Witamy ponownie,
Na wstępie pragnę zaznaczyć, iż wartość reklamowanego towaru nie ma najmniejszego wpływu na przebieg całego procesu zwrotu/reklamacji - pod tym samym kątem będzie rozpatrywany będzie filtr samochodowy za 60 PLN jak i zestaw sprzęgła za 1500 PLN.
Zobowiązaliśmy się do jak najszybszego dopięcia Pańskiej sprawy i z informacji, które uzyskałem od naszego Działu Reklamacji cały proces został pomyślnie zakończony jeszcze przed napisaniem przez Pana powyższego postu. Dostałem również informację, iż w związku z dokonaniem płatności w naszym sklepie poprzez "Płatności online" przewidywany czas na otrzymanie przelewu na Pańskie konto bankowe mógł się wydłużyć, być może stąd to zamieszanie. Także możemy z naszej strony zapewnić, że cała sprawa została wyjaśniona, a klient zgodnie z zapowiedziami otrzymał od nas zwrot pieniędzy na konto.
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiamy,
iParts.pl
Na wstępie pragnę zaznaczyć, iż wartość reklamowanego towaru nie ma najmniejszego wpływu na przebieg całego procesu zwrotu/reklamacji - pod tym samym kątem będzie rozpatrywany będzie filtr samochodowy za 60 PLN jak i zestaw sprzęgła za 1500 PLN.
Zobowiązaliśmy się do jak najszybszego dopięcia Pańskiej sprawy i z informacji, które uzyskałem od naszego Działu Reklamacji cały proces został pomyślnie zakończony jeszcze przed napisaniem przez Pana powyższego postu. Dostałem również informację, iż w związku z dokonaniem płatności w naszym sklepie poprzez "Płatności online" przewidywany czas na otrzymanie przelewu na Pańskie konto bankowe mógł się wydłużyć, być może stąd to zamieszanie. Także możemy z naszej strony zapewnić, że cała sprawa została wyjaśniona, a klient zgodnie z zapowiedziami otrzymał od nas zwrot pieniędzy na konto.
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiamy,
iParts.pl
Comment