Witam wszystkich,
Szukałem ale nic nie znalazłem, więc postanowiłem założyć nowy post.
Oto mój przypadek.
Osławiony silnik 1.8 benzyna w civic IX generacji z 2012 r. Przebiegi 205 tys.km.
Brał olej w ilości 1- 1.5 na 1000 km.
Od jakiegoś pół roku przy stałej jeździe np.70 km zapalała się kontrola check, innych problemów brak, zdiagnozowano jako Błąd katalizatora / sonda, nie stety nie pamiętam kodu błędów. Po jego kasowaniu spokoj na około miesiąc albo i mniej.
Teraz w czasie jazdy na trasie pojawiła się migająca kontrolka check, brak mocy, ledwo co jezdzi. W warsztacie po podłączeniu do komputera wyszło wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze, wymieniono swiece na nowe irydowe, fakt stare były już fatalne, sprawdzone cewki były ok.
Nie stety po wymianie jest tak samo, sprawdzono kompresję, na pierwszym cylindrze 1 bar na reszcie 12 bar.
Co teraz robić, zakup innego silnika, naprawa? Szukam kogoś z Warszawy lub okolic, pomóżcie proszę.
Szukałem ale nic nie znalazłem, więc postanowiłem założyć nowy post.
Oto mój przypadek.
Osławiony silnik 1.8 benzyna w civic IX generacji z 2012 r. Przebiegi 205 tys.km.
Brał olej w ilości 1- 1.5 na 1000 km.
Od jakiegoś pół roku przy stałej jeździe np.70 km zapalała się kontrola check, innych problemów brak, zdiagnozowano jako Błąd katalizatora / sonda, nie stety nie pamiętam kodu błędów. Po jego kasowaniu spokoj na około miesiąc albo i mniej.
Teraz w czasie jazdy na trasie pojawiła się migająca kontrolka check, brak mocy, ledwo co jezdzi. W warsztacie po podłączeniu do komputera wyszło wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze, wymieniono swiece na nowe irydowe, fakt stare były już fatalne, sprawdzone cewki były ok.
Nie stety po wymianie jest tak samo, sprawdzono kompresję, na pierwszym cylindrze 1 bar na reszcie 12 bar.
Co teraz robić, zakup innego silnika, naprawa? Szukam kogoś z Warszawy lub okolic, pomóżcie proszę.
Comment