Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Opóźniona reakcja po wcisnieciu pedału gazu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Opóźniona reakcja po wcisnieciu pedału gazu

    Witam,co może być powodem że silnik słabo reaguje na wciśnięcie pedału gazu?Było tak od kiedy kupiłem tą Honde.Teraz 25 tyś przebiegu,w lipcu zmieniony plyn,komp nie pokazuje błędów,silnik chodzi idealnie,sprzęgło bez zarzutów.Podobno mają tak wszystkie benzyniaki z przepustnica sterowaną elektronicznie.
    Auto wlecze się do przodu pomimo wrzuconej trójki i gazu w podłodze.Wyprzedzają mnie nawet stare rupiecie z lat 90.Porażka.Jakbym ciągnął przyczepę żwiru.
    Czasami mam wrażenie że przeszkadzam innym na drodze.Da się coś z tym zrobić,czy ten typ tak ma i trzeba sie z tym pogodzić?

  • #2
    Wyłącz tryb ECON oraz klimę jeśli masz ustawione ACC ON, ma być ACC OFF. Niestety na włączonej klimie 1.4 nie jedzie, a jedynie się przemieszcza
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • #3
      Odkąd mam ten samochód na econie RAZ wracałem z pracy,poza tym nigdy więcej nie używałem.AC jest na OFF,klimy używam tylko w lecie i to bardzo rzadko,bo sie przeziębiam.Właściwie dla mnie mogłoby jej nie być.Używam tylko nawiew na szybę i czasami ciepłe powietrze z kratki.

      Comment


      • #4
        Rozumem, czyli masz AC OFF, to w sumie powinien jechać, jeżdżąc swoim nie odczuwam, że jestem zawalidrogą, może nie jest to "demon" szybkości ale daje radę.. generalnie silnik czasem trzeba też trochę podkręcić żeby żwawiej się przemieszczać.. nie wiem jakimi obrotami operujesz, to też jest istotne w dynamice przemieszczania się.
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #5
          A ta trójka to przy jakich obrotach jest wrzucona?
          Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
          Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

          Comment


          • #6
            Ok 3000 obrotów,najgorzej na jakimkolwiek wzniesieniu,przy wyjezdzie z ronda,na światłach,wszędzie tam gdzie trzeba pogonić.Gaz w podłogę a reakcja minimalna.Nie,nie jeżdze po emerycku,w tych sytuacjach cisne do dechy,ale reakcji brak.
            Last edited by ulster; 04-03-2021, 21:14.

            Comment


            • #7
              Na 3 biegu od 3 tys. obr. w górę powinien już w miarę sprawnie przyspieszać, przynajmniej mój tak ma.. w sumie na tym biegu najlepsza frajda z jazdy.. u Ciebie coś jest nie tak, trzeba szukać przyczyny.
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • #8
                1.4 w miarę jedzie do 4 biegu, ale trzeba kręcić od 3000 obr. prawie do końca obrotomierza na niższych biegach.
                U mnie jak mam 2000 obr. a wcisnę gaz do spodu, to nie jedzie, redukcja i da sie pościgać, ale tylko do trzeciego biegu, powyżej już tylko buczenie.

                Sprawdź, czy jakieś koło Ci nie blokuje się - podnieś auto i kręć kołem.
                Kiedy zmieniałeś olej, filtr powietrza? W jakim stanie są świece?

                Comment


                • #9
                  Sprawdź, czy jakieś koło Ci nie blokuje się - podnieś auto i kręć kołem.
                  Kiedy zmieniałeś olej, filtr powietrza? W jakim stanie są świece?[/QUOTE]

                  Wszystkie te rzecze w porządku,byłem u dwóch fachmanów,nic nie znalezli,ten typ tak ma...
                  Najgorsze ze muszę żyć z tym paliwożernym mułem,porażka.
                  To niestety pierwsza i ostatnia honda w moim życiu,nigdy więcej.Najciekawsze że ojciec ma 1.4is z 2000roku.200tyś nalatane,oyginalne sprzęgło,świece nie zmieniane i jego honda ma lepszą dynamikę,o wiele lepiej się prowadzi niż moja.

                  Comment


                  • #10
                    Waga kolego waga. Robiłeś jazdę testową przed kupnem ?

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez ulster Zobacz posta
                      Najgorsze ze muszę żyć z tym paliwożernym mułem,porażka.
                      To niestety pierwsza i ostatnia honda w moim życiu,nigdy więcej.
                      urasta to jakiegoś kuriozum. Rozumiem że ktoś Cię zmusił do zakupu tego auta, którym wcześniej nie jeździłeś.
                      Jak można oceniać w ten sposób markę, jakąkolwiek? wsiądź do Fabii 1,4 i poczuj różnicę.
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        Odpowiedzią na wasz problem nie jest klima czy ekon, jest to urządzenie z aliex: "electronic throttle controller", wystarczy dopisać Civic 2012 albo CRZ, pod wtyczkę deptacza gazu RT711, na yt pełno filmów z australi usa czy azji. Urządzenie oszukuje kompa, zamiast otwierać przepustnicę w dolocie automatycznie żeby nie było szkodliwych spalin, otwiera ją normalnie jak kiedyś na linkę i eleminuje laga deptacza gazu, bo nie tylko w naszych syfikach ten problem występuje, taki Ram sześciolitrowy lub reno 1.2 3cylindry mają ten sam problem, problem elekronicznego deptacza gazu. Sam zakupiłem i czekam, na yt praktycznie wszystko jest po zgraniczańsku, więc polecam napisy.

                        Comment


                        • #13
                          Masz link do tego urządzenia??
                          Ciekawa informacja, dzięki.

                          Comment

                          Working...
                          X