Poniżej dane techniczne dotyczące seryjnych rozmiarów kół:
Sedan/Hatchback/Tourer 1.4/1.8/1.6D/2.2D :
średnica: 16
szerokość: 6,5
rozstaw śrub: 5x114,3
średnica otworu centrującego: 64,1
ET: 45
opona: 205/55R16 V
średnica: 17
szerokość: 7,0
rozstaw śrub: 5x114,3
średnica otworu centrującego: 64,1
ET: 50
opona: 225/45R17 W
Nakrętki to M12x1,50 pod klucz 19mm z przylgnią półokrągłą (uwaga - zwykle w aftermarketowych felgach jest stożkowa, nie można stosować zamiennie!), koła dokręcamy siłą do 108Nm:

Type R:
Standardowo:
średnica: 19
szerokość: 8,5
rozstaw śrub: 5x120
średnica otworu centrującego: 64,1
ET: 60
opona: 235/35R19 Y
Opcjonalnie:
średnica: 18
szerokość: 8,0
rozstaw śrub: 5x120
średnica otworu centrującego: 64,1
ET: 50
opona: 225/40R18 Y (do rozważenia 235/40R18 Y)
Nakrętki to M14x1,50 pod klucz 22mm z przylgnią półokrągłą (uwaga - zwykle w aftermarketowych felgach jest stożkowa, nie można stosować zamiennie!), koła dokręcamy siłą do 127Nm:
Sedan/Hatchback/Tourer 1.4/1.8/1.6D/2.2D :
średnica: 16
szerokość: 6,5
rozstaw śrub: 5x114,3
średnica otworu centrującego: 64,1
ET: 45
opona: 205/55R16 V
średnica: 17
szerokość: 7,0
rozstaw śrub: 5x114,3
średnica otworu centrującego: 64,1
ET: 50
opona: 225/45R17 W
Nakrętki to M12x1,50 pod klucz 19mm z przylgnią półokrągłą (uwaga - zwykle w aftermarketowych felgach jest stożkowa, nie można stosować zamiennie!), koła dokręcamy siłą do 108Nm:
Type R:
Standardowo:
średnica: 19
szerokość: 8,5
rozstaw śrub: 5x120
średnica otworu centrującego: 64,1
ET: 60
opona: 235/35R19 Y
Opcjonalnie:
średnica: 18
szerokość: 8,0
rozstaw śrub: 5x120
średnica otworu centrującego: 64,1
ET: 50
opona: 225/40R18 Y (do rozważenia 235/40R18 Y)
Nakrętki to M14x1,50 pod klucz 22mm z przylgnią półokrągłą (uwaga - zwykle w aftermarketowych felgach jest stożkowa, nie można stosować zamiennie!), koła dokręcamy siłą do 127Nm:
Comment