Witam serdecznie
Nabyłem Civic Tourer z tzw. dobrych rak, serwisowany w ASO, ostatni serwis B -151 tys km olej (5W-30 HFS-E HONDA) etc. przy 152 tys km zalozylem instalacje LPG i zaczely sie pojawiac komunikaty sprawdz poziom oleju , Pan od gazu zapewniał ze to nie ma nic wspolnego z jego pracą, ze to LPG jest suchy i ma wyzsza temp spalania co moglo wypalic 'nagar' i to moze wplynac na pobor oleju- zgoda , ale po pewnym czasie ilosc komunikatow "sprawdz olej" nasilila sie oraz zaobserwowałem znaczny ubytek oleju na bagnecie.
Doszlo do tego ze po przejechaniu 8 tys km od wymiany zostalo ok. 1/3 stanu na bagnecie.
Dzisiaj zajrzalem na parkingu i zlokalizowalem chyba winnowajce. Czy ktos moglby pomóc i podpowiedzieć czy to mozliwe zeby z pod tej pokrywki wyciekało ? a moze to ten wężyk? Mam zamiar wyczyscic/odtluscic na tyle na ile to bedzie mozliwe i obserwowac stan oleju oraz miejsce. Czy jesli to jest wina "pokrywki inspektu" to jest to bardzo skomplikowana naprawa?, z czym się wiąże? czy np. wymiany oleju albo specjalistycznych urzadzeń?
Prosze o pomoc
WhatsApp Image 2023-10-16 at 22.17.51 (1).jpg
WhatsApp Image 2023-10-16 at 22.17.51 (2).jpgWhatsApp Image 2023-10-16 at 22.17.51 (3).jpg
Nabyłem Civic Tourer z tzw. dobrych rak, serwisowany w ASO, ostatni serwis B -151 tys km olej (5W-30 HFS-E HONDA) etc. przy 152 tys km zalozylem instalacje LPG i zaczely sie pojawiac komunikaty sprawdz poziom oleju , Pan od gazu zapewniał ze to nie ma nic wspolnego z jego pracą, ze to LPG jest suchy i ma wyzsza temp spalania co moglo wypalic 'nagar' i to moze wplynac na pobor oleju- zgoda , ale po pewnym czasie ilosc komunikatow "sprawdz olej" nasilila sie oraz zaobserwowałem znaczny ubytek oleju na bagnecie.
Doszlo do tego ze po przejechaniu 8 tys km od wymiany zostalo ok. 1/3 stanu na bagnecie.
Dzisiaj zajrzalem na parkingu i zlokalizowalem chyba winnowajce. Czy ktos moglby pomóc i podpowiedzieć czy to mozliwe zeby z pod tej pokrywki wyciekało ? a moze to ten wężyk? Mam zamiar wyczyscic/odtluscic na tyle na ile to bedzie mozliwe i obserwowac stan oleju oraz miejsce. Czy jesli to jest wina "pokrywki inspektu" to jest to bardzo skomplikowana naprawa?, z czym się wiąże? czy np. wymiany oleju albo specjalistycznych urzadzeń?
Prosze o pomoc
WhatsApp Image 2023-10-16 at 22.17.51 (1).jpg
WhatsApp Image 2023-10-16 at 22.17.51 (2).jpgWhatsApp Image 2023-10-16 at 22.17.51 (3).jpg
Comment