Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1/4 mili w wykonaniu R18Z4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
    Co moze byc z silnikiem przy 30 tys
    nie, wiem, ale nie takie rzeczy się działy w nowych autach, ubytek 10KM na oleju w sumie klasyfikowanym jako Ekonomiczny SAE 5W-30 w stosunku do 0W-20, to masz poważną awarię jednostki, jedź z tym do ASO.
    ja nie chcę mówić co będzie jak zaczną zmieniać oleje Ci co mają SAE 10W-40 albo 5W-50, chyba silnik dupe urwie , po 25KM na luzie tak? .
    Zamieszczone przez martin Zobacz posta
    Mam podobnie , a już po woskowaniu to w ogóle idzie jak przecinak
    ja w motorze wystarczy że przecieram przednią szybkę i reflektor z much ... i wtedy dopiero tnie powietrze, aż czuję że po 40km mi coś słabo gaz reaguje, to szybki Pit-Stop na Orlenie z kawą i potem znowu nadrabiam, zapier... że szok, od razu czuć że muchy opór stawiały.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #17
      Tylko ze by nie byla roznica na 3 samochodach taka sama tylko na jednym mierzylismy auto kolegi w maju na 0 w pokazalo mu 143 a teraz na 5 w 3 dni temu 137


      Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

      Comment


      • #18
        Nie straszcie, z silnikiem na pewno wszystko dobrze... moc silnika zależy np. od temp. powietrza, zresztą dużo warunków na to wpływa, czasem klocek źle odbije w jarzmie i już większe opory toczenia.. 9 KM różnicy to rzeczywiście sporo.. aż trudno uwierzyć, że aż tyle można stracić przez olej.. co nie zmienia faktu, że na pewno przez większą lepkość oleju mamy stratę w mocy silnika.. czy w spalaniu... ale czy aż tyle ?
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #19
          Przypuszczam ze moze byc cos nie halo z hamownia , bo pokazal mi najwiecej a pozniej najmniej , pojade dzis zmierzyc


          Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

          Ale co do straty mocy to niestem pewnie bo na nie jednym forum pisza o tym w IX genie tylko chcialem sie dowiedziec ile bo wynik z hamowni to jedno a rzeczywistosc to drugie . Za godzine mam byc hamowac to powiem wam ile wyszlo


          Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
          Last edited by rambo7; 21-08-2018, 13:35.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
            że na pewno przez większą lepkość oleju mamy stratę w mocy silnika.
            po to podałem mój przykład że stanowczo kontestuję to stwierdzenie. Olej SAE 5W-40 Toyota nie wymienia w IO ja tylko takie stosuję, a wyniki były idealnie fabryczne, zatem nie straciłem ani 0,25KM jest dokłądnie tyle ile fabryka zrobiła.
            Nie wiem może kolega miał olej nie 5W-30 a jakiś inny lub nie olej.
            Na hamowni stoi się z rozgrzanym silnikiem, był maj jak kolega pisze.
            Kto mierzył lepkość oleju SAE 0w-20 i SAE 5W-30 w temperaturze 90stC i twierdzi że jest różnica z powodu oleju! 10KM, no to ma zdupczony silnik, no nie ma innej opcji, na 100% coś jest nie tak z silnikiem, lub nie wiem z czym ale ludzie... litości.

            Zamieszczone przez Jacazawisza Zobacz posta
            pojade dzis zmierzyc
            no masz fajną opcję, że se tak możesz tam wskakiwać, ja za pomiar na życzenie 300zł każdy wjazd.
            Last edited by rambo7; 21-08-2018, 13:34.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #21
              Robilem u nich juz pare aut chipa, ostatnio mamy a klase ogolnie jak ma wolne to mozna smialo podjechac . Pol roku temu zebralismy sie w wiecej osob to po 50 zl nam hamowal


              Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                po to podałem mój przykład że stanowczo kontestuję to stwierdzenie. Olej SAE 5W-40 Toyota nie wymienia w IO ja tylko takie stosuję, a wyniki były idealnie fabryczne, zatem nie straciłem ani 0,25KM jest dokłądnie tyle ile fabryka zrobiła.
                W dieslu może być trochę inaczej, silnik ma większy stopień sprężania, większy moment obrotowy a tym samym to tak nie jest w ogóle zauważalne.. ale już np. w moim 1.4 100KM podejrzewam, że może być więcej, oczywiście nie mowa aż o 9KM straty.. to są pewnie ułamkowe straty, tak samo jak ułamkowe jest odczucie w mniejszym spalaniu.
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • #23
                  Pomiar zrobiony wyszlo 143.3km 165nm


                  Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    w tym dieslu Toyoty jest malutki silniczek, 1,4 toż to pikuś nie silnik, pewnie dlatego zalecają niskie lepkości z definicji aby mniej palić, delikatniej jeździć, ale mnie małe spalanie nie interesuje, dlatego nie stosuję olejów Energy, a wyłącznie wytrzymałościowe, i jak widać nie ma to wpływu na wyniki z hamowni.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #25
                      Troche mnie uspokoiło , Wiec strata niecalych 3km . Przypuszczam w takim razie ze cos nie tak z tym pomiarem co robilem po serwisie olejowym i sie zlozylo , natomiast minimalna strata jest . A teraz Pytanie czysto z ciekawosci jakie czasy robia wasze IX geny na 1/4 mili


                      Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez Jacazawisza Zobacz posta
                        A teraz Pytanie czysto z ciekawosci jakie czasy robia wasze IX geny na 1/4 mili
                        Oj, obawiam się, że nie uzyskasz zbyt wielu odpowiedzi. Bardzo lubię swoją Hannę, bardzo ją cenie za wiele rzeczy, ale jej silnik jest tak niesportowy, że ostatnią rzeczą o jakiej myślę jest jej hamowanie, mierzenie czasów czy coś takiego. Raz ją przeleciałem ze stoperem w komórce 0-100 i wystarczy. Tu nie ma co mierzyć po prostu

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez Jacazawisza Zobacz posta
                          A teraz Pytanie czysto z ciekawosci jakie czasy robia wasze IX geny na 1/4 mili
                          nie rób jaj, ja w życiu nie wystartuję swoim bolidem do codziennej jazdy na 1/4 mili . Zapytałeś tak jak by większość tu piszących raz na tydzień jeździli pruć flaki z motora.
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #28
                            Jezdze na eventy i pelno startuje ufo na 1/4 dla zabawy dlatego zapytalem . Ze ty nie startujesz mnie nie obchodzi [emoji12]pytam tych co sprawdzali czas chociazby z czystej ciekawości


                            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              Sam jestem ciekaw ile bym po dupie dostał
                              Śmiało panowie,kto pierwszy ?
                              A tak na poważnie,to w tym modelu brakuje skrzyni.
                              Szkoda trochę bo można by trochę ciekawszym życie zrobić...
                              Jacazawisza,spox ,Rambo nie pojedzie przecież grzechotnikiem bo on nie jest stworzony do tego,to trochę inna grupa silników.
                              Jajko 1,3 objedzie dwa razy mocniejsze BMW ,ale w 7 gen już tak nie ma,tam tylko Ep3 wymiata
                              Last edited by m26; 22-08-2018, 22:18.

                              Comment


                              • #30
                                Mi udalo sie zrobic 16.6 bez czasu reakcji , z czasem reakcji 16.8 . Ale dokladnie podesle po urlopie wydruk


                                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X