Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Lifting 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lifting 2014

    Zauważyłem, że civic IX po lifcie z 2014 r. ma dodatkowo atrapę dyfuzora na tylnym zderzaku oraz srebrne obramowanie kratek środkowego nawiewu...
    Oba elementy wyglądają na prawdę dobrze!
    I mam pytanie - czy można dokupić i bez problemu wpasować te elementy do IX z 2013 r.?

  • #2
    Witam,jak miałem Hanie z 2012 roku to po roku pytałem w salonie czy mogą mi zmienic na srebrną ramkę wokół schowka tego co jest między podłokietnikiem a lewarkiem.Powiedzieli ze nie ma problemu.Nie wiem jak sie ma do obramowania kratek nawiewu Pozdrawiam.

    Comment


    • #3
      samych ramek na nawiew raczej nie zamontują tylko całą ramkę radia, podobnie może być z dyfuzorem tzn. cały zderzak jako część.

      Comment


      • #4
        Wczoraj byłem w ASO: rzeczywiście - mogą wstawić tylko całą ramkę radia (koszt ponad 2 tys. !?!), a zderzak z dyfuzorem, rocznik 2014, kosztuje 1850 zł (co ciekawe - sam dyfuzor z pakietu "aeropack" na tylny zderzak kosztuje więcej - 1985 zł). Drogo! Do tego koszt robocizny... A ponadto, niedawno zamontowałem hak (odpinany), to ten dyfuzor musiałby być przycinany od spodu (zaglądałem pod tylny zderzak w salonie i atrapa dyfuzora dość głęboko zachodzi - prawie do końca zderzaka) i chyba dyfuzor mógłby się za słabo trzymać.(
        Zauważyłem jeszcze ciekawą rzecz - w modelu 2014 tylna szyba jest przyciemniania, dodatkowo przyciemniony jest element znajdujący się pod tą szybą (a nad rejestracją) - w modelu 2013 cała tylna klapa jest jednolitą całością, a tu chyba jest dodatkowy "panelik", a może tylko tak umiejętnie naklejona folia ...)

        Comment


        • #5
          Hmm, też miałem apetyt na te chromiki wokół ramek nawiewów, ale za taką kasę nie warto. Co do zmian, to podobno kierownica w wersji z 2014 roku jest mniejsza. Co do dodatków, to niestety wszystkie marki sobie za nie drogo liczą Jak obliczyłem, za dodatki, które mam musiałbym zapłacić ok. 7 tys zł.....
          Honda Civic IX HB 1.8, Ford Focus MK4 ST

          Comment


          • #6
            Faktycznie te drobne wydawałoby się zmiany wnoszą trochę odmiany do wyglądu, szczególnie w środku. Do tego jeszcze dochodzi obszyta białą nicią kierownica i wygląda to zdecydowanie lepiej. Miałem okazję oglądać wersję 2013 i 2014. Ale zdecydowanie najlepszy dodatkiem są nowe felgi 17'', które wyglądają o niebo lepiej niż w 2013 ale to pewnie kwestia gustu. Ale tymi cenami to zastrzeliliście mnie bo to wszystko jednak nie warte takiej kasy ...

            Comment


            • #7
              Widze nie tylko ja byłem chętny na kilka bajerów z wersji 2014 Chromy wokół nawiewów - to integralne elementy z całymi "kratkami" - koszt zew. 200 zł. Podobnie nawiew środkowy czy chrom wokół przedniego schowka przed podłokietnikiem - też 1 element, ale o ceny już nawet nie pytałem . Szkoda, drobny detal a ożywia wnętrze ...

              Comment


              • #8
                Zawsze można okleić te elementy folią. Trzeba byłoby tylko obadać, jak te elementy zdemontować, żeby ich nie uszkodzić.
                Honda Civic IX HB 1.8, Ford Focus MK4 ST

                Comment


                • #9
                  Eeee, spójrzcie na to inaczej - mamy egzemplarze przedliftowe, takich już nie produkują czyli są niepowtarzalne i więcej ich nie będzie. Po co więc upodabniać je do tego co jest i można nabyć w każdej chwili?
                  CIVIC IX 1,8/142KM

                  Comment


                  • #10
                    I to się Panie i Panowie nazywa Pozytywne Podejście do Życia
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment

                    Working...
                    X