Posiadam instrukcję serwisową hondy CRV IV gen. 2,0 , 2,4, 1,6, 2,2 i pozwolę sobie napisać co tam jest na temat luzów tłok - cylinder , honda civic 1,8 to ten sam silnik tylko powiększone tłoki - cylinder i wymiary które piszę dotyczą silnika silnika 2,0.
CYLINDER NOWY FABRYCZNY
81,00-81,015 mm
TŁOK NOWY FABRYCZNY
80,98-80,99 mm
CYLINDER DO REMONTU
[+0,25] 81,250-81,265 mm
TŁOK DO REMONTU
[+0,25] 81,23-81,24 mm
teraz może ktoś z Was ma coś podobnego jeśli chodzi o silniki starsze hondy jakie były owe wymiary [ pasowanie ] może coś będziemy mogli poznać jak to jest z tymi silnikami ciasno pasowanymi czy nie ciasno pasowanymi , może ktoś ma parametry pasowania , tak coś możemy dojść prawdy.
CYLINDER NOWY FABRYCZNY
81,00-81,015 mm
TŁOK NOWY FABRYCZNY
80,98-80,99 mm
CYLINDER DO REMONTU
[+0,25] 81,250-81,265 mm
TŁOK DO REMONTU
[+0,25] 81,23-81,24 mm
teraz może ktoś z Was ma coś podobnego jeśli chodzi o silniki starsze hondy jakie były owe wymiary [ pasowanie ] może coś będziemy mogli poznać jak to jest z tymi silnikami ciasno pasowanymi czy nie ciasno pasowanymi , może ktoś ma parametry pasowania , tak coś możemy dojść prawdy.
Comment