Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spasowanie maski - Civic 2015 po lifcie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Spasowanie maski - Civic 2015 po lifcie

    Drugi babol po odebraniu nówki z salonu, to złe spasowanie maski z prawym błotnikiem. Szczeliny są prawie równe, ale maska jest wyżej niż prawy błotnik o ok.3-4mm. Auto sprawdzałem miernik w salonie, więc raczej błędy przy montażu w fabryce. Dodatkowo delikatne luzy w masce jak się chwyci na środku i dźwignie do góry. Mieliście podobne przygody?

  • #2
    U mnie po odbiorze z salonu też były luzy. Pojechałem do ASO na regulację i tak mi dokręcili że miałem spore problemy żeby maskę domknąć. Po kolejnej regulacji zauważyłem, że szczelina z jednej strony jest około 2-3 milimetry szersza od tej z drugiej strony. Na początku mnie to drażniło ale się przyzwyczaiłem i teraz nie zwracam na to uwagi.

    Comment


    • #3
      Szczelina by mnie aż tak nie raziła, jak to że maska jest wyżej. I przy każdym myciu auta będę zahaczał od ten element. Jadę w poniedziałek do ASO moze cos poradzą.

      Comment


      • #4
        wyluzuj z tymi niedociągnięciami, takie czasy, ja w tourerze klapę mam źle spasowaną. Przyglądałem się tej partaninie angoli w innych egzemplarzach i w każdym coś jest spieprzone...szkoda zdrowia, ważne żeby sprawny był. Ja też po zakupie zbytnio się przyglądałem. Wierz mi lub nie, ale im więcej szukasz, tym więcej znajdziesz...z każdą pierdołą będziesz jeździł do ASO?...fakt że to Twoja kochanka, ale każda ma jakieś wady...później zaczną się plastiki- dziwne odgłosy z przodu i/lub tyłu...itp.

        Comment


        • #5
          w moim Tourerze klapę tylna dopasowali w ASO.

          Pracownik mi zgłasza ze jest problem jak auto załadowane na tyle bo za nie można niżej reflektora od kierowcy opuścić. Na max regulacji i tak oślepia jadących z przeciwka.
          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

          Comment


          • #6
            W moim przypadku przy innej okazji, tę klapę też spasowali, nie zmienia to faktu, że tolarancje pasowania to żenada na wysokim poziomie. Przestałem na to zwracać uwagę i jestem zdrowszy

            Comment


            • #7
              W ASO mówili ze sporo osób z niedorobkami Tourera się zgłasza. Zdecydowanie więcej niż w hatchu. Pewnie poprawia procedury kontroli jakości w X gen, bo dziewiątki juz nie będą ruszac.

              Najlepsze jest to ze ponoć najmniej problemów z sedanami. Tak jak w UFO było. No ale może to kwestia mniejszej ilości egzemplarzy sprzedanych.
              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

              Comment


              • #8
                Może dla tego, że sedany składają Turcy....?

                Comment


                • #9
                  miałem Toyotę składaną w Turcji i idąc tym tropem potwierdzam, że Turcy składają samochody lepiej, nie wiem czy to kwestia nowszych linii produkcyjnych czy zwyczajnie lepszej kontroli jakości...

                  Comment

                  Working...
                  X