Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spasowanie wyświetlaczy i kokpitu - problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Spasowanie wyświetlaczy i kokpitu - problem

    Czołem,
    no więc w moim aucie jest to marnie zrobione i nie jestem w stanie tego zaakceptować. Pisałem juz o tym w "swoim" wątku w dziale"Nasze auta".
    Wygląda to tak jak na załączonych zdjęciach, czyli moim zdaniem marnie jak na nowe auto. Jest szpara, widać elementy w środku itd. Byłem z tym w aso zaraz po odbiorze auta, coś poprawili, ale efekt był krótkotrwały.
    Problem jest, albo w źle wyprofilowanej desce, albo obudowie wyświetlacza. Do sprawy trzeba by podejść indywidulanie, problem w tym, że w ASO patrzą na mnie jak na kretyna co im zawraca dupę i czepia się o pierdoły...
    Wysłałem zdjęcia i opis do Hondy PL ale i oni nie chcą zająć stanowiska i odsyłają mnie do dealera. W miniony weekend obejrzałem kilka nowych civiców i w kilku było podobnie badziewiarsko to zmontowane. Zupełnie inaczej wygląda to autach moich znajomych (2012,2013,2014) i w katalogach czy testowanych egzemplarzach. Jest po prostu elegancko spasowane. Coś się chyba w fabryce źle dzieje skoro takie buble wychodzą teraz,albo do Polski są takie buble wysyłane. Auto obecnie za 80 tys i taka fuszera w środku ;/

    Jak to u Was wygląda ? Może doradzicie coś jakto rozegrać ?

    pozdrawiam
    S.


    20150511_183945.jpg20150507_163133.jpg
    Last edited by Seb; 22-05-2015, 22:59.

  • #2
    U mnie jest spasowane bardzo dobrze (2012) i z tym co jest u Ciebie walczyłbym u dealera. Niestety, ale obsługa ASO Hondy w wielu miejscach jest tragiczna... jak czepiałem się zderzaka w którym miałem prześwit ok. 4/5mm (widać było zaczepy) to w jednym ASO powiedzieli "Panie, to nie Bentley".

    Może warto wybrać się do innego ASO? Ale temat ciągnąłbym aż by zrobili.
    C I V I ɔ - It Drives You. Mój R18Z4.

    Comment


    • #3
      tez by mnie to bolalo , mam nadzieje ze uda Ci sie problem rozwiaaac \pozdro

      Comment


      • #4
        Niestety ale u siebie też zauważyłem drobne niedociągnięcia w spasowaniu... np podszybie gdzie są spryskiwacze praktycznie codziennie wyskakuje mi z zatrzasków po lewej stronie... Prawda jest taka, że obecnie wszystko robione jest masowo i na tzw "PAŁĘ" Dotyczy to nie tylko samochodów... ostatnio miałem przyjemność oglądać roczne meble skórzane za ponad 20 tysięcy złotych, które mimo pielęgnacji już się przecierają - temat rzeka można przykłady mnożyć. Ja wiem jedno wsiądziesz do opla, skody czy innej marki i będzie to samo - może faktycznie trzeba zbierać na tego bentleya

        Comment


        • #5
          skoro odgrzaliście wątek ...
          Nieco sobie z tym poradziłem, ja bo w serwisie nie widzą problemu. W każdym razie połowę problemu stanowiła wiązka przewodów wychodząca od imida, która była przygięta i zakleszczyła się pomiędzy obudową wyświetlacza a poszyciem kokpitu. Po ułożeniu tej wiązki i dociśnięciu na jakiś czas kokpitu jest duuużo lepiej.

          Tak docelowo to trzeba by znowu rozbierać i liczyć na zaangażowanie i "gust" mechanika. Za jakiś czas sam to sobie zrobię, bo to trzeba wymontować zegary i nimi trochę pomanewrować (położenie i pochył). W wielu egzemplarzach są one po prostu koszmarnie niedokładnie zamontowane. Widziałem w swoim aso egzemplarze z gorzej wyglądającym spasowaniem niż mój.
          Nie wiem jak w ogóle można takie cos sprzedawać, a ludzie jak mogą to akceptować...

          Comment


          • #6
            Mam pytanko czy w Waszych samochodach tez macie takie szpary na łączeniach deski rozdzielczej ze słupkami? Po stronie kierowcy mam 2 cm dziurę. ..przy krawędzi słupka...strona pasażera jest na styk...

            Comment

            Working...
            X