Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zasysanie powietrza po odkręceniu korka wlewu paliwa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    U mnie też syczy. Cieszę się z tego faktu, bo wiem, że paliwo zostaje w baku i nic nie ucieka. Ciśnienie musi być. Każde auto musi mieć szczelny bak.

    Tomek: każdy ma korek. Musi być korek z uszczelką. Widocznie korek ktoś zgubił. Jak najszybciej weź sobie kup nowy. To nie duży koszt. Jazda bez korka może skończyć się wylaniem paliwa podczas wypadku i parowaniem go z wlewu podczas jazdy. A co za tym idzie, nie ma odpowiedniego ciśnienia i będzie ci ubywać paliwa.
    Last edited by marcin19883; 22-11-2017, 13:15.

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez Tomek-XP Zobacz posta
      1. Czy macie odkrecany korek paliwa?
      Tak jak kolega wyżej pisze - każde auto musi mieć korek. Klapka to jedno - niektóre auta mają inne nie. Chcesz powiedzieć, że po otwarciu klapki od wlewu masz od razu goły wlew?? Musi być korek. Jeśli tak kupiłeś to znaczy, że ktoś zgubił. Zdecydowanie powinieneś to załatwić bo masę syfu zasysasz bo baku przez wlew. A co za tym idzie to nie dziwne że nic Ci nie syczy skoro układ przez nieszczelność nie wytwarza podciśnienia.

      Zamieszczone przez Tomek-XP Zobacz posta
      2. Czy po zatankowaniu paliwa do pelna, slychac jak chlupocze w baku?
      Ale gdzie chlupocze? Przy dystrybutorze czy w trakcie jazdy? Paliwo jest wtryskiwane przez dystrybutor pod dużym ciśnieniem więc będzie chlupać dopóki się nie uspokoi. A i w trakcie jazdy paliwo ma prawo chlupotać jak jeździsz po wertepach
      LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
      sigpic

      Moja była Hanula... niestety ;(

      Comment


      • #18
        Korek w Civic IX musi być, klapkę otwierasz cięgnem, rączką która jest z lewej strony pod kierownicą, klapka wtedy odskakuje, potem otwierasz ją jak drzwi w lewą stronę i odkręcasz korek który jest zaczepiony na takiej plastikowej opasce/lince.. Wtedy słychać jak zasysa powietrze. Odgłos bulgotania, przelewania się paliwa przy pełnym baku np. jak się zahamuje i zatrzyma w miejscu, jest normalnym objawem w Civic IX. Tak ma ten model.
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz posta
          Tomek: każdy ma korek. Musi być korek z uszczelką. Widocznie korek ktoś zgubił. Jak najszybciej weź sobie kup nowy. To nie duży koszt. Jazda bez korka może skończyć się wylaniem paliwa podczas wypadku i parowaniem go z wlewu podczas jazdy. A co za tym idzie, nie ma odpowiedniego ciśnienia i będzie ci ubywać paliwa.
          Zamieszczone przez majkel79 Zobacz posta
          Tak jak kolega wyżej pisze - każde auto musi mieć korek. Klapka to jedno - niektóre auta mają inne nie. Chcesz powiedzieć, że po otwarciu klapki od wlewu masz od razu goły wlew?? Musi być korek. Jeśli tak kupiłeś to znaczy, że ktoś zgubił. Zdecydowanie powinieneś to załatwić bo masę syfu zasysasz bo baku przez wlew. A co za tym idzie to nie dziwne że nic Ci nie syczy skoro układ przez nieszczelność nie wytwarza podciśnienia.
          Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
          Korek w Civic IX musi być, klapkę otwierasz cięgnem, rączką która jest z lewej strony pod kierownicą, klapka wtedy odskakuje, potem otwierasz ją jak drzwi w lewą stronę i odkręcasz korek który jest zaczepiony na takiej plastikowej opasce/lince..
          Panowie, nie róbcie człowiekowi wody z mózgu. W IX-gen 2.2/1.6 i-DTEC jest system 'capless' - bezkorkowy. Podobnie jak w każdym X-genie.

          DSC06392.jpg
          Last edited by Lukas; 25-11-2017, 17:05.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez Lukas Zobacz posta
            W IX-gen 2.2/1.6 i-DTEC jest system 'capless' - bezkorkowy.
            Hehe, mądrego dobrze posłuchać.. pojęcia nie miałem, że w dieslu w IX jest coś takiego Sorry..
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez Lukas Zobacz posta
              W IX-gen 2.2/1.6 i-DTEC jest system 'capless' - bezkorkowy.
              Kurde, tak to jest jak się człowiek całe życie z daleka od diesla trzyma Biję się w pierś.
              LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
              sigpic

              Moja była Hanula... niestety ;(

              Comment


              • #22
                Ale korek sobie kup. Jest ładny.
                Co do dźwięku paliwa w baku to słyszysz go lepiej bo na nim siedzisz. W IX gen bak znajduje się pod przednimi fotelami, a z tyłu możesz się cieszyć Magic Seats i dużym głębokim bagaznikiem.

                Comment


                • #23
                  Wynika z tego ze mam "capless", a chlupotanie w baku w czasie jazdy to taka przypadłość.
                  Zdążyłem się jeszcze dowiedzieć w serwisie Hondy (po VIN), że do mojego auta korek nie występuje.
                  Dzięki wszystkim za podpowiedzi! mało brakło, a goniłbym poprzedniego właściciela

                  Comment

                  Working...
                  X