Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Prawe przednie drzwi, spasowanie z nadkolem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Prawe przednie drzwi, spasowanie z nadkolem

    Cześć,
    Zauważyłem że przerwa pomiędzy prawymi przednimi drzwiami i nadkolem na samym dole jest delikatnie szersza/większa niż w przypadku drzwi kierowcy. Samochód bezwypadkowy (na tyle na ile byłem w stanie to sprawdzić), drzwi nie wyglądają na zdejmowane, ale specjalistą nie jestem, a w pozostałych miejscach wyglądają ok, linie są. Możecie zerknąć czy u was też tak jest? Po otwarciu drzwi widać, że nadkole jest dobrze przykręcone/przypięte. Zdjęcie w załączniku, trochę wyolbrzymia stan rzeczywisty, ale zastanawiam się czy sprzedawca czegoś nie zataił, a ja to przeoczyłem. Przy okazji wesołych świąt

    Czy ew. to jest normalne?
    Załączone pliki
    Last edited by marrati; 24-12-2021, 15:25.

  • #2
    Zamieszczone przez marrati Zobacz posta
    Samochód bezwypadkowy (na tyle na ile byłem w stanie to sprawdzić)
    Jak nie masz go od nowości, to takie stwierdzenie może być trochę na wyrost... zobacz jak u mnie to wygląda, auto od nowego w moich rękach.

    blachy.jpg
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • #3
      Masz rację, na wyrost, wszystkiego nie jestem w stanie zweryfikować. U mnie faktycznie wygląda coś nie tak w porównaniu do Twojego zdjęcia. Mogłem nie oglądać na same święta... Muszę podjechać do jakiegoś speca, szpachli nie ma, więc ciekawe o co chodzi.

      Comment


      • #4
        Wygląda na źle spasowane, tak więc coś było robione, tylko nie wiadomo, czy te drzwi są wciągnięte do środka, czy błotnik za dużo wystaje. Tutaj widać dokładniej, przyjrzyj się porównasz, może jakiś wniosek uda się wyciągnąć..

        blachy2.jpg
        Last edited by Grzechu; 24-12-2021, 15:51.
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #5
          Niestety większość marek tak ma, trafiają się takie perełki fabrycznie.
          Normalnie nie zwracamy na to uwagi jak mamy auto od nowości.
          Jeśli było coś robione z błotnikiem lub z drzwiami zobacz śruby mocujące. Jeśli ktoś kupił elementy w kolorze samo mierzenie lakieru może być niewystarczające.
          Nie dostał w próg ?

          Comment


          • #6
            Dzięki koledzy za pomoc, skonsultuję to z mechanikiem i zobaczymy co dalej. Ja miejsca uszkodzenia nie jestem w stanie zlokalizować.

            Comment


            • #7
              Zdejmij koło i zobacz czy amortyzator jest oryginalny i etykieta/marka jest taka sama jak ze strony lewej z przodu.
              Data produkcji też jest jak pamiętam.

              Do tego zdjęcie nadkole i będzie wszystko jasne.

              Comment

              Working...
              X