Cześć. Posiadam Hondę Civic 1.8 PB+LPG w automacie (hatchback), auto sprawdzone z Włoch. Przebieg około 200 000 km jeśli wierzyć w to licznik pokazuje. Rok produkcji 2014. Pobór oleju dochodzący do 1 litra na 1000 km.
Chce zastosować płukankę, może zapieczone są pierścienie i w efekcie taki jest pobór oleju.
Pytanie:
1. Czy wykonać jakąś dodatkową diagnostykę celem określenia przyczyn ?
2. Ile kosztuje wymiana pierścieni i czy dodatkowo jakieś czynności trzeba przy tym wykonać?
3. Jaki warsztat polecacie na terenie Krakowa, który ogarnie ten problem.
4. Podobno jakieś wersje wychodziły z wadliwymi tłokami/pierscieniami. Wiecie jak je zidentyfikować ?
Z góry dzięki za pomoc.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Precyzując zużycie oleju to 0,6/0,7 litra na 1000 km. Jazda z dużymi prędkościami zwiększa pobór oleju.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Chce zastosować płukankę, może zapieczone są pierścienie i w efekcie taki jest pobór oleju.
Pytanie:
1. Czy wykonać jakąś dodatkową diagnostykę celem określenia przyczyn ?
2. Ile kosztuje wymiana pierścieni i czy dodatkowo jakieś czynności trzeba przy tym wykonać?
3. Jaki warsztat polecacie na terenie Krakowa, który ogarnie ten problem.
4. Podobno jakieś wersje wychodziły z wadliwymi tłokami/pierscieniami. Wiecie jak je zidentyfikować ?
Z góry dzięki za pomoc.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Precyzując zużycie oleju to 0,6/0,7 litra na 1000 km. Jazda z dużymi prędkościami zwiększa pobór oleju.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Comment