

                                Comment

                                Working...
                                X