Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Progi... rdzewieje konkretnie próg prawy.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Progi... rdzewieje konkretnie próg prawy.

    Witam.

    Bez kombinowania od razu chcę napisać że nie lubię grzebać przy autach ale staram się je mieć w przyzwoitym stanie a nawet więcej. Mój Civic, który właściwie nie istnieje po numerze Vin oprócz Cepiku i mało kto potrafi do niego znaleźć części rdzewieje a konkretnie próg prawy. Lewy cholera wie, rudej nie widać. Nadkola ok, po otwarciu drzwi wszystko cacy. Znajomy mówi - nie masz zaślepki technicznej!. Pomorskie to mój rejon.
    Doświadczenie z mechanikami też lekarzami podpowiada mi aby lepiej wykorzystać wszystkie możliwości i poprostu podpytać ludzi z pasją..
    Zdaję sobie sprawę że ze zdjęć ciężko ocenić stan itd. ale co mi tam. Wszystkie porady mile widziane.
    Tu i ówdzie słyszę Marcin sprzedaj. Ja nie chcę..

    IMG_20240607_173741.jpgIMG_20240607_173743.jpgIMG_20240607_171114.jpgIMG_20240607_171055.jpgIMG_20240526_122645.jpg
    Last edited by cineex; 07-06-2024, 18:00.

  • #2
    Zamieszczone przez cineex Zobacz posta
    Witam.
    Tu i ówdzie słyszę Marcin sprzedaj. Ja nie chcę..
    Marcin. Żeby nie hodować raka, oddaj do blacharza-lakiernika, potem sprzedaj.
    Sam pisałeś że 2 lata nie było przeglądu. Pewnie po powodzi czy coś. Za kasę kupisz podobne i sprawdzone.
    Sam miałem w 7 letnim aucie rdzę i pamiętam frustrację tym faktem zauważam Twoją. Nie warto. Kop w d..ę.
    Last edited by Waflo; 07-06-2024, 19:31.

    Comment


    • #3
      Marcin, naprawiaj.. popieram.
      Progi nie są takie drogie..

      Comment


      • #4
        Czyli tak czy inaczej trzeba naprawić. Najgorsze jest to, że w necie nie ma progów do mojego auta. Jaki przybliżony koszt wymiany progów?. Po żadnej powodzi, najlepszy samochód ze wszystkich które posiadałem ale pali dużo 9,7 litra. Miałem Navare to z szedłem na 10 ale diesel..

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez cineex Zobacz posta
          ale pali dużo 9,7 litra
          Ty w samych korkach jeździsz- same godziny szczytu?
          Tylko raz .moja spaliła 10,5 litra lpg - gdy z Krakowa do Poznania dojechałem w 2,5h ...
          W innych przypadkach mieszxzę się poniżej 8literków (zazwyczaj 7,5 litra gaziutku ) ..
          Czy Ty masz sprawne auto ?

          Comment


          • #6
            2,5 godziny... no to musiało nieźle wiać w plecy....

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez ayrton Zobacz posta
              2,5 godziny... no to musiało nieźle wiać w plecy....
              no dobra - ubarwiłem trochę - było 3h10min z centrum Krakowa do centrum Poznania..

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez zadra Zobacz posta
                Czy Ty masz sprawne auto ?
                Nowe świece irydowe NGK. Filtry wymienione. Trasa 7,5 ale miasto nigdy miej jak 9. Ten przycisk Econ nic nie daje

                Comment


                • #9
                  Głupi już jestem. Nikt nawet nie odpisał jakie koszta będą z tym związane. Cóż..

                  Comment


                  • #10
                    No niestety, o cęści musisz zadbać sam. Koszt...taki jaki znajdziesz w sklepie. Natomiast co do robocizny to też sprawa jest bardzp płynna. Inne ceny są w Poznaniu, inne w Lublinie a inne w Sanoku. Jedyne co mogę doradzić to poczytanie opinii warsztatów jakie masz w swojej okolicy. Niestety Twoja sprawa jest dość jednostkowa więc nikt z nas nie jest chyba w stanie świadomie dać Ci informacje lub pomóc.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez cineex Zobacz posta
                      Głupi już jestem. Nikt nawet nie odpisał jakie koszta będą z tym związane. Cóż..
                      Ty tak serio?
                      Zamiast pojechac/zadzwonic do 2-3 blacharzy/lakierników w okolicy i zapytać o cenę liczysz, że my to zrobimy? Pomijam, że nie zadałaś pytania o wycenę w swoim pierwszym poście - nawet jak ktoś cos wie nie jest jasnowidzem...

                      Każdy warsztat może to wycenić inaczej, jak i zrobić inaczej chociażby dlatego czy będzie łatać czy wstawiać całe nowe progi. Jeden to zrobi porządnie inny zrobi tak, że za 2 lata wyjdzie... sam musisz podjąć decyzję i albo ta kasę włożyć albo sprzedać auto obniżając cenę na zrobienie tego. Kwesta zdrowej oceny sytuacji, budżetu i planów co z autem dalej chcesz robić (np. czy planujesz w ciągu najbliższych lat zmieniać itd)

                      mam wrażenie, że dziś wiele osób czeka na rozwiązanie podane na tacy mimo, że ma internet i bezpłatny telefon w ręku

                      Cóż...
                      Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                      Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                      Comment


                      • #12
                        To blacharz ostatecznie ocenia czy próg jest do wymiany. Są na to zwykle sposoby jak łatanie, spawanie, a także amatorskie włóknem szklanym.
                        Podjechać popytać. Nie przejmować się.
                        Edit: o nie zauważyłem że kolega wyżej wszystko wyjaśnił...

                        Comment


                        • #13
                          Fachowca od roboty znalazłem ale nigdzie nie ma progów do mojego modelu. Do hatchbacka jest pełno..

                          Comment


                          • #14
                            To tylko poszycie progu, jesli nadkole tylne cale i blotnik z przodu to nie ma co sie stresowac. Trzeba wymienic na nowy, pomalowac i po sprawie. Oczywiscie warto obejrzec druga strone, podloge itd. Czesto od zwyklych purchli sie zaczyna... a w srodku ruda sieje spustoszenie.
                            Nie wiem ile taka robota moze kosztowac, zapewne kolo 1,5-2k tak bym strzelal.

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez hondamanone Zobacz posta
                              To tylko poszycie progu, jesli nadkole tylne cale i blotnik z przodu to nie ma co sie stresowac. Trzeba wymienic na nowy, pomalowac i po sprawie. Oczywiscie warto obejrzec druga strone, podloge itd. Czesto od zwyklych purchli sie zaczyna... a w srodku ruda sieje spustoszenie.
                              Nie wiem ile taka robota moze kosztowac, zapewne kolo 1,5-2k tak bym strzelal.
                              1.5k to zapłaciłem w 2004r za progi Fiata Uno, a za pomalowanie takich purchli (z dwóch stron i nawet nie wyrównywał braków) wziął 1k !
                              Tak że tego chyba potaniało

                              Comment

                              Working...
                              X