Witam,
Każdy właściciel 1.8 chyba zauważył, ze jak jest zimno na zewnątrz to Civic idzie jak zły a zrobi się lato, temperatura powietrza wzrośnie to staje się największym mułem na drodze. Wiadomo że to jest naturalne, jest to silnik wolnossący i bazuje całkowicie na powietrzu zasypanym z otocznia, że to jest fizyka zimne powietrze, lepsze spalanie te sprawy ale... Chyba w żadnym innym wolnossący silniku nie zauważyłem aż takiej kolosalnej roznicy, to jest jak noc i dzień.
Zastanawiam się czy można jakoś to uśrednić, aby ta różnica nie była aż tak widoczna. Montaż stożka z dolotem? Jakieś inne usprawnienie dolotu powietrza? Lepszy filtr? Macie jakieś doświadczenie z tym? Albo inny pomysł?
Nie chce podnosić mocy, nic z tych rzeczy. Chce po prostu korzystać z tego co faktycznie Civic ma w tych idealnych dla niego warunkach temperaturowych.
Dzięki za pomoc!
Każdy właściciel 1.8 chyba zauważył, ze jak jest zimno na zewnątrz to Civic idzie jak zły a zrobi się lato, temperatura powietrza wzrośnie to staje się największym mułem na drodze. Wiadomo że to jest naturalne, jest to silnik wolnossący i bazuje całkowicie na powietrzu zasypanym z otocznia, że to jest fizyka zimne powietrze, lepsze spalanie te sprawy ale... Chyba w żadnym innym wolnossący silniku nie zauważyłem aż takiej kolosalnej roznicy, to jest jak noc i dzień.
Zastanawiam się czy można jakoś to uśrednić, aby ta różnica nie była aż tak widoczna. Montaż stożka z dolotem? Jakieś inne usprawnienie dolotu powietrza? Lepszy filtr? Macie jakieś doświadczenie z tym? Albo inny pomysł?
Nie chce podnosić mocy, nic z tych rzeczy. Chce po prostu korzystać z tego co faktycznie Civic ma w tych idealnych dla niego warunkach temperaturowych.
Dzięki za pomoc!
Comment