Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Felgi Proline - reklamacja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Felgi Proline - reklamacja

    Witam.

    Ostatnio zleciłem firmie zajmującej się detailingiem oczyszczenie i zabezpieczenie kwarcem moich felg zimowych Proline BX 100 16". Podczas odbioru zwrócono mi uwagę, że nie powinny być w takim stanie po 2 latach.
    IMG_20190713_144855.jpg
    IMG_20190713_145049.jpg
    IMG_20190713_145055.jpg
    IMG_20190713_145101.jpg
    IMG_20190713_145109.jpg
    IMG_20190713_212002.jpg
    Byłem zaskoczony całą sytuacją - do tej pory sam zabezpieczałem felgi przed zimą (porządne mycie + wosk Soft99 Fusso Coat), auto jest garażowane, a felgi regularnie myte w sezonie zimowym jak tylko pogoda pozwala.
    Z 4 felg jedna jest zdrowa, 3 mają korozję wew jak na zdjęciach, a na jednej z tych 3 wychodzi delikatnie na zew.
    Zgłosiłem problem w sklepie, w którym zostały zakupione. Po wysłaniu formularza reklamacyjnego otrzymałem odpowiedź co do możliwych scenariuszy:
    a) otrzymanie rekompensaty 60 euro - i nic więcej choć ponowne lakierowanie kompletu wyniesie 600 zł,
    b) wysłanie felg do producenta - jeśli reklamacja nie zostanie uznana to ponoszę koszty wysyłki 10euro/szt
    Jeśli reklamacja zostanie uznana to gwarancja na nowe felgi = gwarancja na stare (do 25.10) + czas realizacji reklamacji

    Zastanawiam się co dalej z tym fantem zrobić - jeśli otrzymam nowy komplet i ujawnią się wady (może nawet gorsze - problemy z wyważeniem, bicie itp.) po okresie gwarancji (która w zasadzie lada chwila wygaśnie) to zostanę na lodzie.
    Nie wiem jak niemiecka firma podejdzie do polskiego klienta (pewnie mają w pompie) i jaki ew. komplet trafi się po reklamacji i czy w ogóle zostanie ona uznana - czy nie doczepią się, że to wina np. stosowanej chemii do mycie przeze mnie czy detailera. Wiem, że to absurdalne i sklep raczej nie ma wątpliwości że to wada, ale jak się producent zaweźmie to czasem jest to czasem to droga przez mękę.

    Prośba o Waszą opinię, w temacie, może ktoś przechodził podobny proces reklamacyjny i ma jakieś doświadczenie.
    Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i sugestie.
    Last edited by martin; 12-08-2019, 16:06.

  • #2
    Zadzwoń do uokik i spytaj czy opcja "b" jest zgodna z Polskim prawem ( przedstaw im całą sytuację)Porada jest darmowa i prawnik powie ci co i jak . Bo rozumiem że kupowałeś w naszym sklepie A nie sam sprawdzałaś z zagranicy.Gwarancia na nowy komplet powinna się zacząć od nowa.

    Comment


    • #3
      Tak zostały zakupione w naszym sklepie w Zabrzu.

      Comment

      Working...
      X