Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Świeży zakup , 1 serwis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    udrożnij przewody odskroplin klimy, ogólnie trzeba wysuszyć obieg i auto.

    Comment


    • #17
      Obieg wewnętrzny nie, jeszcze bardziej będą szyby parować.
      Klimę włączę to bez znaczenia czy 20 czy 24, w sekundę i odparowane. Po kilku minutach wyłączam klimę i tematu nie ma. Najskuteczniej sam nawiew na szybę ustawić.

      Comment


      • #18
        Jak się włącza nawiew tylko na przednią szybę, to automatycznie włącza się też klima i tym samym osusza szybę.. tak jak ślepak napisał, temp. nie ma znaczenia, czy 19, czy 23.. wsio ryba.
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #19
          Panowie zagotowało mi się auto lekko , naszczeście zdarzyłem zjechać na bezpiecznie miejsce i wylaczyc silnik , ale temperatura wskoczyla mi juz do 70% ok. Kiedyś raz wcześniej podniosła mi się do połowy ale zaraz opadła , tym razem przygotowało troche auto. Jak myślicie co to może być ? Termostat? może jakiś wyciek , w tym zbiorniczku wyrównawczym za chłodnicą nic nie widać , teraz też ciemno o 16 a tak pracuje , latarka z telefonu nie wiele pomaga , nie chciałem odkręcać korka żeby nie wystrzelił płyn. Auto zostawiłem u znajomego na podwórku bo miałem blisko od miejsca awarji , i w środę umówiłem jakiegoś mechanika , jakie mniej więcej przybliżone i maxymalne koszty takiej naprawy ? Orientujecie się może ?

          Comment


          • #20
            Mogła rozlecieć się opaska na wężu i ucieka płyn chłodniczy.

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez JDMLucky Zobacz posta
              atarka z telefonu nie wiele pomaga , nie chciałem odkręcać korka żeby nie wystrzelił płyn
              Ja mam w aucie specjalnie kupioną na takie nieprzewidziane okazje - nawet ma magnes gdybym musiał do klapy mocować..
              Systematycznie sobie podświetlam zbiorniczek wyrównawczy.


              Zamieszczone przez JDMLucky Zobacz posta
              nie chciałem odkręcać korka żeby nie wystrzelił płyn. Auto zostawiłem u znajomego na podwórku bo miałem blisko
              AUto na pewno juz wystygło.
              Gdy będziesz koło auta, to obowiązkowo sprawdź poziom płynu w chłodnicy (na zimnym) jeśli jest mało, to dolej do chłodnicy.
              Przez kilka dni kontroluj nie tylko zb wyrównawczy ale teżpoziom w chłodnicy (przed ruszeniem na zimnym wyłączonym silniku).

              Warto obejrzeć silnik pod kątem ewentualnych wycieków - zacząć od tej opaski chłodnicy, co kolega wyżej napisał.

              Comment

              Working...
              X