Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

malowanie maski

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • malowanie maski

    Cześć Orientuje się ktoś z Was ile może kosztować malowanie maski czyli pokrywy silnika ? Po tych 13 latach mam już wiele odprysków od kamieni, a co najgorsze wychodzą na samym przodzie purchle korozji. Zapewne to od braku uszczelki i wnikania wody przez otworki do środka maski (pomiędzy blachy). Rok temu próbowałem coś z tym zrobić, ale efekt nie jest najlepszy, bo cieniowanie mi nie wyszło i za mało dałem lakieru bezbarwnego.
    Poza Honda JKK może ktoś polecić jakiegoś lakiernika w Katowicach lub okolicach ?

  • #2
    od 600 do 1200 zależy gdzie

    Comment


    • #3
      Slyszalem ze dobrze maluje ten z chrzanowa ale nie wiem jakie ma ceny https://www.facebook.com/autodentchrzanow/?locale=pl_PL Ja kiedys malowalem auto w Imielinie lakiernik jak pomalowal to nie bbylo widac ze auto malowane tak dobieral lakiery Nie wiem czy on tam jeszcze maluje ul Imielinska 142 .Mial bardzo dobre ceny niekturzy brali 500 zl za element a on wtedy 350 zl za element .

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez klonoa4 Zobacz posta
        Slyszalem ze dobrze maluje ten z chrzanowa ale nie wiem jakie ma ceny https://www.facebook.com/autodentchrzanow/?locale=pl_PL Ja kiedys malowalem auto w Imielinie lakiernik jak pomalowal to nie bbylo widac ze auto malowane tak dobieral lakiery Nie wiem czy on tam jeszcze maluje ul Imielinska 142 .Mial bardzo dobre ceny niekturzy brali 500 zl za element a on wtedy 350 zl za element .
        Sprawdziłem w necie i jest tam Pony. Autoserwis. Naprawy powypadkowe. Kuc W. Czy coś Ci się kojarzy, że to ten ? Brak jest opinii.

        Comment


        • #5
          W serwisie Hondy podali mi cenę 3800 zł bez gwarancji, że rdza nie wyjdzie ponownie. Poradzili też, że najlepiej wymienić całą maskę, bo ognisko rdzy może być wewnątrz profili. Cena wtedy ponad 6 tyś. zł

          Comment


          • #6
            To jest chyba ten pony ale nie mam pewnosci bo jak to malowalem z 10 lat temu kolega malowal u niego cale auto audi a3 zmienial kolor gosciu wtedy zabral 3600 ale zrobil tak ze nie bylo widac ze auto malowane byl bardzo tani i bardzo dobry.Nie wiem jak teraz robi bo narazie nic nie malowalem.

            Comment


            • #7
              A poszukaj moze maski pod kolor czasami sa w dobrym stanie bedzie bez malowania i lakier bedzie orginal.

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez klonoa4 Zobacz posta
                A poszukaj moze maski pod kolor czasami sa w dobrym stanie bedzie bez malowania i lakier bedzie orginal.
                Też pomyślałem w tym kierunku, bo jeśli z Hondy nie chcieli dać gwarancji przy samym malowaniu, to i u innych samo malowanie może być ryzykowne. Korozja jest wewnątrz profili, więc faktycznie lepiej byłoby całą maskę. Nie znalazłem jeszcze w tym kolorze (urban titanium metalic) maski w dobrym stanie. Jest jedna z wgnieceniami od gradu chyba, można by wyciągnąć zapewne... Inne też skorodowane niestety.

                Comment


                • #9
                  Znalazłem maskę w dobrym stanie. Przynajmniej tak wynika ze zdjęć. Można by założyć bez malowania. Jedno małe wgniecenie do wyciągnięcia. Mam jednak trochę obaw, czy będzie dobrze pasować - wielkość szczelin, jakieś odstawanie, itp. Chyba nawet pomimo faceliftingu późniejszych roczników nie ma różnic w wielkości i kształcie maski

                  Comment


                  • #10
                    Jak masz niedaleko to mozesz podjechac zalozyc u goscia i bedziesz widzial czy brac czy nie .Szczeliny to raczej da sie wyregulowac pewnie na zawiasach na srubach ale nie wiem bo nie zmienialem nigdy maski. Jak dobra cena to ja bym bral.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez klonoa4 Zobacz posta
                      Jak masz niedaleko to mozesz podjechac zalozyc u goscia i bedziesz widzial czy brac czy nie .Szczeliny to raczej da sie wyregulowac pewnie na zawiasach na srubach ale nie wiem bo nie zmienialem nigdy maski. Jak dobra cena to ja bym bral.
                      Niestety jest daleko i wysyłka kurierem. Cena 2 tyś. zł, czyli dość wysoka, ale w odróżnieniu do innych ofert, nie ma potrzeby malować.

                      Comment


                      • #12
                        Ja nic nie doradze wszystko zalezy tylko od pana 2 tys nie malo ale jak stan idealny to moze i dobra cena .Kupic w innym kolorze i malowac to tez koszty bo nie wiadomo ile za malowanie + koszty maski i jeszcze czy kolor bedzie sie zgadzal tez nie wiadomo.

                        Comment


                        • #13
                          Wysyłka takiego elementu pewnie będzie droga, do tego dochodzi szansa na uszkodzenia w transporcie.
                          Jeśli to oryginał, to nie ma mowy, żeby wymiary w jakikolwiek sposób różniły się od tego co masz. Wszystko na pewno można wyregulować, przecież fabrycznie też to tak wygląda.
                          Tylko że nawet przy tym samym kolorze odcień może się różnić, bo lakiery też się starzeją i po latach na dwóch autach ten sam lakier może wyglądać trochę inaczej.

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez pasikonik Zobacz posta
                            Tylko że nawet przy tym samym kolorze odcień może się różnić, bo lakiery też się starzeją i po latach na dwóch autach ten sam lakier może wyglądać trochę inaczej.
                            Ryzyko jest, ale nawet jak w serwisie Hondy pomalują nową maskę, bo powiedzieli mi, że najlepiej dać nowy element, to i tak odcień może być trochę inny

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez arkan Zobacz posta
                              Ryzyko jest, ale nawet jak w serwisie Hondy pomalują nową maskę, bo powiedzieli mi, że najlepiej dać nowy element, to i tak odcień może być trochę inny
                              W serwisie często polerują lakier na sąsiadujących elementach bądź całym samochodzie żeby odświeżyć lakier i tym samym zgubić widoczną różnicę między starym i nowym lakierem na elementach.

                              Comment

                              Working...
                              X