Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic IX Automat z jakim silnikiem ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic IX Automat z jakim silnikiem ?

    Cześć
    Chcę wymienić Civica VIII 1.8 benzyna na IX w automacie.
    Pytanie jaki silnik najlepiej spisuje się z przekładnią automatyczną. 1.8 benzyna, 1.6 Diesel, 2.2 Diesel ?
    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

  • #2
    Disel nie występuje w automacie, tak więc nie poszalejesz

    Comment


    • #3
      stary automat + wolnossący silnik ? proponuję zrobić jazdę próbną i porównać to do DSG + TSI

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez to-masz Zobacz posta
        stary automat + wolnossący silnik ? proponuję zrobić jazdę próbną i porównać to do DSG + TSI
        Zwłaszcza po upływie 120 tys km

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
          Zwłaszcza po upływie 120 tys km
          raczej 200+

          Comment


          • #6
            Ja sobie automat chwale, fakt ze katalogowo manual vs automat w przyspieszaniu przepasc, ale w praktyce jest naprawde wystarczajaco ”szybki” . Automat ma tez inne plusy....mega wygoda, cisza w aucie i wyprzedzanie przez żone innych aut duzo bezpieczniejsze.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez norbert8888 Zobacz posta
              Disel nie występuje w automacie, tak więc nie poszalejesz
              norbert8888 Dzięki, cenna informacja. Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi.

              Lysek_81 jakie są interwały serwisowe ? I jak z awaryjnością ?

              to-masz W rodzinie jest wolnossący Accord 2.4 w automacie i działa bardzo fajnie. Wiem, że 2.4 to nie 1.8, ale nie zależy mi na osiągach, ponieważ często jeżdżę w korkach. Bardziej interesuje mnie od strony niezawodności.
              Last edited by Japet; 06-01-2018, 18:13.

              Comment


              • #8
                Hania ma przejechane dopiero 15 tkm. Na razie serwis po roku uzytkowania. Z tego co pamietam to olej w skrzyni chyba co 60tkm do wymiany.

                Comment


                • #9
                  Civicem VIII w automacie TRZEBA się przejechać przed zakupem. Mój Ojciec miał 1.8 manual. Zmienił na 1.8 automat. Jeździłem wiele razy jego autem. W trasie i w mieście. Po tych doświadczeniach kupiłem 1.8 manual.
                  Automat - Zalety - wygoda, mniejszy hałas w trasie bo niższe obroty. Wady - na trasie i w mieście przy obciążeniu od trzech osób w górę, marne przyspieszenie. Żona boi się wyprzedzać bo wpierw strasznie wyje a potem niewiele się dzieje.
                  Manual - Zalety - zdecydowanie lepsza dynamika, fun ze zmiany biegów, łatwiejsze wyprzedzanie bo auto robi to co chce kierowca. Wady - większy hałas w trasie.
                  Ale mojemu Tacie to auto bardzo odpowiada. W mieście jak wystrzeliwuje ze świateł to się dziwi dlaczego widzi wszystkich we wstecznym lusterku. Na trasie jeździ niewiele a jeśli już to spokojnie.

                  Comment


                  • #10
                    Według mnie w trasie różnica miedzy mt a at znika. Dziwie sie ze Twoja zona boi sie wyprzedzac. Moja wciska kick-down i wycina wszystkich niezastanawiajac sie jaki ma bieg Zawsze mozna tez wybrac bieg łopatka.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez to-masz Zobacz posta
                      raczej 200+
                      No to Ci fajnie, że masz dobre doświadczenia. Ja nie miałem takich wynalazków, ale trzech czy czterech znajomych owszem. I nijak nie udało im się bezawaryjnie dojechać turbiną z DSG nawet do tych 120 tys.

                      Comment


                      • #12
                        Lysek_81 ale Ty piszesz o skrzyni mechanicznej - zautomatyzowanej. Ja piszę o hydrokinetycznej, automatycznej skrzyni biegów.
                        A która z nich jest w IX serii ?

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
                          No to Ci fajnie, że masz dobre doświadczenia. Ja nie miałem takich wynalazków, ale trzech czy czterech znajomych owszem. I nijak nie udało im się bezawaryjnie dojechać turbiną z DSG nawet do tych 120 tys.
                          gdyby nawet dsg wytrzymało tylko 120 tyś to oszczędność w paliwie wystarczyło by na remont skrzyni i silnika

                          Comment


                          • #14
                            W IX jest tylko hydrokinetyk. W VIII byly chyba obie, w zaleznosci od roku produkcji auta.

                            Comment


                            • #15
                              No właśnie a ja piszę o doświadczeniach z hydrokinetykiem BEZ łopatek. Tam przy kick-downie (gdy w aucie siedzi więcej osób) jest wycie i niewiele więcej się dzieje.

                              Comment

                              Working...
                              X