Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

manual vs automat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Tak, to zabezpieczenie, kręcenie na jałowym do odcinki prowadzi do uzależnień i powoduje raka tak jak palenie papierosów .

    Pierwszą część wypowiedzi potraktuj jak najbardziej poważnie. Tak ma być i wszystko jest ok.
    Btw. mam nadzieję że nie wysprzęglasz na "N" stojąc w korku czy na światłach?

    Comment


    • #47
      OK, to git, oczywiście że nie wysprzęglam (chociaż w ASO pedzieli że można, że po to jest żeby dać na N np na światłach) powiedz, czy zauważyłeś u siebie że skrzynia (automat) nie pracuje już tak płynnie jak świeżo po zakupie auta, bo u mnie czuć jak szarpie np przy redukcji na małej prędkości, mam 54 tys przebiegu i zamierzam wymienić za jakieś 5 tys olej w skrzynce, pozdr

      Comment


      • #48
        Nie, u mnie jest na razie ok. Mam teraz 30k nalatane ale też "nie kopie po skrzyni" jeśli rozumiesz o co mi chodzi z tym hasłem (nie mylić z kickdownem).
        Jak się objawia to szarpanie? Jaką masz skrzynie bo ja mam wersję Exe, tam jest inna skrzynia (a przynajmniej sterowanie) niż w Komforcie czy w S-ce.

        Comment


        • #49
          Moja jest bez manetek przy kierownicy, ale w trybie auto powinna zachowywać się tak samo, po prostu przy redukcji na 1-kę czuć delikatne szarpnięcie, byłem z tym w ASO ale - stwierdzili że tak ma być, chociaż ja wiem że tak nie było na początku, cóż trza mi z tym już żyć pewnie :-)

          Comment


          • #50
            Hmm, o jaką redukcję na 1-kę Ci chodzi? Chodzi Ci o dojazd np. do świateł i zanim się zatrzymujesz dodajesz gazu bo światło się zmieniło i jest takie uderzenie wyczuwalne?
            Last edited by Gość; 29-07-2014, 22:59.

            Comment


            • #51
              Nie, przed zatrzymaniem się na światłach, czuć szarpnięcie przy redukcji z 2 na 1 - coś takiego

              Comment


              • #52
                Hmm, ale o ile wiem nie ma redukcji przed zatrzymaniem z 2 na 1 tylko jak już to z 3 na 1. Widzę to w trybie sekwencyjnym jak dojeżdżam. Trudno mi po takim opisie porównać do siebie, musiał bym się przejechać.

                Na Mega Spot Grillowy się przypadkiem nie wybierasz - bym Ci na żywo powiedział czy też tak u mnie jest i czy się martwić? Będziemy 9-10 sierpnia w Siewierzu - z Tarnowa jedna załoga leci jak by co? Tu link:
                Last edited by Gość; 29-07-2014, 23:58.

                Comment


                • #53
                  Jakieś 2 mies. temu wymieniono u mnie na gwarancji napinacz paska w komorze silnika - miało to na celu wyeliminowanie dziwnego odgłosu jaki pojawiał się na niskich obrotach, przy załączonym biegu i pracującej sprężarce klimy, po prostu w czasie wyjeżdżania z garażu chodził jak diesel niemalże :-) zwróćcie uwagę u siebie bo gwarancja tuż tuż się kończy :-)

                  A i jeszcze już kiedyś pytałem o to, czy macie takie delikatne szarpnięcie w czasie redukcji na 1 wszy bieg przy prędkości tak ok 7 km/h zdaje się że tomaszz był z tym w aso ale powiedzieli że tak ma być, proszę o info posiadaczy automatów
                  Last edited by Gość; 14-11-2014, 08:27.

                  Comment


                  • #54
                    Też mam czasem wrażenie odpalania diesla... szczególnie jak postoi kilka dni a rano jest zimno. Przez kilka chwil pracuje dziwnie. ASO pewnie stwierdzi że wszystko jest ok.

                    Comment


                    • #55
                      Mam pytanie w sprawie wymiany oleju w skrzyni automatycznej, statycznie czy dynamicznie, która metoda jest zalecana ?

                      Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

                      Comment

                      Working...
                      X